Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Modyfikacja modelu kibla

<< < (4/6) > >>

Rozi:
Kochany, nasze symkowe modele kooperują z 3D maxem i Gmaxem, gdyż do nich są skrypty i tymi skryptami należy wyeksportować model.

PecetAMD:
Gwoli pewności. Gmax współpracuje z plikami .3DS?

AtapiCl:
Nie, Gmax ma swój format pliku ze swoim rozszerzeniem.

janek32:
ZTCP da się do gMaxa zaimportować pliki .3DS (gMax ma pliki .max).

PecetAMD:
Jak rozumiem za 3D Studio się płaci... Tak więc jeszcze jedna sprawa. Jak mam zdobyć GMaxa w wersji najodpowiedniejszej do symulatora, skrypty do niego i ZModelera do "przepuszczania" modeli? Ściągnąłem gmaxa 1.2, niby się zainstalował, ale delikatnie mówiąc pupa bo nigdzie go nie ma a za 2 razem instalator nie chce słyszeć o prawidłowym działaniu.

   « Dodano: 31 Maja 2010, 21:26:16 »Wszystko zdobyłem, oprócz skryptów (ściągnie się potem), ale gdy otwieram model, czy to zmodem czy gmaxem, nie mam tekstur. Więc jeszcze raz: da się skonwertować te formaty tak, by mieć nałożone tekstury?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod