Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Zdjęcia poglądowe wagonu Bdhpumn.

<< < (2/8) > >>

szogun:
Koniecznie musisz coś zrobić z tymi segmentami. Toć to już ma 10k poly, jeszcze 1k i będzie tak samo ciężki jak cały wagon z wózkami i całą resztą.

Rudzik:
No właśnie co do tej podłogi, to jest już skonwertowana do Editable Mesh. A nie wiem jeszcze za bardzo, jak tam zmniejszać gęstość siatki. Zaraz po stworzeniu obiektu to wiem.

WSK:
To convertuj do editable mesh, wybierz opcje zaznaczania vertexow i wszystkie z tej podłogi skasuj prócz 4 vertsó, chodzi o to żeby powstał mały prostokąt. I wtedy sobie te wierzchołki porozciągaj i odpowiednia zmapuj.

Rudzik:
Nie no, nie mogę zrobić tylko 4 wierzchołków, bo podłoga ma 2 spady od drzwi wejściowych do środka a na szerokości drzwi do dolnego pokładu jest płaska. Jedynie co to na szerokość.

WSK:
No to po prostu zostaw tyle wierzchołków ile Ci potrzeba, i potem je ładnie sobie ustaw.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod