0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ostatnio w Internecie pojawiła się niepotwierdzona informacja dotycząca statusu naprawy lokomotyw serii EU06, które oczekiwały na 3 naprawę główną. Oznaczało tylko ich wycofanie z eksploatacji i kasację.Rzekomo serii został zmieniony przez UTK status, który zamienił naprawę główną na rewizyjną. PKP Cargo będzie mogło wykonać kolejną naprawę rewizyjną i eksploatować pojazdy przez kolejne 4-5 lat. Interesująca jest także sprawa schematu malowania pojazdów. Czy EU06 mogą zostać pomalowane na niebiesko?Dotyczy to lokomotyw EU06-01, 07, 10, 12, 17, 18 i 20.Związku z tym, że informacja jest niepotwierdzona należy poczekać na decyzje PKP Cargo, które ostatecznie potwierdzą rewelacje.
Patryk, ale co konkretnie masz na myśli, bo to, że weszła zmiana do DSU pozwalająca zmienić status z OG na OR to fakt. Wszystkie maszyny EU06 do tej pory oczekujące naprawy głównej w tej chwili oczekują rewizji.
[...]autor sugeruje, że to UTK decyduje czy lokomotywa ma status OR czy OG.
Co ona tam robiła?
Przesył do Jaworzna Szczakowej.
Cytat: EU07-457 w 13 Marca 2013, 15:49:52Przesył do Jaworzna Szczakowej.Trochę to dziwne, bo na Brochowie poruszała się sama.
No i w ruchu planowym została tylko EU06-10. EU06-07 odstawiona w oczekiwaniu na naprawę.
EU06-10 ma ważne świadectwo do 05.10.2013r.