Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstury - początki

<< < (5/19) > >>

jussi19:
A czy ktoś mógłby wytłumaczyć tak sensownie, jak podczas tworzenia tekstury np. 303E połączyć bok lokomotywy z czołem. Bo mi udawało się stworzyć bok, ale zawsze moja praca stawała właśnie na połączeniu bok-czoło. Czy wy to po prostu tworzycie za pomocą np. stempla, powoli zamalowując to miejsce? Drugie moje pytanie brzmi, jak wymazać reflektory z tekstury by pozostała taka wypukłość jak na załączonym screenie.

szogun:
Stempelek i plasterek.

Patrykos:
Taka cenna uwaga - pamietajcie o tym zeby pod kazdym elementem typu reflektor, porecz, zderzak zastosowac cien.

Tyrystor:

--- Cytuj ---Stempelek i plasterek.
--- Koniec cytatu ---
?
Ja zazwyczaj w takich miejscach używam "paluszka" w celu rozsmarowania koloru, i jak dla mnie wychodzi ten sam efekt :-D.

Patrykos:
Uzywaj i frytek byle efekt operacji byl zadowalajacy i jak najrealniejszy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod