Autor Wątek:  ED72 v2 (modyfikacja)  (Przeczytany 32913 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2894
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 238
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Października 2008, 17:30:03 »
@ST44-003: ile razu trzeba ci tłuc łopatą do łba (i paru innym osobom też!), że dynamic.dat nie ma żadnego znaczenia dla exe? Ja nie mam wogóle tego czegoś i wszystko pięknie śmiga!

Obraziłeś mnie tą wypowiedzią i to bardzo.
Ja używam startera.exe tylko ze względu na to, że jestem do niego przyzwyczajony, a ostatnio rzadko siedzę na maszynie i nie przykładam wagi do tego czy mam starter @Ra czy też nie.

Kolego intel:
node -1 0 ED72-021ra dynamic PKP\ED72 ED72-021ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021sa dynamic PKP\ED72 ED72-021sa.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021sb dynamic PKP\ED72 ED72-021sb.bmp 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021rb dynamic PKP\ED72 ED72-021rb.bmp 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic

sprawdź czy ten wpis będzie u ciebie działał. Sprawdzałem i u mnie jest OK.

EDIT: Mariusz, ale dla ED72 poprawny wpis do scenerii to właśnie 6bx (bez jedynki na końcu). Ale to też zależy, jaki kto ma wpis do dynamic.dat oraz jak u kogoś starter @Ra widzi wpisy do scn. dla mmd (+chk) i nazwy chk i mmd w paczce z lokiem.
« Ostatnia zmiana: 05 Października 2008, 17:38:24 wysłana przez ST44-003 »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Października 2008, 18:06:00 »
Cytuj
EDIT: Mariusz, ale dla ED72 poprawny wpis do scenerii to właśnie 6bx (bez jedynki na końcu).
Zacznijmy od tego, co to znaczy poprawny wpis w scn w ogóle.
M.in. taki, że jest podany prawidłowy katalog i prawidłowy w tym katalogu zawarty chk od tego czegoś, czym chcemy jechać.

Jeśli ma ktoś ktoś ma taki błąd,
Cytuj
pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0

to znaczy ni mniej ni więcej, tylko, to, że w katalogu pkp\ed72-020 nie ma tam chk 6ba. Można rozwiązać to na dwa sposoby:
a)w katalogu pkp\ed71-020 umieścić wszystkie pliki od tego EZT, jesli brak katalogu, to go założyć.
b)jeśli mamy w innym katalogu tego EZT, poprawić wpis do scn, na taki, jaki mamy w swojej strukurze w dynamic (nie mylić z plikiem dynamic.dat).

Z punktu widzenia technicznego, te dwa rozwiązania są tak samo skuteczne, pytanie tylko co lepsze. Jeśli mamy już ten EZT gdzieś tam, to lepiej jest poprawić wpis do scn, niż zakładać kolejny katalog i powielać zawartość innego katalogu. Domniemałem, pisząc wcześniej, iż jest zły wpis do scn, bo zakładam, że ten ktoś kto ma problem, prawdopodobnie ma już takiego EZT gdzieś tam, a tylko skądeś skopiował wpis do scn, który nie pasuje do jego struktury podkatalogów w dynamic (nie mylić z plikiem dynamic.dat).

Zauważ, iż nie poruszyłem w ogóle w tym wywodzie pliku dynamic.dat, bo skoro widzi skład do prowadzenia, to prawdopodobnie plik dynamic.dat u niego jest ok (choć wcale nie musi :) ).
« Ostatnia zmiana: 05 Października 2008, 18:49:57 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline intel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Października 2008, 21:25:41 »
Wpis do dynamic.dat mam poprawny ponieważ użyłem starter ra, jeśli chodzi o wpis do scn to mam taki
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sa dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sa 6bsa 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001rb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020rb 6bb 0.0 connected 55 0 enddynamic.

PS: ST44-003 użyłem tego wpisu do scn. i zadziałało, dzięki za pomoc.
« Ostatnia zmiana: 05 Października 2008, 21:50:57 wysłana przez intel »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Października 2008, 21:36:58 »
Zmień z
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic

na:

node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\Panie_Boże_dopomóż ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic

powinno być wtedy ok.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1695
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Października 2008, 21:39:26 »
Zmień z
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
na:
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\Panie_Boże_dopomóż ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
powinno być wtedy ok.

Britney daj spokój:D
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline laks

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 12
  • EU07-045
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Lutego 2009, 20:07:47 »
Mam problem, mianowicie nie mogę znalescźć takich dźwięków jak:
sound compressor_2000-start.wav
sound compressor_2000-stop.wav
sound compressor.wav
Szukałem ich w wyszukiwarce ale nie mogłem znaleśćźć, na<>pewno gdzieś są bo widziałem że już nią ktoś jeŹdził ale nie wiem gdzie.
Pozdrawiam Laks

Zdanie zaczynamy od wielkiej litery, zdecyduj się używasz polskich znaków czy nie ? Proszę pisać poziomo.
REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2009, 20:27:43 wysłana przez REWIZOR »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #36 dnia: 14 Lutego 2009, 20:10:38 »

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #37 dnia: 14 Lutego 2009, 20:12:09 »
Ja znalazłem to w 2 sekundy. Skorzystaj z wyszukiwarki plików:
http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php

Offline laks

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 12
  • EU07-045
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #38 dnia: 14 Lutego 2009, 20:15:11 »
Serdeczne dzięki Ra :).


   « Dodano: 14 Lutego 2009, 20:38:39 »
Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie z skąd ściągnąć Ed72 o innych numerach? W folderze ed72 nie ma żadnych tekstur tak jak w przypadku en57.

Laks

Z kąd ? Z kątowni.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2009, 21:58:45 wysłana przez REWIZOR »

Offline mariusz glogau

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #39 dnia: 14 Lutego 2009, 20:40:31 »
Z Megapacka @Kursa90.

Offline laks

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 12
  • EU07-045
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #40 dnia: 14 Lutego 2009, 20:49:23 »
Lecz gdzie ono się znajduje??

Offline mariusz glogau

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
« Odpowiedź #41 dnia: 14 Lutego 2009, 20:52:37 »
Korzystaj z katalogu dodatków.

http://eu07.pl/download/2007/27as-maszyna.rar