Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Zdjęcia poglądowe wagonu Bdhpumn.
Rudzik:
OK, zrobione. Podłoga ma tylko 3 prostokąty zamiast 16. Ponawiam prośbę o zdjęcia, szczególnie sufitu w przedsionku.
szogun:
Jest łatwiejszy sposób. Konwertujesz do Editable Poly, wybierasz zaznaczanie Edge, zaznaczasz te niepotrzebne krawędzie i kasujesz BackSpace'em.
WSK:
Sposobów na to jest bardzo wiele. Można również zaznaczyć vertexy (screen1) zostawiając te, które należą do górnej płaszczyzny bryły. Usuwamy zaznaczone vertexy. Podjeżdzamy do góry tymi vertexami na dole, na wysokość górnej płaszczyzny cylindra. Łączymy je za pomocą opcji coolapse.
Rudzik:
@szogun, to Twoim sposobem postaram się odchudzić cylindry manometrów i ręcznego. I tak już mam 9k a schodzę jeszcze niżej. Btw, postaram się, żeby przy klawiszach num "1" i "7" ręczny się kręcił, jak rączka ręcznego w normalnej kabinie lokomotywy. O ile tak się da. I jak się nauczę oś obrotu ustawiać;)
« Dodano: 13 Marca 2011, 15:02:06 »Od godziny już się męczę, cały czas maniakalnie powtarzając sobie "Będę częściej patrzał na ilość poly, będę częściej patrzał na ilość poly, będę częściej..." Ale dużo zeszłem.
Rozi:
--- Cytat: szogun w 13 Marca 2011, 13:11:57 ---Jest łatwiejszy sposób. Konwertujesz do Editable Poly, wybierasz zaznaczanie Edge, zaznaczasz te niepotrzebne krawędzie i kasujesz BackSpace'em.
--- Koniec cytatu ---
Dodam, że później trzeba zaznaczyć wybieranie "vertexów" i usunać te, które nie są połączone żadnymi krawędziami, inaczej nic to nie da.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej