Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Modyfikacja modelu kibla
Rozi:
Kochany, nasze symkowe modele kooperują z 3D maxem i Gmaxem, gdyż do nich są skrypty i tymi skryptami należy wyeksportować model.
PecetAMD:
Gwoli pewności. Gmax współpracuje z plikami .3DS?
AtapiCl:
Nie, Gmax ma swój format pliku ze swoim rozszerzeniem.
janek32:
ZTCP da się do gMaxa zaimportować pliki .3DS (gMax ma pliki .max).
PecetAMD:
Jak rozumiem za 3D Studio się płaci... Tak więc jeszcze jedna sprawa. Jak mam zdobyć GMaxa w wersji najodpowiedniejszej do symulatora, skrypty do niego i ZModelera do "przepuszczania" modeli? Ściągnąłem gmaxa 1.2, niby się zainstalował, ale delikatnie mówiąc pupa bo nigdzie go nie ma a za 2 razem instalator nie chce słyszeć o prawidłowym działaniu.
« Dodano: 31 Maja 2010, 21:26:16 »Wszystko zdobyłem, oprócz skryptów (ściągnie się potem), ale gdy otwieram model, czy to zmodem czy gmaxem, nie mam tekstur. Więc jeszcze raz: da się skonwertować te formaty tak, by mieć nałożone tekstury?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej