« Odpowiedź #585 dnia: 22 Czerwca 2012, 23:01:10 »
Bo z pojazdami szynowymi już tak jest, że wpierw ostrzegasz a hamujesz w zasadzie w ostateczności -a nóż się ktoś nie wpakuje.
btw
Dzisiaj miałem przypadek gdzie pod Łopuchowem chłopak położył się na płytach przejazdowych a głowę oparł o szynę. Okolice km 26.100
Przed przejazdem obowiązkowo sygnał ale jak zobaczyłem czarną plamę stykającą się z szyną z 90km/h wdrożyłem hamowanie nagłe. Gdy prędkość spadła tak do ok 30km/h rozmyślił się i poderwał. Wyglądało tak jakby chciał się jeszcze rzucić bezpośrednio pod zgarniacz bo wykonał dość odważne ruchy w stronę mojego pojazdu. Jak go minąłem widziałem w lusterku jak wyżywał się na słupie od znaku tak jakby miał pretensje, że mu się nie udało. Pociąg nabiłem prze to prawie na 2min. Bywa ciekawie.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76