Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Modyfikacja modelu kibla

<< < (3/6) > >>

ET21-622:
Tu masz najlepszy przykład prototypu :) Więc można i bez fototekstur się obejść :)
&playnext_from=TL&videos=e7XO5_UrWsM

tomekilawa:
Jak ktoś jest z Adobe Photo shopem za pan brat to zrobi teksture i będzie wyglądać jak real. :P Przykład : gry, przecież nikt z twórców gier nie robi fot obiektom żeby je zrobić. Poprostu robi model 3D a teksture tworzy w PS.

PecetAMD:
Ponowię jeszcze pytanie:

Jakim sposobem skonwertować model z 3DS do T3D i odwrotnie, aby mapowania tekstur (chociażby na elementach których nie modyfikujemy) były zachowane między formatami?

Rozi:
By zaimportować model do 3D Studio Max, należy:

1. Włączamy starter kolegi @Ra.
2. Na zakładce "ustawienia" zmieniamy tryb pracy przynajmniej na "specjalny".
3. Wybieramy zakładkę "modele".
4. Wybieramy opcję "Otwórz T3D".
5. Wybieramy interesujący nas model.
6. Następnie wciskamy "Zapisz 3DS".
7. Włączamy Zmodelera (Wersja zmodelera, najlepiej aby była stara. Ja używam 1.07b. W nowszych wersjach występują problemy).
8. Z menu "File" wybieramy opcję "Import...".
9. Wybieramy plik skonwertowany programem @Ra.
10. Wciskamy opcję "Eksport..." i nadpisujemy nasz plik.
11. Włączamy 3D Studio Max.
12. Importujemy plik.
13. Możemy się cieszyć naszym modelem.

PecetAMD:
Zaznaczę, że nie korzystam z 3DSMax, tylko Anim8or'a. No dobra, rozumiem że przepuszczając plik przez ZModa będę miał tekstury nałożone tam gdzie trzeba i jak trzeba?

No i pozostaje kwestia konwertu z powrotem na T3D.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod