Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Modyfikacja modelu kibla

<< < (5/6) > >>

szogun:

--- Cytat: PecetAMD w 26 Maja 2010, 20:28:59 ---...ciach
da się skonwertować te formaty tak, by mieć nałożone tekstury?

--- Koniec cytatu ---
Raczej nie da się bo sam próbowałem wiele razy ale najwyraźniej po przekonwertowaniu T3D do 3DS całe mapowanie idzie latać... (no chyba że jest jakiś sposób w każdym razie ja takiego nigdzie nie znalazłem)
W zasadzie to gdzieś na forum czytałem że ten T3D jest stworzony pod symulator więc może być ciężko z przekonwertowaniem.

dymus:
Mapowanie w modelach ze zmodlera do 3ds jest, tylko trzeba nałożyć teksturę jeszcze raz na model, ale całe mapowanie jest zachowane. Wystarczy, że zrobisz tak z modelem 4E i nałożysz teksturę 4e-004.tga i cały układ tekstury na modelu masz zachowany.

szogun:

--- Cytat: dymus w 31 Maja 2010, 22:46:35 ---Mapowanie w modelach ze zmodlera do 3ds jest, tylko trzeba nałożyć teksturę jeszcze raz na model, ale całe mapowanie jest zachowane. Wystarczy, że zrobisz tak z modelem 4E i nałożysz teksturę 4e-004.tga i cały układ tekstury na modelu masz zachowany.

--- Koniec cytatu ---
Pamiętam że jak edytowałem model fiata to po ponownym nałożeniu tekstury wszystko się posypało...

Rozi:
Pewnie wczytałeś tekstury .dds które są odwrócone. Należy je odbić pionowo i wszystko wróci do normy.

szogun:
A właśnie... Czy przy takim zaimportowanym modelu to przed exportem trzeba ustawić hierarchię od nowa?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod