Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Propozycja na tekstury oświelenia czoła lokomotywy

<< < (3/6) > >>

EU07-483:
Zapewne dlatego, ze światła są zblindowane. Tyle, że w czasie mijania z innymi pociagami maszynista ma obowiązek światła przyciemnic, więc chyba niewiele to przeszkadza, a wygląda lepiej.

Sawi:
Czyli mam rozumieć, to coś na zasadzie używania świateł długich gdy mijamy pojazd z naprzeciwka?

EU07-457:

--- Cytat: Sawi w 21 Grudnia 2011, 13:01:31 ---Czyli mam rozumieć, to coś na zasadzie używania świateł długich gdy mijamy pojazd z naprzeciwka?

--- Koniec cytatu ---

Tak.

ET21-622:
Myślę, że pomysł na tekstury które przedstawiłem mogły by się zdać w przyszłości. Jak by wykombinowano przyciemnienie oświetlenia czoła. jedynie jakie poprawki na dzień dzisiejszy można wprowadzić, to światło czerwone. Ew. białe, ale w nocy nie będzie dobrze to wyglądać.

szogun:
Tekstury mają wyglądać jak reflektory nieprzyciemnione i tyle. Oczywista oczywistość że na screenach są przyciemnione. Chyba że coś w exe się zmieni i będziemy mieli możliwość przyciemnienia.
BTW http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=33143;image, http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=33136;image

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod