Autor Wątek:  Wywalanie terenu  (Przeczytany 4830 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Wywalanie terenu
« dnia: 03 Września 2004, 19:00:08 »
Czy istnieje prosty, szybki i przyjemny sposób wywalenia ze scenerii ukształtowania terenu. Tzn. żeby zostały tylko tory budynki itp. a teren zniknął lub stał się płaski. Czy da się takie coś zrobić w notatniku??

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wywalanie terenu
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Września 2004, 20:29:37 »
Chyba nie będe zbyt miły ale czy poto ktoś się wiele tygodni męczył żeby to stworzyć żebyś ty to porostu wywalił w szybki i łatwy sposób?? A może zainwestuj w pożądniejszy sprzęt. Dlaczego MaSzyna ma się dostosować do ciebie?? Dostosuj się ty do niej i uszanuj prace twórców!!

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Wywalanie terenu
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Września 2004, 20:35:17 »
Cytat: "hejnal"
Chyba nie będe zbyt miły ale czy poto ktoś się wiele tygodni męczył żeby to stworzyć żebyś ty to porostu wywalił w szybki i łatwy sposób?? A może zainwestuj w pożądniejszy sprzęt. Dlaczego MaSzyna ma się dostosować do ciebie?? Dostosuj się ty do niej i uszanuj prace twórców!!


  To znaczy, że jak ktoś chce wywalić trakcję to też nie szanuje pracy twórców. W takim razie na forum jest dużo porad "jak nie szanować pracy twórców i  wywalić trakcję".

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wywalanie terenu
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Września 2004, 20:40:11 »
Ja zawsze byłem przeciwny wywalaniu trakcji. EOT!!!!

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Wywalanie terenu
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Września 2004, 20:45:23 »
Cytat: "hejnal"
Ja zawsze byłem przeciwny wywalaniu trakcji. EOT!!!!


Ja również. Wywalenie terenu miało na celu przeprowadzenie eksperymentu (FPS), oczywiście jazda po torach wiszących w powietrzu to nie jazda.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Wywalanie terenu
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Września 2004, 20:47:23 »
Cytat: "Przemekm"
Czy istnieje prosty, szybki i przyjemny sposób wywalenia ze scenerii ukształtowania terenu. Tzn. żeby zostały tylko tory budynki itp. a teren zniknął lub stał się płaski. Czy da się takie coś zrobić w notatniku??


A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Re: Wywalanie terenu
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Września 2004, 20:55:55 »
Cytat: "Mutopompka"
Cytat: "Przemekm"
Czy istnieje prosty, szybki i przyjemny sposób wywalenia ze scenerii ukształtowania terenu. Tzn. żeby zostały tylko tory budynki itp. a teren zniknął lub stał się płaski. Czy da się takie coś zrobić w notatniku??


A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Wywalanie terenu
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Września 2004, 21:00:49 »
No na sile mozna by bylo usunac teren....Tylko trzeba by bylo troszke pogrzebac...

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Wywalanie terenu
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Września 2004, 21:11:14 »
Cytat: "Przemekm"

A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.[/quote]

Mi się wydaję, że na FPS górki mają jakichś wpływ. Ale wg mnie nie aż taki, aby spadało fps z 30 do 6 tak jak piszesz.... Być może zobacz, czy nie ma w pobliżu górek jakichś obiektów (budynki, drogi, rzeki, itp.) bo chyba to też od tego zależy.

hunter

  • Gość
Re: Wywalanie terenu
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Września 2004, 22:11:20 »
Cytat: "Mutopompka"
Cytat: "Przemekm"

A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.


Mi się wydaję, że na FPS górki mają jakichś wpływ. Ale wg mnie nie aż taki, aby spadało fps z 30 do 6 tak jak piszesz.... Być może zobacz, czy nie ma w pobliżu górek jakichś obiektów (budynki, drogi, rzeki, itp.) bo chyba to też od tego zależy.[/quote]

Witam.

FPS spada wyłącznie przez teren, eventy, budynki i tabor. Jednym słowem wszystko ;) Górki mają duuży wpływ na FPS. Różnie to bywa, bo jak teren jest szczegółowy , to zawiera dużo polygonów. A to żre pamięć i traska dużo miejsca na dysku zabiera. A jak polygonów jest mniej, to teren jest mniej szczegółowy i traska jest lżejsza. I oczywiście pamięci starcza na resztę innych rzeczy ;-) ...............

Pozdrawiam.