Autor Wątek:  Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/  (Przeczytany 14049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« dnia: 14 Lutego 2008, 15:06:31 »
Witam!

Tak ostatnio modne stało się robienie tekstur wagonów, więc i ja uległem modzie i wytworzyłem dwie.

Česky Eaos:


Wyblakły Fal:


Link do paczki:
http://www.speedyshare.com/592204391.html

Autorem zdjęć jestem ja.

PS:

Wpisy:

Eaos:
node -1 0 1234-5678-9 dynamic pkp/eaos 401w-cd1 401w 0 nobody 3 0 enddynamic

Fal
node -1 0 7894-5612-3 dynamic pkp/fal 416v-r 416v 0 nobody 3 0 enddynamic
« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2008, 21:22:26 wysłana przez eu07_304 »

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Lutego 2008, 16:14:43 »
Zwiększ rozdzielczość tych tekstur, bo są fatalne ... skąd masz ten ładunek na eaos?
« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2008, 20:48:18 wysłana przez Akvin »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1232
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Lutego 2008, 16:15:32 »
By mieć drewno w eaosie zamiast 3 50 coal zmień np na 3 50 wood :)
« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2008, 16:20:24 wysłana przez GlowaWojtas »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Lutego 2008, 16:21:00 »
Lepie tego Eaosa CD narazie podaruj sobie, bo nie ma meshu na takowego eaosa.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Lutego 2008, 20:12:57 »
Zwiększ rozdzielczość tych tekstur, bo są fatalne ...
Większych zdjęć nie miałem.

Ostatnio w Kłodzku zrobiłem zdjęcie pewnego Eaosa, ale nie ma odpowiedniego modelu. Screen poniżej.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Sigman

  • Gość
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Lutego 2008, 20:19:38 »
W porządku ten oststni Eaos :)

Jeszcze tylko o jednej rzeczy nie związanej z tematem, ale chcę, żeby wszyscy, a zwłaszcza Patrykos i moderatorzy o tym wiedzieli:

NIE MA SENSU CYTOWANIE CAŁEJ WYPOWIEDZI POPRZEDNIKA, JEŻELI PISZEMY PIERWSZĄ ODPOWIEDŹ W JAKIMŚ TEMACIE!!!
Przecież i tak wiadomo, na którego posta piszemy odpowiedź, bo ten post jest pierwszy i jedyny w wątku, na który odpowiadamy!!!

W związku z powyższym proszę moderatorów, aby usuwali takie bezsensowne cytaty jak w drugim poście w tym wątku, takie jak zastosował Patrykos.

Dziękuję.

To akurat aż tak nie przeszkadza. Problem jest to iż niewielu osobom chce się ciąć cytaty.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2008, 20:47:26 wysłana przez Akvin »

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Lutego 2008, 20:36:37 »
W porządku ten oststni Eaos :)
Wydaję, ale zaznaczam, że ciężko z drzwiczkami, których nie ma:
http://www.speedyshare.com/364188469.html

node -1 0 7418-5296-3 dynamic pkp/eaos 412W-bd1 412w 0 nobody 3 0 enddynamic

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Lutego 2008, 14:07:12 »
W porządku ten oststni Eaos :)
Wydaję, ale zaznaczam, że ciężko z drzwiczkami, których nie ma:
http://www.speedyshare.com/364188469.html

node -1 0 7418-5296-3 dynamic pkp/eaos 412W-bd1 412w 0 nobody 3 0 enddynamic

Proponuje robić tekstury w .tga niż w bmp czy jpg ;)
Co do Eaosa, ładnie Ci wyszedł, drzwi to nie problem, zobacz, że ja też mam zrobione tekstury Eaosów-w i drzwi to nie problem :)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Lutego 2008, 14:59:15 »
Proponuje robić tekstury w .tga niż w bmp czy jpg ;)
Przy .tga rozmazuje; brzy .bmp nie rozmazuje ale za to kompresji nie ma. Ja jednak wolę, żeby nie rozmazywało.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Marca 2008, 21:20:48 »
Witam!

http://www.speedyshare.com/970320417.html

Paczka zawiera dwie tekstury, które wrzuciłem tu ok. 14 II i trzy nowe:

401W-cd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; V 2006
412W-bd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; 13 II 2008
401W-49.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006



401W-51.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006


401W-ptk6.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; III 2008
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2008, 16:57:48 wysłana przez eu07_304 »

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Marca 2008, 14:55:54 »
Prosiłbym o zmianę nazewnictwa.
51 i 49 istnieją, to samo ptk6, radziłbym nazwać inaczej np. 401W-pkp1.tga by to "Nas" odróżniało :) To chyba tyczy się tylko wagonów.

P.S
Screeny mile widziane.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Marca 2008, 16:11:50 »
51 i 49 istnieją, to samo ptk6
A gdzie one są? Z resztą, jak ktoś chce, to zmieni.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Marca 2008, 16:35:38 »
51 i 49 istnieją, to samo ptk6
A gdzie one są? Z resztą, jak ktoś chce, to zmieni.
Są już w paczce która niebawem zawiśnie, prosiłbym o zmianę oznaczenia.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Marca 2008, 16:38:55 »
Na mój gust:
Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale jeśli X wystawił szybciej paczkę od Y i coś się w nazwach powtarza, to Y powinien coś zmienić a nie X.

reds0

  • Gość
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Marca 2008, 16:42:05 »
Też mi się tak wydaje  :-\

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Marca 2008, 16:42:29 »
Dobrze, ale ja nie wysyłam 5 tekstur, tylko 20 ...
Przecież lepiej by było, gdyby eu07 zmienił swoje oznaczanie wagonów na np. 401W-pkp1.tga ...
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Marca 2008, 16:53:32 »
Zasada nadrzędna jest jedna: kto pierwszy ten lepszy.
Możecie się oczywiście próbować dogadać..., tylko trzeba odpowiednio podejść do tematu: wyjaśnić dlaczego, ładnie poprosić etc. :)

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Marca 2008, 16:54:01 »
Patryk!

Wymyśliłeś pewien system oznaczeń (a może i nie wymyśliłeś, tylko zrobił już to ktoś inny, a Ty stosowałeś się do tego systemu, nie wiem, nie jest to teraz istotne) i zacząłeś tak nazywać swoje tekstury węglarek. Skoro zrobiłeś ich nie kilka, a kilkadziesiąt, możemy uznać to nazewnictwo za pewien standard.

Idziemy dalej. Skoro mamy już pewien standard, to dlaczego nie mamy go stosować? Stosowanie jednego schematu oznaczeń to pomysł bardzo dobry, nie wprowadzamy wówczas bałaganu. I taki standard stosuje, bałaganu nie wprowadzając - eu07_304.

Tekstury o nazwach dotychczas niewykorzystanych zostały wydane. Tym samym, ich oznaczenia są już zajęte. Patrykos, ktoś Cię uprzedził. I tyle. Mówi się trudno i idzie się dalej. A w Twoim przypadku - zmienia nazwy kilku tekstur w paczce (to wcale nie jest wielki wysiłek) i nie grymasi. Nie robi problemów.

Na przyszłość nie zachowuj się infantylnie, tylko zmień nazwy plików i tyle. Forum działa ledwie od kilku dni, a już muszą pojawiać się bezzasadne problemy...
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Marca 2008, 16:57:17 »
Dobrze, napisze w readme żeby zmienić numery wg. własnego upodobania i tyle :)
Po problemie.
Szkoda, że jakość tego ptku jest taka słaba.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /kolejne 5XEaos/
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Kwietnia 2008, 17:47:08 »
Witam!

Kolejna paczka:
http://www.eu07.pl/userfiles/5xeaos304.rar

Zawiera:
  • Eaos 412W POL MIEDŹ TRANS; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-1 dynamic pkp/eaos 412W_PLCu1.tga 412W 0 nobody 3 20 coal enddynamic

  • Eaos 401W CTL; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-2 dynamic pkp/eaos 401W_ctl4.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic

  • Eaos 401W PKP, pomalowany; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-3 dynamic pkp/eaos 401W_G1.tga 401W 0 nobody 3 10 wood enddynamic

  • Eaos 412W PKP; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-4 dynamic pkp/eaos 412W_26.tga 412W 0 nobody 3 30 stone enddynamic

  • Eaos 401W ČD; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-5 dynamic pkp/eaos 401W_cd2.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic

Screeny:

Od lewej: 412W_PLCu1.tga; 401W_G1.tga


Od lewej: 401W_ctl4.tga; 401W_cd2.tga


412W_26.tga

W nazwach zastąpiłem znak "-" znakiem "_", aby nie było konfliktów z nazwami innych twórców.

Pozdrawiam!

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« Odpowiedź #20 dnia: 26 Kwietnia 2008, 12:21:55 »
A nie prościej po numerach? :|
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.