Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Propozycja na tekstury oświelenia czoła lokomotywy

<< < (6/6)

ajnsztajn:
Jeśli mogę zapytać o to bo dwa razy zostałem skasowany w innym wątku :(
Wiec był kiedyś projekt innego sposobu oświetlania terenu przed lokomotywą bardziej realistyczny, a nie za pomocą mlecznego 'smuga.tga' - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10275.30.html
Co się stało z nim i dlaczego dalej jest oświetlane za pomocą 'smuga.tga'?? Czy chodzi o FPSy?

Rudzik:
To był mistyczny stary SPKS, z którym sam nie wiem co się stało. Na razie są ważniejsze sprawy jak oświetlenie, a i Twoje wątki zostały usunięte, bo co chwila ktoś o to samo pyta,a jak jeden poszedł na bocznicę, to wiadomo, że to pytanie ilekroć zostanie napisane, to i tak poleci, a po 2:

Nie sugerować się proszę filmikami z Youtube, co już nieraz było mówione...
EOT

janek32:

--- Cytat: Cesky Kretek w 21 Grudnia 2011, 18:45:07 ---A ja się zastanawiam, czy nie da się zrobić czegoś na wzór poświaty wokół reflektorów (podobnie jak ma to miejsce ze smugami).
--- Koniec cytatu ---
Na chwilę obecną można coś takiego zrobić, wstawiając teksturę poświaty na plane umieszczony przed reflektorem i z ustawionym HeadLightXX_on jako parent.

szogun:
Pomijając fakt że kolejność renderingu może zafundować nam różne kwiatki. Poza tym na stałe za bardzo waliłoby MSTSem, takie efekty musiałyby być regulowane z poziomu EXE mniej więcej na zasadzie smugi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod