Autor Wątek:  Błędy do wyeliminowania w PC2011  (Przeczytany 77738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #120 dnia: 21 Kwietnia 2012, 00:18:45 »
Mi na nowym EXE jechał chyba 100km/h z tymi węglarkami. Aż się zdziwiłem, bo mam jakoś zakodowane, że towarowe jeżdżą 70km/h.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1305
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #121 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:54:23 »
Co do SN61 to sygnał czerwony na reflektorach z jednej strony pojazdu jest zielony, z drugiej pomarańczowy.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #122 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:55:52 »
Panowie pamiętajcie o screenach. Wtedy jest już to udokumentowane bez dwóch zdań. Czyli info co jest nie teges + screen obrazujący dany bug.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 01:00:07 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1305
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #123 dnia: 22 Kwietnia 2012, 01:02:19 »
"Tajes!" :)
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline 14cinek07

  • Wiadomości: 14
  • ﻚﺒﺣﺃ ﺎﻧﺃ ﻝﺎﺣ ﻱﺃ ﻰﻠﻋ
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #124 dnia: 22 Kwietnia 2012, 02:18:15 »
Także SN61, niewłaściwie umieszczone wskazówki obrotomierzy.
Drogi Odbiorco!
Jestem albańskim wirusem komputerowym, ale z uwagi na słabe zaawansowanie informatyczne mojego kraju nie mogę Ci nic zrobić.
Proszę, skasuj sobie jakiś plik (np. rundll32.exe) i prześlij mnie dalej.

Offline dx286

  • Wiadomości: 90
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #125 dnia: 22 Kwietnia 2012, 09:09:49 »
Skoro wrócił temat SN61, to mogę zgłosić jeszcze to: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14680.msg153226.html
Po edycji:
@Sawi dziękuję za zwrócenie uwagi. Sugerowałem się jedynie tytułem wątku, kompletnie zapominając o pierwszym poście. W razie czego, można to wydzielić.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 09:26:20 wysłana przez dx286 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #126 dnia: 22 Kwietnia 2012, 09:12:59 »
Hola hola nie zapominajcie o jednym. Tu zgłaszamy bugi po konwersji do E3D modeli taboru. @dx286 przy okazji tam sam sobie odpowiedziałeś:
Cytuj
Ten zewnętrzny model SN61 zawsze tak wyglądał, prawdopodobnie nie było żadnych poprawek do niego w paczce całościowej, a tekstura nie jest dopasowana do modelu.
Więc reasumując ten bug nie ma nic wspólnego z konwersją.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 09:23:30 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #127 dnia: 22 Kwietnia 2012, 09:33:43 »
A wynika jedynie z tego że SN61 to prehistoryczny zabugowany model.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

guest4368

  • Gość
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #128 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:09:19 »
Wielokrotnie był poruszany problem trzęsącej się kabiny (odległość od środka współrzędnych, błędy zaokrągleń). Jak rozumiem model kabiny porusza się po scenie razem z lokomotywą. Moim zdaniem przed rysowaniem kabiny można by wyzerować macierz przekształceń i wyrysować kabinę biorąc pod uwagę jedynie pozycję kamery w kabinie oraz kierunek patrzenia. W ten sposób ominęłoby się błędy przy dużych odległościach od środka układu.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #129 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:12:33 »
To jest ujęte w koncepcji Ra dotyczącej podziału scenerii na komórki i wczytywaniu na bieżąco każdej z nich w zależności od pozycji maszynisty(?).

Online Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #130 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:14:15 »
Sprawozdanie z inspekcji. Wyruszyłem z Jarkawek drezyną Dl2 w celu zbadania dziur. Okazało się że jest ich więcej (screen). Nie wrzucałem więcej, bo za dużo ich było. Kilometr 49,8.

A wynika jedynie z tego że SN61 to prehistoryczny zabugowany model.

Czyli powinien wylecieć z PC i wrócić po liftingu.

Wiadomość zmoderowana zgodnie ze zgłoszoniem do moderacji. Obowiązki, 16.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:05:29 wysłana przez ZiomalCl »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #131 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:21:02 »
To nie są pęknięcia.
Czyli powinien wylecieć z PC i wrócić po liftingu.
Nie Tobie o tym decydować.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Online Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #132 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:32:23 »
Bez nerwów, to tylko propozycja.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 13:35:17 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #133 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:07:29 »
Spoko jak chcesz to zrób to. Ja nie widzę problemu.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #134 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:37:28 »
Na razie to machajkę odnawiam. Ale do ganza też dojdę.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #135 dnia: 22 Kwietnia 2012, 15:46:51 »
Na razie to machajkę odnawiam. Ale do ganza też dojdę.
Ta machajka w tej PC2011 jest tak potrzebna jak drzwi do lasu.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Online Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #136 dnia: 22 Kwietnia 2012, 16:09:30 »
Ja tego nie robię dla PC11... To ja powiem że Bałtyk, Całkowo, Krzyżowa i inne scenerie  nie są potrzebne.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 16:10:37 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #137 dnia: 22 Kwietnia 2012, 16:11:45 »
A ja powiem tak piszesz bzdury. Zrób sobie lepsze droga wolna.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #138 dnia: 22 Kwietnia 2012, 16:12:22 »
Kiczowaty model z epoki a sceneria to dwie różne sprawy. Zastanów się 424 razy zanim coś napiszesz.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #139 dnia: 22 Kwietnia 2012, 16:14:36 »
No coś Ty Bartek, przecież oni zrobili nową EP23 więc się na robocie znają heh. Kij, że to z Twojego byka liczy się dodatek.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #140 dnia: 22 Kwietnia 2012, 16:19:07 »
No coś Ty Bartek, przecież oni zrobili nową EP23 więc się na robocie znają heh.
Nie skomentuję, nijak ma się ona do symulatora.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #141 dnia: 22 Kwietnia 2012, 20:19:34 »
Czy mogę coś przetestować? Nie mam co robić, a chce pomóc w realizacji PC2011.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline SilenS

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #142 dnia: 22 Kwietnia 2012, 21:52:34 »
ja jutro dam odpowiedź i wszystko z EP09 aby było na czysto.. pozdrowił.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 570
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 90
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #143 dnia: 23 Kwietnia 2012, 11:29:05 »
Ja wyeliminowałbym wzrost ciśnienia w cylindrze hamulcowym przy hamowaniu elektrycznym w EN57. Miałem okazję być w "kibelku" numer 1806 i sam widziałem jalk przy hamowaniu elektrycznym wskazówka manometru cylindra ani drgnęła więc powinniście w PC2011 to naprawić.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #144 dnia: 23 Kwietnia 2012, 16:41:26 »
Dafuq? A hamowanie EP to co, pasażerowie bawią się w Flinstonów że w cylindrach nie ma powietrza?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #145 dnia: 24 Kwietnia 2012, 06:54:43 »
Ja wyeliminowałbym wzrost ciśnienia w cylindrze hamulcowym przy hamowaniu elektrycznym w EN57. Miałem okazję być w "kibelku" numer 1806 i sam widziałem jalk przy hamowaniu elektrycznym wskazówka manometru cylindra ani drgnęła więc powinniście w PC2011 to naprawić.
Od kiedy w kiblu masz hamowanie elektrycznie ? Nie widzłaś ciśnienia bo manometr był zepsuty pewnie.

Swoją drogą w jaki sposób wyłączyłeś wskazywanie ciśnienia ? W mmd czy chk ? W jednym czy we wszystkich członach ?

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 570
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 90
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #146 dnia: 28 Kwietnia 2012, 15:57:15 »
Gwoli ścisłości, kolego ja nic a nic nie mieniałem ja tylko mówię co zaobserwowałem w realu.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #147 dnia: 28 Kwietnia 2012, 16:04:03 »
Tyle że to był jednorazowy przypadek, w normalnych warunkach ten manometr działa przy pneumatycznym i przy elektropneumatycznym.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #148 dnia: 29 Kwietnia 2012, 01:11:40 »
Czy mogę coś przetestować? Nie mam co robić, a chce pomóc w realizacji PC2011.
Teraz dopiero zauważyłem przepraszam. Pewnie, że możesz. Testuj do woli aż do momentu dostrzeżenia jakiejś nieprawidłowości. Pamiętaj interesują nas w szczególności bugi po konwersji do E3D modeli taboru.
« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2012, 01:13:04 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #149 dnia: 29 Kwietnia 2012, 09:14:31 »
To nie wina konwersji do E3D, ale co tam.
Exe291. Na Mocznikach, w misji z kiblem, w pewnym momencie człon RA się obrócił o 180 stopni. Następnie się wykoleił. Przyjrzałem się i zobaczyłem migającą podsypkę. Myślę że może być to podwójny tor. Może ktoś z Was sprawdzić, czy u niego to samo się dzieje?
« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2012, 09:21:36 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender