Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Trasopisarstwo - moje problemy
mk1992:
Ale ja to wszystko wiem... :-)
Generalnie chciałem uzyskać taki sam efekt, jaki uzyskał kolega @hunter tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=15450.0;attach=51408;image
Nie dam przecież tekstury boku, która będzie się nijak miała do tekstury peronu.
--- Cytat: SKP ---No i nie ma tekstury o nazwie 0
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: SKP ---TexPar2 = 0.
--- Koniec cytatu ---
TexPar2 = tekstura boku. ;-)
SKP:
--- Cytat: mk1992 w 08 Sierpnia 2012, 18:27:20 ---TexPar2 = tekstura boku. ;-)
--- Koniec cytatu ---
I Twoja pierwsza wiadomość:
--- Cytat: mk1992 w 08 Sierpnia 2012, 13:31:28 ---TexPar2 = 1.5
--- Koniec cytatu ---
Aha, to wcześniej ta tekstura nazywała się 1.5 ;) Zaprzeczasz sam sobie.
Wklej to do scenerii i się ciesz ;)
--- Kod: ---origin 0 1 0
node 800 0 none track road 50.0 11.0 0.85 -1 15 0 Flat vis
peronyl61 6.0 peronyl61 1.0 0.0 0.0
2028.67 1.08789 -2027.32 0.0 //point 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 2
1986.51 1.08789 -2000.44 0.0 //point 2
0
endtrack
endorigin
--- Koniec kodu ---
A jak będziesz robił kolejne perony, to wg tego co podałem w poprzednim poście, tylko przeczytaj go jeszcze raz ze zrozumieniem ;)
mk1992:
Aj pomyliło mi się "Tex2" z "TexPar2". Zwracam honor ;-) "Nie myli się tylko ten co nic nie robi". ;-) Teraz wszystko gra. Dziękuję za pomoc.
hunter:
Musze Cie zmartwic - ja peron robilem Boxem ;)
SKP:
Perony jako Road mają tą przewagę nad Box, że można je w łatwy sposób kłaść na łukach i później dowolnie modyfikować.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej