Witam!
Post wyżej, @yb przedstawił nową wersję modelu ET41 zrobionego przez @Sakoriusa, a poprawionego przez @yb dzięki moim i jego uwagom. Na screenach były przedstawione aktualnie dwie czechowickie maszyny - 009 i 102, które wykonałem (009 była przeróbką 102). Dzisiaj chcę pokazać najnowsze tekstury, tym razem łazowskich jamników - 043 i 045. Dwa piękne listwaki, które ostatnią rewizje miały wykonaną w 2004 roku oraz w 2003 roku w firmie ZNTKiM Gdańsk. Choć 045 dłużej jeździ po rewizji od 043, to jest czytszy niż jego starszy brat 043. Screeny przedstawiam w załączniku. Z tego miejsca, bardzo proszę o nadsyłanie wszelkiego materiału zdjęciowego, który jest zgodny z procedurą focenia na tekstury. Chociaż mam grubo ponad 40 łamańców na tekstury, to każdy materiał się przyda! :)
Pozdrawiam
« Dodano: 13 Maja 2009, 21:17:48 »
Witam!
Dzisiaj kolejna dokładka. Jedna tekstura jest poprawiona - 102. Poprawiłem w niej rynienki(a raczej dodałem). Nowo zrobione są dwie maszyny - jedna łazowska maszyna 062, druga czechowicka, znacznie ciekawsza ze względu na oryginalny schemat malowania tzw. 'trapez'. Zaczynając od 102 - maszyna nie dawno przeszła rewizję w ostrowskim zakładzie taboru, gdzie zachowano mu oryginalne listwy i zmieniono malature - na szczęście zostawiono zielone czoło, a nie niebieskie (rewizja 21 listopad 2008 roku, a m/w od tego okresu malowano już na niebiesko). Następna - 062, jeden z łazowskich szrotów. Zacieki spływają mu po boku z każdej strony, ze względu na zły stan farby odmalowano mu fragment boku i jedno czoło (A). Lokomotywa przeszła rewizję w gdańskim ZNTKiM(nie znam dokładnej daty, brak notatki) i zachowano oryginalne listwy ozdobne. Przyszedł czas na opis ostatniej maszyny, wg mnie najciekawszej, ET41-191 - czechowicki rodzynek. Ostatnią rewizje przeszedł 10 lipca 2001 roku, dostał jeszcze piękne żółte czoło, ale w ostatnich latach naszła moda na malowania HCPowskich siódemek i jamników w barwy(lub chociażby upodabniać je do tego wyglądu) fabryczne. Pierwszym trapezem był 168, następnie 123 i potem się posypała duża fala trapezów w CM Czechowice-Dziedzice. Ze względów oszczędnościowych, odmalowano tylko fragmencik boku i dwa czoła. Tak jak w przypadku 062, maszyna jest już nieźle dotarta pod względem wyglądu zewnętrznego. Teraz przejdźmy do screenów :