« Odpowiedź #254 dnia: 30 Sierpnia 2009, 17:12:23 »
Jak dla mnie mogło to wyglądać tak:
Maszynista powiedział, że nie widział pomarańczowego światła (a dokładniej świateł) na semaforze (TOP). Reporter uznał, że jak napisze 'pomarańczowe światło' to ludziom nic to nie powie. Albo sam nie wiedział co to znaczy więc napisał 'czerwone'.
Gdyby nie to, że maszynista był pod wpływem (tylko mi nie piszcie, że i tak by nie wyhamował itp bo ja to doskonale wiem) uwierzyłbym w wersję, że TOP wyświetlał nieprawidłowy sygnał pomimo niezamkniętych rogatek. Z resztą podobne rzeczy dzieją się na odcinku Łódź Widzew - Koluszki... . Ale, że mechanik jechał 'po pijaku' ew awaria systemu niewiele tu zmieni. W sumie sam sobie zawinił i nie ma dla niego żadnego usprawiedliwienia. Dobrze się stało, że złapano go nietrzeźwego w pracy, ale źle, że 'przy okazji' zginęli ludzie.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76