- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: eu07_304 w 14 Lutego 2008, 15:06:31

Tytuł: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 14 Lutego 2008, 15:06:31
Witam!

Tak ostatnio modne stało się robienie tekstur wagonów, więc i ja uległem modzie i wytworzyłem dwie.

Česky Eaos:
(http://img172.imageshack.us/img172/5545/ceskyeaosbw8.th.jpg) (http://img172.imageshack.us/img172/5545/ceskyeaosbw8.jpg)

Wyblakły Fal:
(http://img172.imageshack.us/img172/9073/falvf9.th.jpg) (http://img172.imageshack.us/img172/9073/falvf9.jpg)

Link do paczki:
http://www.speedyshare.com/592204391.html

Autorem zdjęć jestem ja.

PS:

Wpisy:

Eaos:
node -1 0 1234-5678-9 dynamic pkp/eaos 401w-cd1 401w 0 nobody 3 0 enddynamic

Fal
node -1 0 7894-5612-3 dynamic pkp/fal 416v-r 416v 0 nobody 3 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Lutego 2008, 16:14:43
Zwiększ rozdzielczość tych tekstur, bo są fatalne ... skąd masz ten ładunek na eaos?
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 14 Lutego 2008, 16:15:32
By mieć drewno w eaosie zamiast 3 50 coal zmień np na 3 50 wood :)
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Lutego 2008, 16:21:00
Lepie tego Eaosa CD narazie podaruj sobie, bo nie ma meshu na takowego eaosa.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 14 Lutego 2008, 20:12:57
Zwiększ rozdzielczość tych tekstur, bo są fatalne ...
Większych zdjęć nie miałem.

Ostatnio w Kłodzku zrobiłem zdjęcie pewnego Eaosa, ale nie ma odpowiedniego modelu. Screen poniżej.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 14 Lutego 2008, 20:19:38
W porządku ten oststni Eaos :)

Jeszcze tylko o jednej rzeczy nie związanej z tematem, ale chcę, żeby wszyscy, a zwłaszcza Patrykos i moderatorzy o tym wiedzieli:

NIE MA SENSU CYTOWANIE CAŁEJ WYPOWIEDZI POPRZEDNIKA, JEŻELI PISZEMY PIERWSZĄ ODPOWIEDŹ W JAKIMŚ TEMACIE!!!
Przecież i tak wiadomo, na którego posta piszemy odpowiedź, bo ten post jest pierwszy i jedyny w wątku, na który odpowiadamy!!!

W związku z powyższym proszę moderatorów, aby usuwali takie bezsensowne cytaty jak w drugim poście w tym wątku, takie jak zastosował Patrykos.

Dziękuję.

To akurat aż tak nie przeszkadza. Problem jest to iż niewielu osobom chce się ciąć cytaty.
Akvin
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 14 Lutego 2008, 20:36:37
W porządku ten oststni Eaos :)
Wydaję, ale zaznaczam, że ciężko z drzwiczkami, których nie ma:
http://www.speedyshare.com/364188469.html

node -1 0 7418-5296-3 dynamic pkp/eaos 412W-bd1 412w 0 nobody 3 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 15 Lutego 2008, 14:07:12
W porządku ten oststni Eaos :)
Wydaję, ale zaznaczam, że ciężko z drzwiczkami, których nie ma:
http://www.speedyshare.com/364188469.html

node -1 0 7418-5296-3 dynamic pkp/eaos 412W-bd1 412w 0 nobody 3 0 enddynamic

Proponuje robić tekstury w .tga niż w bmp czy jpg ;)
Co do Eaosa, ładnie Ci wyszedł, drzwi to nie problem, zobacz, że ja też mam zrobione tekstury Eaosów-w i drzwi to nie problem :)
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 15 Lutego 2008, 14:59:15
Proponuje robić tekstury w .tga niż w bmp czy jpg ;)
Przy .tga rozmazuje; brzy .bmp nie rozmazuje ale za to kompresji nie ma. Ja jednak wolę, żeby nie rozmazywało.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 13 Marca 2008, 21:20:48
Witam!

http://www.speedyshare.com/970320417.html

Paczka zawiera dwie tekstury, które wrzuciłem tu ok. 14 II i trzy nowe:

401W-cd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; V 2006
412W-bd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; 13 II 2008
401W-49.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006

(http://img518.imageshack.us/img518/5803/401w49be1.th.jpg) (http://img518.imageshack.us/my.php?image=401w49be1.jpg)

401W-51.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006
(http://img186.imageshack.us/img186/3990/401w51fy6.th.jpg) (http://img186.imageshack.us/my.php?image=401w51fy6.jpg)

401W-ptk6.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; III 2008
(http://img150.imageshack.us/img150/7850/401wptk5zr2.th.jpg) (http://img150.imageshack.us/my.php?image=401wptk5zr2.jpg)
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Marca 2008, 14:55:54
Prosiłbym o zmianę nazewnictwa.
51 i 49 istnieją, to samo ptk6, radziłbym nazwać inaczej np. 401W-pkp1.tga by to "Nas" odróżniało :) To chyba tyczy się tylko wagonów.

P.S
Screeny mile widziane.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 14 Marca 2008, 16:11:50
51 i 49 istnieją, to samo ptk6
A gdzie one są? Z resztą, jak ktoś chce, to zmieni.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Marca 2008, 16:35:38
51 i 49 istnieją, to samo ptk6
A gdzie one są? Z resztą, jak ktoś chce, to zmieni.
Są już w paczce która niebawem zawiśnie, prosiłbym o zmianę oznaczenia.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 14 Marca 2008, 16:38:55
Na mój gust:
Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale jeśli X wystawił szybciej paczkę od Y i coś się w nazwach powtarza, to Y powinien coś zmienić a nie X.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: reds0 w 14 Marca 2008, 16:42:05
Też mi się tak wydaje  :-\
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Marca 2008, 16:42:29
Dobrze, ale ja nie wysyłam 5 tekstur, tylko 20 ...
Przecież lepiej by było, gdyby eu07 zmienił swoje oznaczanie wagonów na np. 401W-pkp1.tga ...
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 14 Marca 2008, 16:53:32
Zasada nadrzędna jest jedna: kto pierwszy ten lepszy.
Możecie się oczywiście próbować dogadać..., tylko trzeba odpowiednio podejść do tematu: wyjaśnić dlaczego, ładnie poprosić etc. :)
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 14 Marca 2008, 16:54:01
Patryk!

Wymyśliłeś pewien system oznaczeń (a może i nie wymyśliłeś, tylko zrobił już to ktoś inny, a Ty stosowałeś się do tego systemu, nie wiem, nie jest to teraz istotne) i zacząłeś tak nazywać swoje tekstury węglarek. Skoro zrobiłeś ich nie kilka, a kilkadziesiąt, możemy uznać to nazewnictwo za pewien standard.

Idziemy dalej. Skoro mamy już pewien standard, to dlaczego nie mamy go stosować? Stosowanie jednego schematu oznaczeń to pomysł bardzo dobry, nie wprowadzamy wówczas bałaganu. I taki standard stosuje, bałaganu nie wprowadzając - eu07_304.

Tekstury o nazwach dotychczas niewykorzystanych zostały wydane. Tym samym, ich oznaczenia są już zajęte. Patrykos, ktoś Cię uprzedził. I tyle. Mówi się trudno i idzie się dalej. A w Twoim przypadku - zmienia nazwy kilku tekstur w paczce (to wcale nie jest wielki wysiłek) i nie grymasi. Nie robi problemów.

Na przyszłość nie zachowuj się infantylnie, tylko zmień nazwy plików i tyle. Forum działa ledwie od kilku dni, a już muszą pojawiać się bezzasadne problemy...
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Marca 2008, 16:57:17
Dobrze, napisze w readme żeby zmienić numery wg. własnego upodobania i tyle :)
Po problemie.
Szkoda, że jakość tego ptku jest taka słaba.
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /kolejne 5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 18 Kwietnia 2008, 17:47:08
Witam!

Kolejna paczka:
http://www.eu07.pl/userfiles/5xeaos304.rar

Zawiera:

node -1 0 180408-1740-1 dynamic pkp/eaos 412W_PLCu1.tga 412W 0 nobody 3 20 coal enddynamic


node -1 0 180408-1740-2 dynamic pkp/eaos 401W_ctl4.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic


node -1 0 180408-1740-3 dynamic pkp/eaos 401W_G1.tga 401W 0 nobody 3 10 wood enddynamic


node -1 0 180408-1740-4 dynamic pkp/eaos 412W_26.tga 412W 0 nobody 3 30 stone enddynamic


node -1 0 180408-1740-5 dynamic pkp/eaos 401W_cd2.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic

Screeny:
(http://img120.imageshack.us/img120/6802/eaos1mr8.th.jpg) (http://img120.imageshack.us/img120/6802/eaos1mr8.jpg)
Od lewej: 412W_PLCu1.tga; 401W_G1.tga

(http://img362.imageshack.us/img362/7596/eaos2mj8.th.jpg) (http://img362.imageshack.us/img362/7596/eaos2mj8.jpg)
Od lewej: 401W_ctl4.tga; 401W_cd2.tga

(http://img443.imageshack.us/img443/7664/eaos3fv2.th.jpg) (http://img443.imageshack.us/img443/7664/eaos3fv2.jpg)
412W_26.tga

W nazwach zastąpiłem znak "-" znakiem "_", aby nie było konfliktów z nazwami innych twórców.

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
Wiadomość wysłana przez: youBy w 26 Kwietnia 2008, 12:21:55
A nie prościej po numerach? :|