Autor Wątek:  Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler  (Przeczytany 25264 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Materiał do obróbki w linkach poniżej. Naprawione kola i wykasowane smugi.

Paczka1
Paczka2
Paczka3
Paczka4
Paczka5
Paczka6

Program do rozpakowania paczek znajdziecie TUTAJ

Potrzebuję kogoś kto zajmie się wpisami do obecnych scenerii t.z.n. dostosuje je do nowych nazw poszczególnych katalogów (struktura w tym pliku). Nie proponowałbym gruntownych zmian składów a tylko użycie nowszych tekstur/modeli. Wpisy do pojazdów które można prowadzić znajdują się tutaj

Chętnych do współpracy prosze o kontakt e-mail lub na GG. Dziękuję!
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2008, 23:58:25 wysłana przez Akvin »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Stycznia 2008, 19:47:38 »
A co poprawiłeś w tej paczce, oprócz dodania taboru?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Stycznia 2008, 20:26:02 »
Głównie strukturę katalogów i nazwy plików mmd/chk (tak aby się jedno z drugim nie gryzło np. EN57 i ED72). Dorzuciłem nowe fizyki i fizyki których brakowało w starej paczce. Jeśli chodzi o poprawę modeli i fizyki to już nie do mnie. Robię co potrafię i na co mam czas.

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Stycznia 2008, 20:28:20 »
A co ze sceneriami? Czy Drawinowo i inne scenerie działają poprawnie?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Stycznia 2008, 20:38:45 »
A co ze sceneriami? Czy Drawinowo i inne scenerie działają poprawnie?
Ja zrozumiałem że modernizacja paczki ma dotyczyć tylko taboru.
Czyli zestaw scenerii jest taki jak do tej pory..

Zaciekawiony zawartością, pobrałem wszystkie paczki.
Sporo plików jest uszkodzonych.

!   H:\paczki\paczka1.part01.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\lgjs\load_fransmaas.bmp. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part01.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\ET21\laminat_pilśnia.bmp. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\WM15\wm15-322.bmp. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\EU05\EU05_2.bmp. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\gbs\gbs03.tga. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\gbs\wozek.tga. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Błąd CRC w paczka1\dynamic\PKP\ET40\et40-17-a.bmp. Plik jest uszkodzony
!   H:\paczki\paczka1.part02.rar: Nagłówek pliku "???" jest uszkodzony

To jest tylko malutka część błędów.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 20:51:09 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Stycznia 2008, 20:48:03 »
Scenerie to inna bajka i za to się nie zabieram. Szukam kogoś kto podepnie obecne scenerie pod ta paczkę oraz nieco je odświeży. Powstały np. nowe eaosy i wiele tekstur do nich. Wiem że gruntowna zmiana taboru może wpłynąć na działanie tych scenerii więc tego bym nie zalecał. Jeśli jest ktoś chętny aby to poskładać do kupy proszę o kontakt. Dziękuję!

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Stycznia 2008, 20:49:25 »
Dziękuję za informację Krzysiek. Prosze chwilowo nie pobierać tych paczek. Spakuję je od nowa i wrzucę na serwer.

To co mam na dysku działa dobrze. Czy możliwe jest to aby paczka została uszkodzona podczas uploadu?

Ps Wszystkie paczki są uszkodzone czy tylko nr2?
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 21:04:09 wysłana przez Class66 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:10:08 »
Moim zdaniem dobrze by było zacząć od poprawienia tej paczki. Ale przed jej wywieszeniem jako bazowej trzeba by również poprawić znalezione dotychczas błędy w sceneriach i uzupełnić brakujące pliki.

Czy koła we wszystkich pojazdach kręcą się w dobrą stronę?

Czy koła dolną częścią dotykają szyn?

Czy odległość między kołami jest dobra?

Czy w modelach wycięte są smugi (w związku z tendencją wyznaczoną przez ostatnie exe)?

Czy tekstury, itp. są opisane w plikach textures.txt?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:14:07 »
Czy w modelach wycięte są smugi (w związku z tendencją wyznaczoną przez ostatnie exe)?
Tak przy okazji zapytam, o co chodzi z tymi wyciętymi smugami?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:18:33 »
O ile ja dobrze skojarzyłem, to ostatnie exe używa textures/smuga.tga do robienia "świateł". Pokazuje się to, jeśli zapali się wszystkie 3 światła, a light w scenerii jest wystarczająco ciemne. W zwiazku z tym, jeśli dodatkowe smugi będą w modelu lub kabinie, to się zrobi kicha.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:21:31 »
O ile ja dobrze skojarzyłem, to ostatnie exe używa textures/smuga.tga do robienia "świateł". Pokazuje się to, jeśli zapali się wszystkie 3 światła, a light w scenerii jest wystarczająco ciemne. W zwiazku z tym, jeśli dodatkowe smugi będą w modelu lub kabinie, to się zrobi kicha.
Czyli mam przez to rozumieć, że jak np. wywalę z pliku wpisy na smugi w EN57 MKaczego to w dzień będzie je widać a w nocy nie, tak?

EDIT:
w dzień nie będzie widać a w nocy tak. :)
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 21:23:07 wysłana przez Ajusto »

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #11 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:26:05 »
Moim zdaniem dobrze by było zacząć od poprawienia tej paczki. Ale przed jej wywieszeniem jako bazowej trzeba by również poprawić znalezione dotychczas błędy w sceneriach i uzupełnić brakujące pliki.

Czy koła we wszystkich pojazdach kręcą się w dobrą stronę?

Czy koła dolną częścią dotykają szyn?

Czy odległość między kołami jest dobra?

Czy w modelach wycięte są smugi (w związku z tendencją wyznaczoną przez ostatnie exe)?

Czy tekstury, itp. są opisane w plikach textures.txt?

Do bazowej paczki jeszcze bardzo daleko. Błędy które trzeba poprawić i wyszukać inne. Grunt to zacząć coś robić a żeby zacząć coś robić trzeba na czymś bazować.
Jaka forme opisu tekstur proponujesz? Jaką jeszcze dokumentację stworzyć?

Ps. Jak wytępić te smugi z modeli? Moge się jutro tym zająć.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 21:28:02 wysłana przez Class66 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:36:17 »
Ps. Jak wytępić te smugi z modeli? Moge się jutro tym zająć.

Otwierasz notatnikiem plik modelu loka, który zawiera smugi i usuwasz wpisy tych smug. W szukajce notatnika lub innego narzędzia wpisujesz smuga i to co znajdzie usuwasz (nie tylko jedną linijkę lecz cały wpis dla danej smugi). W zwykłym modelu loka np. EU07 jest 6 wpisów. W EZT są 3 dla członu, dlatego musisz otworzyć w notatniku model pierwszego i ostatniego (6ba i 6bb) i w nich poszukać tych wpisów. To tak na wstęp.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 21:39:45 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:37:13 »
Błędów w sceneriach typu eventowego dla exe 664 nie powinno być.
Co do błędów taboru, defiler dla EZT ponazywał inaczej i tam nie wyświetlane są przedsionki, jak również wymienione powyżej koła w taborze. U siebie kręcenie się kół poprawiłem. Swego czasu napisałem listę taboru, gdzie koła kręcą się w złą stronę, a nawet gorzej :)
O ile pamiętam w paczce smug nie było (defiler tak postanowił).
Ponadto o ile mnie pamięć nie myli defiler "ponakładał" końcówki (czerwone lampki) poprzez dopisywanie pustego pliku rozkłady jazdy i chyba coś za dużo nadpisał.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2008, 21:39:42 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:39:56 »
Cześć Mariusz! Możesz wystawić te poprawione modele na jakiś serwer?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Stycznia 2008, 21:53:55 »
Zgodnie z tym wątkiem:
http://eu07.pl/forum/index.php?&topic=6693.0
link do taboru:
http://www.chomikuj.pl/Mariuszek1970/tabor.rar

Jeszcze z pilnych spraw, to ten tor na linii546 (Ra napisał jak to poprawić- to dla misji SM42)

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Stycznia 2008, 22:02:53 »
Dzięki za poprawki Mariusz. Skoro wycinam juz te smugi to pliki light.tga i light10.tga też można usunąć, zgadza się?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Stycznia 2008, 22:18:53 »
Zgadza się. Owe tga wykorzystywane są tylko do smug.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Stycznia 2008, 22:23:50 »
Tekstury opisuje mój program, ale robi to niedokładnie, bo bez ręcznej pomocy się tego zrobić nie da. Na pewno nie zrobi tego w katalogach, które sam utworzyłeś.

Tu jest opis, skopiowany z forum (nie chce mi się szukać wątku): http://eu07.yarek.pl/opis_tekstur.html.

Mam nadzieję, że nie dodałeś kolejnego poziomu katalogów w dynamic? (Tzn jest np. dynamic/pkp/eu07/4e.chk, a nie coś jak dynamic/pkp/eu07/4e/4e.chk.)
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Stycznia 2008, 22:35:32 »
Mam nadzieję, że nie dodałeś kolejnego poziomu katalogów w dynamic? (Tzn jest np. dynamic/pkp/eu07/4e.chk, a nie coś jak dynamic/pkp/eu07/4e/4e.chk.)

Nie, nie było to potrzebne. Dodałem tylko *_v1, *_v2 do róznych wersji modeli np. EU07, ET22 czy ST44. Ktoś wpadł na pomysł aby dodawać końcówkę *_NEW pod nowe modele. Może to będzie "NEW" ale tylko przez jakiś czas. Pewien szkocki elektryk oduczył mnie takich podpisów :).

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Stycznia 2008, 23:43:50 »
Zgodnie z tym wątkiem:
http://eu07.pl/forum/index.php?&topic=6693.0
link do taboru:
http://www.chomikuj.pl/Mariuszek1970/tabor.rar

Jeszcze z pilnych spraw, to ten tor na linii546 (Ra napisał jak to poprawić- to dla misji SM42)

To już zrobione. Smugi także powicinane. Jeśli macie jeszcze jakies poprawki dajcie znać zanim wystawie paczki.
Czy poprawial ktoś model 4E?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Stycznia 2008, 00:06:03 »
Jeśli chodzi o scenerie, to zrobiłem listę błędów:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6252.msg64475.html#msg64475

Przede wszystkim do poprawienia jest .inc.inc w kilku miejscach, oraz .bmp01. Concrete1.tge trzeba zamienić na Concrete1.tga.

Ponadto w Quarku jest tor zerowej długości (mój program pokaże Ci ten wpis, na zakładce Debugger trzeba przycisnąć Weryfikuj poprawność obiektów, a następnie przejść na zakładkę Struktura. Lista błędnych wpisów jest w dolnym okienku po prawej. Usunąć wpis trzeba już ręcznie.

Przejrzę to jeszcze i wrzucę brakujące pliki na serwer, żeby program mógł je pobrać.


A, jeszcze jedno - czy się pojazdy dobrze wychylają na pochyleniach?

Zwrotnicowo
- zamienić tr/-LSTB1-3pD.inc na tr/L-STB1-3pD.inc (L i minus zamienione miejscami) w pliku scenery/zwrotnicowo/zwrotnicowo-tr.inc, linia 13181.


SDR18
w SCR18.SCN usunąć po jednym zerze z wpisów camera

scenery\Bizon\bd1.inc

scenery\bud\biurowiec1.inc
scenery\bud\biurowiec5.inc
- obydwa są w scenery\PM\ - raczej zmienić ścieżkę

scenery\bud\blok11.inc
- jest blok10 i blok12... szukać tego?

scenery\bud\stsdoladrewn02.inc
- powinno być scenery/bud/stodoladrewn02.inc

scenery\images\strzesowiec.jpg
- tego chyba nie ma - usunąć z SCR18.SCN

scenery\PKP\przejazd1tRe45ss.inc.inc
- podwójny inc linia 27920, scenery/s-c-k/SDR46.scm

scenery\PM\blok01.inc


scenery\PS3pzbI
scenery\PS3pzbII
scenery\PS3pzbIII
scenery\PS3pzbk
- brakuje .inc, plik scenery/s-c-k/sdr46.scm - ale to jest w komentarzu

scenery\slimson\wejtunel.inc
- tego nie znalazłem

scenery\SSd5zpcpbIbp.inc
- to jest w komentarzu, jakby było potrzebne, to wziąć z baltyk_pack.rar

textures\Chodnik1.tga
- no albo chodnik1.bmp, albo Chodnik2.tga (co autor miał na myśli?)

textures\pkp\dt37
textures\pkp\kow01
textures\pkp\ogM01
textures\pkp\OST34W01
textures\pkp\OT15W01
textures\pkp\OT15W02
textures\pkp\OT34W02
textures\pkp\s59W02
textures\PKP\SBL\581
textures\PKP\SBL\581N
textures\PKP\SBL\591
textures\PKP\SBL\591N
textures\PKP\SBL\592
textures\PKP\SBL\592N
textures\pkp\slinowa46
textures\pkp\snowa95
textures\pkp\sowa43
textures\pkp\spaowa94
textures\pkp\szi117W02
textures\pkp\szki129W02
textures\pkp\szle11W02
textures\pkp\szwe59W01
textures\pkp\szybki117W01
textures\pkp\szybki129W01
textures\pkp\szybki134
textures\pkp\szybki135
textures\pkp\szybki136
textures\pkp\szybki137

textures\pkp\W27_16.bmp
- jest w Bałtyk, Drawinowo

textures\pkp\zt35
textures\pkp\zt36
textures\PlatePlatform_side1.bmp
textures\PM\tablica_wost.bmp
textures\sck\ilowicamala.bmp

textures\Tm17
- jest w drawinowo_v1.2 albo eszelon


Quark_MCE, Quark_EN57
scenery\bud\0dombale03.inc
- jest w scenery\PM\0dombale03.inc

tor zerowy, linia około 123239
node -1 0 none track normal 20.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
1110.14 0.200012 -19468.7  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.00195313  //control vector 1
0.0 0.0 -0.00195313  //control vector 2
1110.14 0.200012 -19468.7  0.0  //point 2
0
endtrack


jeszcze był dubelt (dwa razy to samo) na rzece w okolicy Skwarek:

node -1 0 none track river 100.0 15.0 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
373.355 -4.0 -7961.2  0.0  //point 1
-6.10831 0.0 15.5068  //control vector 1
6.10831 0.0 -15.5068  //control vector 2
355.03 -4.0 -7914.68  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack



Nowy-Swiat
textures\mc\blok4.bmp
- jest textures/tomi/blok4.bmp w Bałtyku...

textures\Rudawa-nastdysp.tga
- nie znalazłem

tor prawie zerowy (0.09mm), scenery/ns.scm, linia 253908
node -1 0 tor51 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-1.84516 0.2 895.706  0.0  //point 1
1.87159e-005 0.0 0.000183105  //control vector 1
-1.87159e-005 0.0 -0.000183105  //control vector 2
-1.84507 0.2 895.706  0.0  //point 2
0
endtrack



Bochnia

textures\koniec1
- do modelu PKP/head1-r.t3d, powinno być Tz1
(include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;koniec1;;end)
include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;Tz1;;end

scenery/bochnia/bochnia.scm, linia 6924
node -1 0 none track normal undefined 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
89.7151 0.2 3879.12  0.0



Rzecz jasna to nie wszystko, ale siedziałem nad tym 3h i na razie mam dosyć.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2008, 12:07:06 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Stycznia 2008, 13:11:52 »
Co do tekstur w sceneriach, kiedyś robiłem jakies poprawki. RA, czy mógłbyś sprawdzić czy mamy te same paczki z sceneriami i teksturami. To LINK do mojej.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #23 dnia: 12 Stycznia 2008, 13:24:50 »
Ja rozpakowałem paczkę Mariusz/Defiler i na jej podstawie opisywałem poprawki.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Stycznia 2008, 13:52:33 »
Jak dobrze pamiętam to do paczki Mariusza dorzucilem trochę brakujących tekstur i wystawiłem na moim serwerze. Ok, nie będę ci zawracać tym głowy. Gdzie jest to twoje narzędzie do wychwytywania błędów?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Stycznia 2008, 14:10:35 »
Link w podpisie.
Wybierasz scenerię, potem na zakładce Struktura przycisk Wczytaj wszystkie include (może potrwać parę minut), a potem zakładka Debugger i przycisk Weryfikuj poprawność obiektów, ponownie Struktura i tam będzie lista brakujących plików oraz błędnych wpisów.

Ps. Wyszukiwarka plików w paczkach i innych katalogach: http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php.

A, jeszcze jedno: czy światła lokomotyw widać z daleka? Nie wszystkie miały tę właściwość.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2008, 00:15:55 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Stycznia 2008, 15:50:14 »
scenery/bochnia/bochnia.scm, linia 6924
node -1 0 none track normal undefined 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
89.7151 0.2 3879.12  0.0

scenery/krzyzowa/sc2.scm, linia 1134
node 1000 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 undefined
-2764.0 0.195275 -4695.37  0.0  //point 1
-33.324 0.0 0.79248  //control vector 1
33.324 0.0 -0.79248  //control vector 2
-2863.97 0.195275 -4693.0  0.0  //point 2
0
endtrack

Co zrobić z tym "undefined" ?


Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #27 dnia: 13 Stycznia 2008, 16:10:47 »
To pierwsze to jest długość odcinka toru, myślę, że wartość 50 będzie wystarczająco dobra.

To drugie to szerokość podsypki w obszarze pochylenia, inne tory mają 1.1 i tyle powinno być dobrze.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Class66

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #28 dnia: 13 Stycznia 2008, 16:47:37 »
Zrozumiałem Ra. Wyłapuję błędy w sceneriach twoim programem i je poprawiam. Szkoda tylko że nikt nie chce mi pomóc dostosowac wpisy do tego co wystawiłem.

event 1.0 mulitple 90.0 none endevent
Co zrobić  z tym błędnym eventem w linia546_events.inc linia 191?

« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2008, 17:27:15 wysłana przez Class66 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler
« Odpowiedź #29 dnia: 13 Stycznia 2008, 17:39:51 »
Zrozumiałem Ra. Wyłapuję błędy w sceneriach twoim programem i je poprawiam. Szkoda tylko że nikt nie chce mi pomóc dostosowac wpisy do tego co wystawiłem.

event 1.0 mulitple 90.0 none endevent
Co zrobić  z tym błędnym eventem w linia546_events.inc linia 191?



Zrób przed nim komentarz (//event 1.0 mulitple 90.0 none endevent) albo skasuj wpis.
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2008, 20:25:22 wysłana przez ZiomalCl »