Autor Wątek:  1053_cargo_part1  (Przeczytany 6227 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline galaga_14

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
1053_cargo_part1
« dnia: 31 Maja 2012, 07:05:54 »
Dzień dobry
Mam problem z odhamowaniem wagonów towarowych nie mogę ruszyć a kran hamulca znajduje się na jeździe,a spuściłem niby te powietrze z wagonów ale nadal hamują wagony o co chodzi?

Pozdrawiam Galaga_14

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Maja 2012, 07:26:06 »
A czy drugi człon lokomotywy w pełni odhamowany? Zwolniłeś hamulec dodatkowy po podczepieniu wagonów? Zerknij no na manometry w drugim członie.

Offline galaga_14

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Maja 2012, 07:52:36 »
Ja nawet nie mogę przejść do drugiego członu? A jak zrobić żeby przejść bo ja tylko wiem home i end ale zatrzymuje się w połowie i dalej nie mogę?

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Maja 2012, 08:12:37 »
Nie bardzo rozumiem - jak to "zatrzymuje się w połowie"?

Offline matikolejarz

  • Wiadomości: 240
  • EP07- 361
    • Zobacz profil
    • Shakes and Fidget
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Maja 2012, 08:21:29 »
Niech zgadnę: zatrzymujesz się na korytarzu, w maszynowni ?

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Maja 2012, 08:38:03 »
Jeśli tak, to po prostu wciskać to home lub end aż się znajdziesz w drugiej kabinie. W lokach dwuczłonowych przejście między kabinami zajmuje - że tak powiem - "kilka etapów".

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Maja 2012, 08:51:34 »
Jestem w trakcie sprawdzania na PC2011 DDS tego pierwszego parta tej służby. Dam znać.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Maja 2012, 08:57:18 »
@Sawi - ja jednak sądzę, że kolega mógł nie odhamować jednego z członów ET41. Ja tak miałem - manerwuję, podczepiam się pod wagony, potem zmieniam kabinę, chcę ruszać - i lipa. Po dłuższym kombinowaniu okazało się, że po podczepieniu wagonów zwyczajnie zapomniałem zwolnić hamulca dodatkowego w jednym z członów i to on mi trzymał loka w miejscu.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Maja 2012, 09:08:04 »
@Przemek77 to nie ma znaczenia. Sprawdziłem przy okazji. Dany człon w którym przebywamy i tak wyluzuje.

  Dodano: 31 Maja 2012, 09:09:52
Zaciągnąłem na maxa hamulec zasadniczy i dodatkowy w członie A i przechodząc do B wyluzowałem loka bez większych problemów.

  Dodano: 31 Maja 2012, 09:15:29
A jednak nie do końca tak jest jak myślałem. Lok niby wyluzowany, ale nie rusza. Faktycznie trzyma go hamulec dodatkowy zaciągnięty w członie A.
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2012, 09:17:01 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Maja 2012, 09:19:34 »
A jednak nie do końca tak jest jak myślałem. Lok niby wyluzowany, ale nie rusza. Faktycznie trzyma go hamulec dodatkowy zaciągnięty w członie A.
Dokładnie. Wystarczy przejść się do członu A i spojrzeć na manometr, że nie pokazuje "0" - czyli hamulec trzyma mimo wyluzowania itp.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Maja 2012, 09:23:08 »
Dokładnie jest tak jak piszesz. Niby w członie A Brake press wskazuje nam 0, ale w B 0.40, czyli to on trzyma. Dopiero jak wyhamujemy ten człon lok rusza bez najmniejszych problemów.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1317
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Maja 2012, 09:37:21 »
Ja jak przejeżdżałem tą służbę to jak podjechałem już do składu i podpinam się od strony B to po podpięciu sprzęgu śrubowego i po połączeniu węży daję kran hamulca na pozycję odciętą. I przechodzę do kabiny A. I uruchamiam wszytko i kran daję na jazdę sprężarka pompuje powietrze a skład po woli się odhamuje. I nie miałem żadnych problemów potem z ruszeniem.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #12 dnia: 31 Maja 2012, 09:43:28 »
Przeczytaj uważnie co napisał @Przemek77 i ja. Pozycja odcięcia, to coś zupełnie innego niż pozycja hamowania nagłego. Nie wierzysz to sam sprawdź.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1317
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: 1053_cargo_part1
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Maja 2012, 09:49:20 »
Przeczytaj uważnie co napisał @Przemek77 i ja. Pozycja odcięcia, to coś zupełnie innego niż pozycja hamowania nagłego. Nie wierzysz to sam sprawdź.
No jak zahamował hamulcem pomocniczym i zostawił tak w członie A to członem B nigdy nie ruszymy.