« Odpowiedź #5 dnia: 12 Kwietnia 2008, 14:26:17 »
Pradnica w SM42 inaczej wygląda. A możliwe, że to i od tej lokomotywy, bo ten silnik wygląda mi właśnie na stonkowy, lub od trumny.
Ja wnioskowałem po ilości przyłączeń na listwie zaciskowej. Bo LSPa-220 ma ich mniej więcej tyle samo. Nie podejrzewałem prostownika rtęciowego bo sądziłem, że już je dawno wycofano tak jak rtęciowe przejazdowe czujniki nacisku na szynę :).
ps @Krzysiek gdzie zrobiłeś tą fotkę?
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76