|
kabina maszynisty
EU07-004; Zakład Taboru w Bydgoszczy; 15.07.2000; fot. Jan Kryszkiewicz
Opracowano na bazie strony Pawła Telegi
1 - oświetlenie kabiny przyciemnione
2 - przyciemnienie oświetlenia przyrządów pomiarowych
3 - przyciemnienie oświetlenia przyrządów pomiarowych
4 - przyciemnienie lamp sygnalizacyjnych
5 - przyciemnienie lamp sygnalizacyjnych
6 - reflektor czerwony lewy
7 - przyciemnienie lampy czuwaka
8 - reflektor czerwony prawy
9 - oświetlenie kabiny
10 - oświetlenie kabiny
11 - oświetlenie przyrządów pomiarowych
12 - oświetlenie szafy WN
13 - grzejnik podłogi
14 - ogrzewanie nóg
15 - reflektor lewy
16 - reflektor górny
17 - reflektor prawy
18 - prędkościomierz wskazujący typu A16 (w kabinie A rejestrujący typu RT9)
19 - amperomierz NN
20 - woltomierz NN
21 - amperomierz pierwszej grupy silników trakcyjnych
22 - amperomierz drugiej grupy silników trakcyjnych
23 - woltomierz napięcia w sieci trakcyjnej
24 - manometr cylindra hamulcowego
25 - manometr przewodu głównego
26 - manometr zbiornika głównego
27 - grzejnik szyby czołowej
28 - sygnalizacja czuwak / SHP
29 - załączenie wycieraczki
30 - podstawka pod służbowy rozkład jazdy
31 - pantograf A
32 - załączenie przetwornicy
33 - załączenie sprężarki
34 - przyciemnienie lamp SHP
35 - pantograf B
36 - załączenie wentylatorów oporów rozruchowych
37 - ogrzewanie pociągu
38 - rezerwa
39 - odblokowanie przekaźników nadmiarowych wentylatorów i sprężarki
40 - przekaźnik nadmiarowy sprężarki
41 - przekaźnik nadmiarowy wentylatorów oporów rozruchowych
42 - wyłącznik szybki wyłączony
43 - wyłącznik szybki załączony
44 - wyłącznik szybki
45 - odblokowanie przekaźników nadmiarowych i różnicowych
46 - przekaźniki nadmiarowe silników trakcyjnych
47 - przekaźniki różnicowe
48 - odblokowanie przekaźników nadmiarowych przetwornicy i ogrzewania pociągu
49 - przekaźniki nadmiarowe przetwornicy i ogrzewania pociągu
50 - styczniki liniowe wyłączone
51 - styczniki liniowe załączone
52 - przyhamowanie zestawów kołowych lokomotywy podczas poślizgu
53 - sygnalizacja poślizgu
54 - przełącznik rodzaju hamulca ( Pośpieszny - Towarowy - Osobowy )
55 - dostosowanie sił do nacisku zestawów kołowych ( wył - zał )
56 - przełącznik zakresu prądu ( niski - wysoki )
57 - przyciemnienie reflektora prawego
58 - przyciemnianie świateł czołowych
59 - odluźniacz hamulca lokomotywy
60 - sygnalizacja wysokiego rozruchu
61 - sygnalizacja jazdy na oporach
62 - sygnalizacja czynnego SHP (?)
63 - nastawnik zakresu prądu PSR (nieczynne)
64 - zbicie czuwaka/SHP
65 - radiotelefon
66 - nastawnik jazdy
66a - koło wału głównego nastawnika jazdy
66b - dźwignia osłabienia pola wzbudzenia biegunów głównych silników trakcyjnych (pozycje 0 - 6)
66c - nastawnik kierunkowy (pozycje: Naprzód - 0 - W tył)
67 - zawór główny maszynisty systemu Oerlikona typu FV4a
68 - syrena
69 - zawór dodatkowy maszynisty systemu Oerlikona typu FD1