Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Propozycja na tekstury oświelenia czoła lokomotywy

<< < (5/6) > >>

Wokulski:
Skoro chcesz już coś realnego dodać to wiedz, że w nocy jazda na zwykłych światłach jest zerowa, widać tylko lekką smugę światła, natomiast jak załączysz długie to jest konkret...Więc jak w maszynie odpalisz zwykłe, to masz jakby długie w realu.

Cesky Kretek:
A ja się zastanawiam, czy nie da się zrobić czegoś na wzór poświaty wokół reflektorów (podobnie jak ma to miejsce ze smugami).
To znaczy: zamiast zapalania samych 'kółek' - reflektorów, zapalały się reflektory wraz z (żółtą) otoczką z kanału alpha.

Mój obrazek podglądowy - zrobiony na szybko - mniej więcej zobrazuje o co chodzi: to w czarnych kółkach to fragment tekstury odpowiadający za zapalone reflektory - czyli zapalony reflektor + rozchodzące się dookoła światło.

Pytanie czy jest to wykonalne (ingerencja w model na poziomie mapowania)? Skoro można przypisać zapalanie reflektorów - czyli zmiana fragmentu tekstury - to de facto można poeksperymentować z nieco innym rozwiązaniem.

Szociu:
Poczekajcie troszkę, będzie programowo robione ;)
W semaforach już jest:

EU07-457:

--- Cytat: szogun w 21 Grudnia 2011, 14:56:37 ---Tekstury mają wyglądać jak reflektory nieprzyciemnione i tyle.

--- Koniec cytatu ---

Dlaczego? Przecież to, co prawie zawsze widzisz na czole lokomotywy to właśnie reflektory przyciemnione.


--- Cytat: Woku w 21 Grudnia 2011, 15:28:35 ---Skoro chcesz już coś realnego dodać to wiedz, że w nocy jazda na zwykłych światłach jest zerowa, widać tylko lekką smugę światła, natomiast jak załączysz długie to jest konkret...

--- Koniec cytatu ---

Z tym "konkretem" to bym nie przesadzał ;) Halogeny owszem, ale zwykłe żarówki...

Wokulski:
Wybacz, akurat pisząc post miałem na myśli światła zmodernizowanego gagarina ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod