Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Z prac nad EXE…

<< < (12/18) > >>

Ra:
Rzecz jeszcze w tym, że EU07.EXE ma bardzo ułomny parser, więc praktycznie nie jest w stanie wprowadzać drobnych zmian w plikach tekstowych. Nawet samo wczytywanie jest bardzo prymitywne — najlepiej idzie gdy słowa są oddzielone spacjami. Poza tym, skoro ma być już rejestrowany przebieg, to czy nie lepiej założyć książkę pojazdu i robić w niej adnotacje, przepisując od razu przebieg do MMD (na każdą teksturę musiało by być osobne).

muri:
Może po prostu dorzucić przebieg na końcu linijki dla danej tekstury w texturex.txt? Np. po jakimś ustalonym znaku specjalnym.

youBy:
Osobiście nie podoba mi się mieszanie plików symulatora i zewnętrznych programów.

Czomo:
Ja mam takie pytanie, czy te km są wyświetlane z bieżących danych, jest to jako osobny model? Pytanie może być głupie bo myślę czy w taki sposób można było by zrobić nowego Haslera z wyświetlaczem cyfrowym. I jeszcze jedno czy takie wyświetlanie km jest przypisane do jednego typu haslera czy opracowałeś do każdego typu?

Ra:
Mechanizm polega na obracaniu cylindrów o wielokrotność kąta 36°. Cylindry są doczepione do jakiegoś submodelu, wskazanego w MMD. Obracane są te cylindry, których nazwy zaczynają się od cyfry (inne nie są animowane). Cyfra ta (0..9) jest pozycją (wykładnikiem dziesiętnym) cyfry z pokazywanej wartości, czyli 0 reprezentuje jednostki, 1 — dziesiątki, 2 — setki itd. Zmieniając mnożnik w MMD można uzyskać pokazywanie hektometrów zamiast całkowitej liczby kilometrów. Co do modeli Haslera, to tym się nie zajmowałem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod