- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: MKaczy w 16 Lipca 2008, 02:44:53

Tytuł: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: MKaczy w 16 Lipca 2008, 02:44:53
Witam.
Została wykonana kolejna moja modyfikacja*, tym razem kabina ed72 autorstwa Kursa90. Prace dobiegły końca, wiec wypuszczam to co udało mi sie zrobić w ostatnim czasie.
__________________________________

Kilka scr.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img362/16215071yi8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img362/16215071yi8.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img503/2amy1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img503/2amy1.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img244/3aiu6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img244/3aiu6.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img501/14501451pf3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img501/14501451pf3.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img244/5aes6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img244/5aes6.jpg)
__________________________________

Plik tekstowy zawarty w paczce (fragment):
"Kabina uległa całkowitej modyfikacji, która polegała na pozbawieniu oryginalnych scian i w ich miejsce zamontowany został szkielet kabiny ew60 wraz z o teksturowanymi elementami, uprzednio również zmodyfikowany( po skalowany).

Model
Model(modyfikowany)** jest autorstwa KURSA90.

Kabina
Autorem szkieletu z kabiny ew60 czego w skład wchodzi:
   -ściana Tylna;
   -ściany Boczne;
   -ściana czołowa;
   -Podsufitówka ;
   -Sufit;
   -Listwy;
   -Zasłonki na oknach bocznych;
   -Uchwyty zasłonek;
   -Gaśnice;
   -Półeczki pod oknami;
jest EPEK (EP08-015) Włodek.

Oryginalna kabina oraz przedziały jest autorstwa KURSA90. On jest również pierwszym i prawowitym autorem ów modelu i kabiny.

Serdecznie dziękuje Włodkowi "EP08-015" za wszelką pomoc przy tym projekcie, za przygotowanie kabiny EW pod modyfikacje
Dziękuję również Sławkowi "Sakorius-owi" Wieczorkowi za wymodelowanie firanek nad czołowe okna."

__________________________________

Sprawę stawiam jasno. Nie chce żadnych wojen itd, jak to było w przypadku modelu EN57-19xx. Wszystko jest zgodnie z regulaminem symulatora, wszystkie ważne informacje zostały dołączone do paczki w pliku tekstowym (autorzy, itd). Nie podoba sie, nie ściągaj, bluzgi proszę na pw, nie zaśmiecać forum!
_________________________________
Download:
http://www.eu07.pl/userfiles/ED72_v2_mk.rar + UPDATE by ST44-003 >link< (http://www.eu07.pl/userfiles/ED72.rar)
Po ściągnięciu zapoznaj sie z plikiem tekstowym.
"Update" wrzucić do dynamic/pkp do pliku z najnowszą wersją EDyty
Skopiuj sobie plik silence.wav i nazwij go silence1a.wav. ponadto pliki *.chk proszę wziąśc ze swojego dotychczasowego folderu z ed72.

Pozdrawiam.
Michał "mKaczy" Massel

Ps.: * - całość tradycyjnie wykonana w notatniku :)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 16 Lipca 2008, 05:55:32
Brakuje plików chk, które można skopiować ze starego folderu ED72. Oprócz tego brak dzwięku silence1a.wav.
No, a modyfikacja jak zwykle zajefajna...Mistrz notatnikowego składania.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 16 Lipca 2008, 15:05:32
Brakuje plików:
1) Tekstur:
podloga.tga
black.bmp
2) Dźwięu:
en57_couplers.wav
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: MKaczy w 16 Lipca 2008, 15:55:25
Brakuje plików:
1) Tekstur:
podloga.tga
black.bmp
2) Dźwięu:
en57_couplers.wav

Tekstury te nie sa potrzebne, tylko w logu pisze "failed" przy ich ładowaniu... Zapomniałem posprzątać w t3d :)
Dźwięk en57_couplers.wav tez jest nie potrzebny, to jest jak zwykle silence.wav, kiedy bylo exe które wymagało owego dzwieku, i tak już zostało. Skopiujcie sobie silence.wav i nazwijcie en57_couplers.wav :)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 16 Lipca 2008, 16:11:14
Może to i pierdółka, ale:

Kontrolka "Napięcie na nastawinku hamulcowym" świeci się na czerwono a po przestawieniu nawrotnika na pozycję 0, kolor obudowy kontrolki zmienia się na niebieski.


Edit: A co do przeróbki, to wyszła ona świetnie.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Sm 42 driver w 16 Lipca 2008, 17:36:53
Skopiujcie sobie silence.wav i nazwijcie en57_couplers.wav :)
Analogicznie możesz uczynić :) skopiuj silence.wav i nazwij silence1a.wav

PS. Przeróbka świetna, gratulacje :)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 16 Lipca 2008, 18:12:36
Czy można prosić o wpisy do dynamic i scn.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: lukasz92 w 16 Lipca 2008, 18:44:29
Wyłapałem kilka drobnych błędów:
(http://eu07.pl/imageshack.us/img186/blad1zz2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img186/blad1zz2.jpg)
Na zakrętach kabina leci w złą stronę oraz na szybie pojawia się jakiś babol ;P

Oraz znalazłem kilka błędów w spasowaniu(?) tekstur np:
(http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad2ux5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad2ux5.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad4bw6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad4bw6.jpg)

Po za tymi drobiazgami gratuluję ładnej kabinki ;)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 16 Lipca 2008, 18:57:56
To i tak jeszcze nic.
Litania rozpoczęta:

Informacja o maksymalnej prędkości lewituje sobie w powietrzu
(http://eu07.pl/imageshack.us/img136/litania1sx5.th.png) (http://eu07.pl/imageshack.us/img136/litania1sx5.png)

Rączka od kierunkowego jest dziwnie zakrzywiona w dół, a jej koniec wbija się w pulpit
(http://img231.imageshack.us/img231/4349/litania2bk0.th.png) (http://eu07.pl/imageshack.us//)

I to okienko jakieś dziwne
(http://eu07.pl/imageshack.us/img230/litania3hg1.th.png) (http://eu07.pl/imageshack.us/img230/litania3hg1.png)

To tyle ode mnie i gratuluje roboty.
A właśnie, w kabinie B brakuje szafek od CA/SHP. :)

'
A właśnie. Widziałeś kiedyś program A.Słodowego " Zrób to sam" ? Może nas zaskoczysz i sam to poprawisz ? :)


REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 16 Lipca 2008, 19:37:37
Poniżej podaję prawidłowe wpisy:
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sa dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sa 6bsa 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001rb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020rb 6bb 0.0 connected 55 0 enddynamic
Zaznaczony tekst to nazwa pliku mmd. Trzeba utworzyć plik chk o nazwie 6bsa.
Pozdrawiam.C



Część postów wydzieliłem. 

REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: filip2h w 17 Lipca 2008, 14:45:06
Ja mam takie dwa problemy:
1) Jadąc na trasie Krzyżowa2 nie włączył mi się ani raz CA. Jedynie tylko SHP przed ostatnim SBL oraz To. Nie wiem czym to może być spowodowane. 
2) Chyba jest jakaś animacja pod klawiszami "[ i ]" (bodajże spuszczanie okien). Gdy naciskam jeden z tych klawiszy, kamera zaczyna mi się kręcić i zachowywać tak jak by mnie miało zaraz w kosmos wywalić i EDyta wydaje dziwne odgłosy hamowania a po chwili wyskakuje mi błąd jak przy wykolejeniu składu.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 17 Lipca 2008, 14:53:00
Ad. 1 - wyłącz debugmode.
Ad. 2 - wyłącz debugmode.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Lipca 2008, 17:54:11
@Rewizor, posłuchałem Cię i zabrałem się do poprawiania kabinek. Poprawiłem okna, lampki i v-maxy, ale nie poprawiłem tej zakichanej przechyłki. Za... władysława się nie da. MKaczy wielki szacun dla Ciebie, bo stworzyłeś nieźle skomplikowaną kabine. Jeśli dasz rade to poprawił byś tą przechyłke co? ;)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 22 Lipca 2008, 18:04:20
Jak Wam z przechyłkami nie wyjdzie, poproście @Kudłacza.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: MKaczy w 22 Lipca 2008, 22:13:40
@Rewizor, posłuchałem Cię i zabrałem się do poprawiania kabinek. Poprawiłem...
I Bardzo dobrze, wystaw gdzieś linka, a poprawie w pierwszym poście.

MKaczy wielki szacun dla Ciebie, bo stworzyłeś nieźle skomplikowaną kabine. Jeśli dasz rade to poprawił byś tą przechyłke co? ;)

kabina skomplikowana? No bez żartów, proszę... wszystko jest w najlepszym porządku.

Parent main: Podłoga[Kabina Ed72 (Kurs90)]:
-elementy;
+-kabina Ew60:
-elementy;

Także jak przechyłki źle lecą, to raczej nie jest z mojej winy. Nie poprawię ich gdyż sadzę ze sie nie da. Poza tym ja przechyłek nie uznaje.

Pozdrawiam. 
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 23 Lipca 2008, 00:22:08
Na życzenie MKaczego, link do poprawionych kabinek ED72: http://www.eu07.pl/userfiles/ED72.rar

Po pobraniu i wypakowaniu pliki z kabinką wrzucić do dynamic/pkp do pliku z najnowszą wersją EDyty.

Poprawione:
*Ramy okien w obu kabinach
*Nawrotnik/Nastawnik kierunkowy w obu kabinach
*Lampki od Napięcia na nastawniku hamulcowym w obu kabinach
*Ten dziwny błąd choć i tak się na niego nie zwraca uwagi (http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad4bw6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img359/blad4bw6.jpg)

Tyle ode mnie ;)

EDIT: Ważne. W linku w tym poście znajdują się same pliki kabin, a nie cały model. To jest tylko UPDATE to modelu EDyty.
Doberanoc :D
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: intel w 23 Września 2008, 17:26:51
Cześć, brakuje mi dzwięków
Cannot find sound en57_syrena_start.wav
Cannot find sound en57_syrena.wav
Cannot find sound en57_syrena_stop.wav
mógł><by ktoś podać mi linka do tych dzwięków lub powiedzieć co mam zrobić.

REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 23 Września 2008, 18:16:14
http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php <- tutaj jest na 100 % ! Ehh...kolega Ra swego czasu tyle przydatnych rzeczy stworzył, jak widać, mało kto z nich korzysta...niestety...

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: intel w 24 Września 2008, 20:49:03
Hej to jeszcze ja.Gdzie mogę znaleźć dzwięk silence.wav, ponieważ mam silence1.wav i jak podmieniam na silence1a.wav to dalej wyskakuje mi błąd, że nie ma dzwięku silence1a.wav. Proszę o pomoc.

Zacznij w końcu normalnie pisać. Ostatnie ostrzeżenie. Poprawiłem ortografy, resztą sam się zajmij.

Andrzej.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 24 Września 2008, 21:39:48
Proszę, brakujące pliki silence:

http://www.eu07.pl/userfiles/dzwieki_4.rar
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: mariusz glogau w 04 Października 2008, 10:39:17
Mógłby ktoś podać hasło do archiwum.

Aby nie było nieporozumień, proszę przeczytać Regulamin.

REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: lukasz92 w 04 Października 2008, 10:57:58
mógłby ktoś podać hasło do archiwum

Tak to jest jak się nie czyta pliku readme....
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: intel w 04 Października 2008, 20:18:09
Czym to może być spowodowane,
Cannot load dynamic object ed72-020ra from
pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0
Cannot load dynamic object ed72-020sa from
pkp\ed72-020\6bs Error=-8@0
Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: kolejarz15 w 04 Października 2008, 20:24:41
Czym to może być spowodowane,
Cannot load dynamic object ed72-020ra from
pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0
Cannot load dynamic object ed72-020sa from
pkp\ed72-020\6bs Error=-8@0
Proszę o pomoc.

Prawdopodobnie nie masz podanych powyżej modeli lub masz błędne wpisy do dynamic.dat ( najlepiej wpisy do dynamic.dat przepisz ręcznie bez kopiowania).
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 04 Października 2008, 20:25:30
Za prawdę powiadam Ci, użyj startera @Ra, on powie Ci, co masz źle, wykryje błędy Twe, pomoże rozwiązać je.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: youBy w 04 Października 2008, 20:25:32
Dynamic.dat nie jest analizowany przez exe, przez co nie może powodować błędów symulatora. Brakuje plików chk w podanej lokalizacji.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: intel w 04 Października 2008, 20:46:40
Utworzyłem pliki chk, tylko teraz przy załadowaniu tekstury
Loading - texture: dynamic\pkp\ed72_mk\polka.tga
OK, wywala mnie do systemu.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 04 Października 2008, 21:07:37
Ciekawe, bo przy wywaleniu braku tekstury i wciśnięciu OK nie powinno Cię wywalić do systemu. Moja rada jest taka.
Sprawdź dynamic.dat (jeśli nie używasz startera @Ra). Wywal to ED72 które obecnie próbujesz włączyć i zastąp go tą samą paczką z tym EZeTem. Następnie wpisz i sprawdź wpisy do scenerii i odpal symka. Powinno zadziałać. :)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 05 Października 2008, 13:13:17
@ST44-003: ile razu trzeba ci tłuc łopatą do łba (i paru innym osobom też!), że dynamic.dat nie ma żadnego znaczenia dla exe? Ja nie mam wogóle tego czegoś i wszystko pięknie śmiga!
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 05 Października 2008, 14:06:53
Może mieć znaczenie takie, iż jeśli ktoś korzysta ze start.exe, a start.exe korzysta z bazy dynamic.dat i jeśli w tej bazie będzie ogólnie mówiąc bałagan np. będą pokazywały się loki do prowadzenie, które nie mają kabiny, a ktoś wybierze coś takiego do prowadzenia, to symulator eu07.exe się wysypie.

W tym przypadku:
Cytuj
pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0
to w katalogu pkp\ed72-020\ brak plików chk i innych od tego EZT. Powód, prawdobodobnie zły wpis w scn dotyczący tego EZT.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 05 Października 2008, 17:30:03
@ST44-003: ile razu trzeba ci tłuc łopatą do łba (i paru innym osobom też!), że dynamic.dat nie ma żadnego znaczenia dla exe? Ja nie mam wogóle tego czegoś i wszystko pięknie śmiga!

Obraziłeś mnie tą wypowiedzią i to bardzo.
Ja używam startera.exe tylko ze względu na to, że jestem do niego przyzwyczajony, a ostatnio rzadko siedzę na maszynie i nie przykładam wagi do tego czy mam starter @Ra czy też nie.

Kolego intel:
node -1 0 ED72-021ra dynamic PKP\ED72 ED72-021ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021sa dynamic PKP\ED72 ED72-021sa.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021sb dynamic PKP\ED72 ED72-021sb.bmp 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-021rb dynamic PKP\ED72 ED72-021rb.bmp 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic

sprawdź czy ten wpis będzie u ciebie działał. Sprawdzałem i u mnie jest OK.

EDIT: Mariusz, ale dla ED72 poprawny wpis do scenerii to właśnie 6bx (bez jedynki na końcu). Ale to też zależy, jaki kto ma wpis do dynamic.dat oraz jak u kogoś starter @Ra widzi wpisy do scn. dla mmd (+chk) i nazwy chk i mmd w paczce z lokiem.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 05 Października 2008, 18:06:00
Cytuj
EDIT: Mariusz, ale dla ED72 poprawny wpis do scenerii to właśnie 6bx (bez jedynki na końcu).
Zacznijmy od tego, co to znaczy poprawny wpis w scn w ogóle.
M.in. taki, że jest podany prawidłowy katalog i prawidłowy w tym katalogu zawarty chk od tego czegoś, czym chcemy jechać.

Jeśli ma ktoś ktoś ma taki błąd,
Cytuj
pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0

to znaczy ni mniej ni więcej, tylko, to, że w katalogu pkp\ed72-020 nie ma tam chk 6ba. Można rozwiązać to na dwa sposoby:
a)w katalogu pkp\ed71-020 umieścić wszystkie pliki od tego EZT, jesli brak katalogu, to go założyć.
b)jeśli mamy w innym katalogu tego EZT, poprawić wpis do scn, na taki, jaki mamy w swojej strukurze w dynamic (nie mylić z plikiem dynamic.dat).

Z punktu widzenia technicznego, te dwa rozwiązania są tak samo skuteczne, pytanie tylko co lepsze. Jeśli mamy już ten EZT gdzieś tam, to lepiej jest poprawić wpis do scn, niż zakładać kolejny katalog i powielać zawartość innego katalogu. Domniemałem, pisząc wcześniej, iż jest zły wpis do scn, bo zakładam, że ten ktoś kto ma problem, prawdopodobnie ma już takiego EZT gdzieś tam, a tylko skądeś skopiował wpis do scn, który nie pasuje do jego struktury podkatalogów w dynamic (nie mylić z plikiem dynamic.dat).

Zauważ, iż nie poruszyłem w ogóle w tym wywodzie pliku dynamic.dat, bo skoro widzi skład do prowadzenia, to prawdopodobnie plik dynamic.dat u niego jest ok (choć wcale nie musi :) ).
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: intel w 05 Października 2008, 21:25:41
Wpis do dynamic.dat mam poprawny ponieważ użyłem starter ra, jeśli chodzi o wpis do scn to mam taki
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sa dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sa 6bsa 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001sb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-001rb dynamic PKP\ED72_MK ED72-020rb 6bb 0.0 connected 55 0 enddynamic.

PS: ST44-003 użyłem tego wpisu do scn. i zadziałało, dzięki za pomoc.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 05 Października 2008, 21:36:58
Zmień z
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic

na:

node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\Panie_Boże_dopomóż ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic

powinno być wtedy ok.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 05 Października 2008, 21:39:26
Zmień z
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\ED72_MK ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
na:
node -1 0 ED72-001ra dynamic PKP\Panie_Boże_dopomóż ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
powinno być wtedy ok.

Britney daj spokój:D
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: laks w 14 Lutego 2009, 20:07:47
Mam problem, mianowicie nie mogę znalescźć takich dźwięków jak:
sound compressor_2000-start.wav
sound compressor_2000-stop.wav
sound compressor.wav
Szukałem ich w wyszukiwarce ale nie mogłem znaleśćźć, na<>pewno gdzieś są bo widziałem że już nią ktoś jeŹdził ale nie wiem gdzie.
Pozdrawiam Laks

Zdanie zaczynamy od wielkiej litery, zdecyduj się używasz polskich znaków czy nie ? Proszę pisać poziomo.
REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Ra w 14 Lutego 2009, 20:10:38
http://www.google.pl/search?q=compressor_2000-start.wav
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 14 Lutego 2009, 20:12:09
Ja znalazłem to w 2 sekundy. Skorzystaj z wyszukiwarki plików:
http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php (http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php)
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: laks w 14 Lutego 2009, 20:15:11
Serdeczne dzięki Ra :).


   « Dodano: 14 Lutego 2009, 20:38:39 »
Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie z skąd ściągnąć Ed72 o innych numerach? W folderze ed72 nie ma żadnych tekstur tak jak w przypadku en57.

Laks

Z kąd ? Z kątowni.

REWIZOR
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: mariusz glogau w 14 Lutego 2009, 20:40:31
Z Megapacka @Kursa90.
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: laks w 14 Lutego 2009, 20:49:23
Lecz gdzie ono się znajduje??
Tytuł: Odp: ED72 v2 (modyfikacja)
Wiadomość wysłana przez: mariusz glogau w 14 Lutego 2009, 20:52:37
Korzystaj z katalogu dodatków.

http://eu07.pl/download/2007/27as-maszyna.rar (http://eu07.pl/download/2007/27as-maszyna.rar)