0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
A to jak juz modernizuje sie takie rzeczy, to nie dalo by sie zmodernizowac do wspolpracy z KM-owskimi DoSto Bombradiera?
WOW, co za zderzaki! :)
Nie będzie mógł współpracować z SU45.
W kabinie zmieniono coś czy tylko dodano klimę?
Podejrzewam że tylko dodali klimę, no chyba że jakiś przełom i przebudowali kabiny.Pozdrowienia
No nie, kolejna asentymentalna lokomotywa. Manetki? Rozumiem mini nastawnik jak w niektórych SU46, ale manetki w rodzimej produkcji lokach? Tfu, nie lubię takich kabin.
Cytat: siodemkanaoporach w 04 Czerwca 2009, 20:49:15No nie, kolejna asentymentalna lokomotywa. Manetki? Rozumiem mini nastawnik jak w niektórych SU46, ale manetki w rodzimej produkcji lokach? Tfu, nie lubię takich kabin.Lokomotywa nie ma być sentymentalna tylko sprawna i przystosowana do swoich zadań, a kabina ergonomiczna i nowoczesna. Co jest złego w manetkach?
No, dobrze może i są bardzo ładne i funkcjonalne, ale teraz praca na takim loku będzie (dla mnie) nudna. To w końcu nie to, co kręcenie porządną kierownicą :]@maciekmaciek, zgadza się. Za rok powtórka? [EOT]
Lokomotywa nie ma być sentymentalna tylko sprawna i przystosowana do swoich zadań, a kabina ergonomiczna i nowoczesna. Co jest złego w manetkach?
EU07-457 nie posiadasz może więcej informacji o silniku spalinowym zastosowanym w tejże modernizacji?
Informacje od pracownika Pesy:Dzisiaj ST45-112 (bo taki ma mieć numer) przechodziła wymianę dwóch silników trakcyjnych, które spaliły się podczas jazd testowych. Miała mieć dzisiaj malowane oznaczenia. Dalsze jazdy testowe (test prędkości) odbędą się na linii E20 w kierunku Terespola.
Przy takim sposobie oznaczania wychodzi, iż zakładają, że nie będzie więcej, jak 99 sztuk w serii ;-)