Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstury - początki
szogun:
--- Cytat: Tyrystor w 04 Sierpnia 2011, 20:48:12 ---Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.
--- Koniec cytatu ---
Tak, a potem wychodzi coś takiego jak w Twojej 409Da. Można to stosować, ale należy dobrać odpowiedni pędzel i ewentualnie zamaskować plasterkiem.
Davidsonxx:
--- Cytat: szogun w 04 Sierpnia 2011, 22:27:51 ---
--- Cytat: Tyrystor w 04 Sierpnia 2011, 20:48:12 ---Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.
--- Koniec cytatu ---
Tak, a potem wychodzi coś takiego jak w Twojej 409Da. Można to stosować, ale należy dobrać odpowiedni pędzel i ewentualnie zamaskować plasterkiem.
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie, używając paluszka powstają widoczne smugi i nienaturalnie rozmazane kawałki tekstury. Po zestawie stempelek + plasterek retuszu ciężko jest się dopatrzeć, nie ma po nich śladu.
Krzystek60:
A np. użycie gumki do wymazania reflektorów i potem użycie paluszka do zakrycia efektów wygumkowania?
Davidsonxx:
W symku pod reflektorami i tak tego nie widać, ale patrząc na samą teksturę pięknie to się nie prezentuje. Popatrz sobie np. na tekstury siódemek, w każdej zastosowano klonowanie.
szogun:
Nie zawsze nie ma to znaczenia, np. w SU45 boki reflektorów są mapowane z pudła tak gdzie były reflektory.
Tak jak napisałem, paluszka można stosować ale z odpowiednim pędzlem. Może zaistnieć konieczność poprawienia plasterkiem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej