Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trasopisarstwo - moje problemy

<< < (5/18) > >>

mk1992:
Ale ja to wszystko wiem... :-)

Generalnie chciałem uzyskać taki sam efekt, jaki uzyskał kolega @hunter tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=15450.0;attach=51408;image

Nie dam przecież tekstury boku, która będzie się nijak miała do tekstury peronu.


--- Cytat: SKP ---No i nie ma tekstury o nazwie 0
--- Koniec cytatu ---


--- Cytat: SKP ---TexPar2 = 0.
--- Koniec cytatu ---

TexPar2 = tekstura boku. ;-)

SKP:

--- Cytat: mk1992 w 08 Sierpnia 2012, 18:27:20 ---TexPar2 = tekstura boku. ;-)
--- Koniec cytatu ---
 
I Twoja pierwsza wiadomość:
--- Cytat: mk1992 w 08 Sierpnia 2012, 13:31:28 ---TexPar2 = 1.5

--- Koniec cytatu ---
Aha, to wcześniej ta tekstura nazywała się 1.5 ;) Zaprzeczasz sam sobie.

Wklej to do scenerii i się ciesz ;)

--- Kod: ---origin 0 1 0
node 800 0 none track road 50.0 11.0 0.85 -1 15 0 Flat vis
 peronyl61 6.0 peronyl61 1.0 0.0 0.0
2028.67 1.08789 -2027.32  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
1986.51 1.08789 -2000.44  0.0  //point 2
0
endtrack
endorigin
--- Koniec kodu ---
A jak będziesz robił kolejne perony, to wg tego co podałem w poprzednim poście, tylko przeczytaj go jeszcze raz ze zrozumieniem ;)

mk1992:
Aj pomyliło mi się "Tex2" z "TexPar2". Zwracam honor ;-) "Nie myli się tylko ten co nic nie robi". ;-) Teraz wszystko gra. Dziękuję za pomoc.

hunter:
Musze Cie zmartwic - ja peron robilem Boxem ;)

SKP:
Perony jako Road mają tą przewagę nad Box, że można je w łatwy sposób kłaść na łukach i później dowolnie modyfikować.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod