Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 engine nebuli i pare innych pytań

<< < (2/5) > >>

Dżyszla:
140px max :(

Winger:

--- Cytat: "piotrek-" ---a 150 może być, bo mi się pomyliło
jak nie, to zaraz zmienie
--- Koniec cytatu ---


Nie moze.
140 to maksimum jesli o szerokosc chodzi.

A co do nebuli jako edytora, Marcin sie zapiera odnosnie implementacji mozliwosci ksztaltowania terenu, ale jakos go przekonam :> albo sam to zrobie :>

Bo do nebuli teren bedzie robiony w 3dsmaxie (ale sam teren!), aczkolwiek nie wiem jak stoi sprawa ew. bitmap wysokosciowych.

piotrek-:
robienie terenu w 3ds max mi odpowiada, cała trasę bym chętnie robił w 3ds, bo żaden edytor do gry nie da takich mozliwości
a co do wydajnosci, to sprawdziłem wersje alpha i:

w nebuli mam od 35 do 60 fps, gdy w dzisiejszej wersji maszyny mam 7 do 10 fps

Winger:
Nowy edytor bedzie trojwymiarowy i wstawiajac obiekt czy tor bedziesz widzial juz ten obiekt/tor, a nie stalej wielkosci kwadraciki czy linie jak w 3dsmaxie.

Dlatego nowy edytor bedzie nieporownywalnie wygodniejszy.

uetam:
Taaa, i przy okazji od razu bedzie wiadomo ile bedzie fps w tej trasie ;]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod