Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Postępy przy pracach w ZNTK...
up5358:
Obfotografuj dokładnie. Każde "ramię", izolatory, tą "sprężynę", ślizgacze z nakładkami. Zrobię lepszą teksturę od tego co teraz jest.
Sawi:
--- Cytat: mechatronik w 12 Marca 2014, 21:12:18 ---Jeśli to ten sam typ to jutro go obfotografuję dokładniej - o ile jest taka potrzeba. Leży na szopie nówka ;)
--- Koniec cytatu ---
Tak, to jest właśnie ta seria. Oczywiście, że jest taka potrzeba. Wielkie dzięki.
up5358:
Skoro odbierak czekają jeszcze poprawki to zajmę się mappingiem jednostek. By zwiększyć szansę na otrzymanie zdjęć, wklejam też tutaj link: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25339.msg372666.html#msg372666 z prośbą o pomoc w kwestii zdjęć na tekstury.
szogun:
Reflektory obowiązkowo trzeba będzie poprawić (głównie te ramki).
Tolein:
@Szogun - dlaczego twierdzisz, że nie da się zrobić LoD dla odbieraków? Pewnie, o ile krzywiznę ślizgaczy trudno będzie odwzorować, to zawsze można ją uprościć, natomiast całą rzeszę elementów można zrobić jako boxy, tak że ilość trójkątów spadnie do kilku setek. Nie bójmy się robić rzeczy hi-poly tylko dlatego, że część użytkowników ma słabą kartę graficzną. Jest też część, która ma nowy, elegancki sprzęt, który bez problemu pociągnie rzeczy dużo bardziej złożone niż MaSzyna. Zawsze można przygotować dwie wersje, z różną ilością trójkątów, ponadto moim zdaniem warto udostępnić również ładną i okrągłą wersję, bo, mówiąc krótko, wielu ludzi jest po prostu wzrokowcami. A poza tym nie daj boże coś się ruszy z silnikiem maszyny, stanie się on bardziej wydajny, to za rok trzeba będzie znów rzeźbić, bo modele będą zbyt kwadratowe. Zamiast robić z myślą o wczoraj może lepiej robić z myślą o jutrze?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej