Nie zrozum mnie źle, Benku, ja nie mam żadnych zastrzeżeń do tego co robisz, zresztą gdybym miał coś przeciw, to bym Ci nie podpowiedział jak ten temat ugryźć.
Co do tekstur, to ja generalnie grafikiem nie jestem, nie znam się na tym, nie mam do tego żadnego talentu, więc się za to nie zabieram. Zresztą to jest temat rzeka.
Co do podsypek, to dotąd nie bawiliśmy się za bardzo z tym, bo i tak projekt stoi poniekąd w miejscu. Co do podkładów, to mamy wymodelowane podaj 3 czy 4 typy drewniaków, jak również dociski szynowe typu K, co się może przydać przy generowaniu tekstur.
Co do fps, to podkłady podkładami, u nas są wymodelowane kompletne dociski szynowe. Ja nie będę nikogo przekonywał na siłę czy jemu jest to potrzebne, czy nie, ani czy ma mu się to podobać, czy nie. Tym samym nie mogę się zgodzić z podejściem takim, że nie róbmy, bo części (czy choćby i nawet większości) to "nie pójdzie". Komu nie pójdzie, ten sobie temat obejdzie (zamontuje modele podkładów bez docisków, albo użyje innej "sztuczki"), komu pójdzie, ten się będzie cieszył świetną grafiką i szczegółowością modelu.
Co do rysunków technicznych - pytam, bo sam z doświadczenia wiem, że krzywa beziera mająca naśladować łuk toru zwrotnego nie pokrywa się z tym torem, także poniekąd zabawne jest twierdzenie, że model jest zgodny z rysunkiem, a nawet jeśli jest (ja takie modele przygotowuję), to i tak tabor będzie się z tym rozjazdem mijał.