Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstury - początki
jussi19:
A czy ktoś mógłby wytłumaczyć tak sensownie, jak podczas tworzenia tekstury np. 303E połączyć bok lokomotywy z czołem. Bo mi udawało się stworzyć bok, ale zawsze moja praca stawała właśnie na połączeniu bok-czoło. Czy wy to po prostu tworzycie za pomocą np. stempla, powoli zamalowując to miejsce? Drugie moje pytanie brzmi, jak wymazać reflektory z tekstury by pozostała taka wypukłość jak na załączonym screenie.
szogun:
Stempelek i plasterek.
Patrykos:
Taka cenna uwaga - pamietajcie o tym zeby pod kazdym elementem typu reflektor, porecz, zderzak zastosowac cien.
Tyrystor:
--- Cytuj ---Stempelek i plasterek.
--- Koniec cytatu ---
?
Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.
Patrykos:
Uzywaj i frytek byle efekt operacji byl zadowalajacy i jak najrealniejszy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej