« Odpowiedź #16 dnia: 21 Stycznia 2009, 17:06:46 »
Prawda jest taka, że w Łodzi od ok. 2 lat stoi SM31 i SM42 na pocięcie. Jakoś nikt nie może wydać tej ostatecznej decyzji. Nieoficjalnie wiadomo, że ogołocone z wielu części maszyny nie są cięte bo ma je odkupić prywaciarz, który je sobie sam wyremontuje... . PKP CARGO się to nie opłaca a prywatnemu przewoźnikowi a i owszem.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76