Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstury - początki

<< < (6/19) > >>

szogun:

--- Cytat: Tyrystor w 04 Sierpnia 2011, 20:48:12 ---Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.

--- Koniec cytatu ---
Tak, a potem wychodzi coś takiego jak w Twojej 409Da. Można to stosować, ale należy dobrać odpowiedni pędzel i ewentualnie zamaskować plasterkiem.

Davidsonxx:

--- Cytat: szogun w 04 Sierpnia 2011, 22:27:51 ---
--- Cytat: Tyrystor w 04 Sierpnia 2011, 20:48:12 ---Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.

--- Koniec cytatu ---
Tak, a potem wychodzi coś takiego jak w Twojej 409Da. Można to stosować, ale należy dobrać odpowiedni pędzel i ewentualnie zamaskować plasterkiem.

--- Koniec cytatu ---

Dokładnie, używając paluszka powstają widoczne smugi i nienaturalnie rozmazane kawałki tekstury. Po zestawie stempelek + plasterek retuszu ciężko jest się dopatrzeć, nie ma po nich śladu.

Krzystek60:
A np. użycie gumki do wymazania reflektorów i potem użycie paluszka do zakrycia efektów wygumkowania?

Davidsonxx:
W symku pod reflektorami i tak tego nie widać, ale patrząc na samą teksturę pięknie to się nie prezentuje. Popatrz sobie np. na tekstury siódemek, w każdej zastosowano klonowanie.

szogun:
Nie zawsze nie ma to znaczenia, np. w SU45 boki reflektorów są mapowane z pudła tak gdzie były reflektory.

Tak jak napisałem, paluszka można stosować ale z odpowiednim pędzlem. Może zaistnieć konieczność poprawienia plasterkiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod