Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Rozwój MaSZyny przez naprawę grzechów młodości

<< < (3/6) > >>

Tolein:
@popatrz - jak rozumiem dokonales na dobry poczatek odpowiednich zmian w scenery.doc? Bo chyba przede wszystkim trzeba zapobiec powtarzaniu tych bledow w przyszlosci. Powiem wiecej, dobra praktyka wydaje mi sie umieszczanie na scenerii roznych elementow, nawet jesli nie sa obslugiwane przez maszyne. Np odcinki izolowane trakcji, czy podstacje zasilajace, elementy srk, etc. Umieszczenie czegos w ten desen na scenerii nie przyniesie dzis wymiernej korzysci, ale w przyszlosci byc moze pozwoli uniknac, albo choc ulatwic prace zwiazane z dostosowywaniem scenerii do nowych standardow, w szczegolnosci jesli odtwarzamy realna trase na bazie planow i schematow.
Ps. Benek uprzedzil mnie swoim postem, ale mimo to, jak przystalo na "boga symulatora" podziele sie swoja koncepcja w ramach tego bezsensownego postu.

Benek:

--- Cytat: Tolein w 24 Października 2012, 22:27:00 ---Ps. Benek uprzedzil mnie swoim postem, ale mimo to, jak przystalo na "boga symulatora" podziele sie swoja koncepcja w ramach tego bezsensownego postu.

--- Koniec cytatu ---
Kolego Tolein, za dużo energii tracisz na pisanie postów, przemyśleń i udoskonaleń. Są wyznaczone pewne trendy i trzeba to poprawiać, a jest zbyt mało rąk do pracy. Widać że masz zapał, może nie masz odwagi? Po cichu wierzę, że w końcu przedstawisz w Teście Dodatków jakiś bardzo ciekawy dodatek, solidnie wykonany. Wychwalę Cię wtedy na forum i będę popierał, być może się czegoś od Ciebie nauczę - będzie mi bardzo miło. Bo dobry developer to taki, który oprócz wielu pomysłów produkuje też jakiekolwiek dodatki lub wprowadza szereg poprawek, które sugeruje głównie Ra (mózg projektu). A jak nie masz pomysłu na dodatki, tutaj kolega Popatrz ma dla Ciebie (i innych) ofertę w poście nr 1.

pol102:
Dobry developer jest niewidoczny (patrz Q), jeszcze lepszy jest trudny do zauważenia ale to co przekazuje uznaje się za skarby (Ra), są też developerzy idealiści z nieskończoną pasją do dłubania w bardzo wąskim spektrum (yB). Parafrazując mojego kolegę z klocków hamulcowych powiem tak, żeby być płodnym i dobrym developerem nie można mieć dziewczyny/rodziny. WPC to mało. Ciężko jest testować i poprawiać jednocześnie. To tak tytułem mojego zdania.

popatrz:

--- Cytat: Tolein w 24 Października 2012, 22:27:00 ---dokonales na dobry poczatek odpowiednich zmian w scenery.doc

--- Koniec cytatu ---
Nie bo to jest opis "języka programowania" scenerii, który jest dobry. Załączyłem ten plik z premedytacją, bo sam swego czasu mocno się go naszukałem.
Na dobry początek określiłem zakres zmian konieczny do przeniesienia działających do tej pory scenariuszy w obecne standardy wymagane przez EXE. Restrykcje te związane są m.in. z koniecznością uporządkowania "kodu", żeby te nowe funkcje mogły działać. Cytując @Ra z pamięci: "Teraz będzie gorzej, żeby mogło być lepiej".

ShaXbee:
@popatrz: Nie wiadomo dlaczego nagle sie obraziles na WPC, powiedziales ze zabierasz zabawki i wychodzisz, nie wspominajac wczesniej ze brakuje Ci ludzi. Miales podobny plan w WPC, dostales 'dowodztwo' nad najblizsza PC, ktorej zadaniem bylo poki co uporzadkowanie rozkladow. Teraz wychodzisz z tymi propozycjami tutaj - pytanie jakie sa Twoje oczekiwania po tym jak straciles nasze zaufanie nieodpowiedzialnym zachowaniem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod