Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trasopisarstwo - moje problemy

<< < (4/18) > >>

SKP:
TexPar2 = 0.
  Dodano: 08 Sierpnia 2012, 16:32:40
I podnieś cały peron o jeden metr. Najszybciej da się to zrobić originem. Załóżmy, że XXX to wpisy peronu:


--- Kod: --- origin 0 1 0
XXX
endorigin
--- Koniec kodu ---

mk1992:
Coś w dalszym ciągu jest nie tak...

SKP:
Pokaż cały wpis.

mk1992:

--- Kod: ---node 800 0 none track road 50.0 11.0 0.85 -1 15 0 Flat vis
 peronyl61 6.0 0 1.0 1.5 0.0
2028.67 1.08789 -2027.32  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
1986.51 1.08789 -2000.44  0.0  //point 2
0
velocity 20.0
endtrack
--- Koniec kodu ---

SKP:

--- Cytuj ---node 800 0 none track road 50.0 11.0 0.85 -1 15 0 Flat vis
 peronyl61 6.0 0 1.0 1.5 0.0
2028.67 1.08789 -2027.32  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
1986.51 1.08789 -2000.44  0.0  //point 2
0
velocity 20.0
endtrack
--- Koniec cytatu ---

Tex1, czyli tekstura peronu.
Tex2, czyli tekstura krawędzi peronu.
Kolejno: TexHeight (TexPar1), TexWidth (TexPar2), TexSlope (TexPa3).

TexHeight powinien być równy wysokości peronu, przy czym musisz peron dodatkowo podnieść originem, gdyż w przeciwnym wypadku boki peronu będą pod ziemią.
TexWidth to szerokość na jaką tekstura boków "wchodzi" w peron. Polecam ustawienie 0, choć to też zależy od tekstury.
Jak ustawisz TexSlope = 0, to boki będą prostopadłe.
No i nie ma tekstury o nazwie 0 ;) Polecam w ogóle poszukać w /textures innych tekstur boków peronów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod