Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Propozycja na tekstury oświelenia czoła lokomotywy

<< < (4/6) > >>

BLAcKboY:

--- Cytat: adsim w 21 Grudnia 2011, 12:20:51 ---Co Ty piszesz. To teraz niby jak są zrobione reflektory? Paintem? Uwielbiam takie komentarze...

--- Koniec cytatu ---
Na pewno nie paintem, obstawiam GIMPa.

Quark-t:
@Szogun, zauważ, że parametry ekspozycji dobierane były na czoło lokomotywy, a nie żarówkę. Zresztą, dyskusja sprowadza się do pytania "co widzę, jak patrzę bezpośrednio w reflektor"...

mmaciek3905:
Nie wiem czy mój pomysł na coś się przyda. Ale skoro mamy jedną smugę, to czemu by nie zrobić drugiej. O co chodzi? Już mówię.
Zrobić światła mijania oraz długie. Urealnić trochę symulator poprzez właśnie dodanie opcji przyciemniania świateł. Włączając światła mamy krótszą smugę i światła słabiej świecą (mijania), po wyłączeniu opcji przyciemniania świateł nakłada się inna smuga o dalszym zasięgu (długie). Z pewnością jest to do wykonania oraz wymaga pracy, ale w końcu dążymy do stworzenia jak najbardziej realnej symulacji.

Quark-t:
Wiesz, że to kwestia exe?

mmaciek3905:

--- Cytat: Quark-t w 21 Grudnia 2011, 15:20:46 ---Wiesz, że to kwestia exe?

--- Koniec cytatu ---
Tak, wiem. Temu napisałem w jakiś sposób, że jest to też kwestia przyszłości :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod