Jeśli chodzi o scenerie, to zrobiłem listę błędów:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6252.msg64475.html#msg64475Przede wszystkim do poprawienia jest
.inc.inc w kilku miejscach, oraz
.bmp01.
Concrete1.tge trzeba zamienić na
Concrete1.tga.
Ponadto w Quarku jest tor zerowej długości (mój program pokaże Ci ten wpis, na zakładce
Debugger trzeba przycisnąć
Weryfikuj poprawność obiektów, a następnie przejść na zakładkę
Struktura. Lista błędnych wpisów jest w dolnym okienku po prawej. Usunąć wpis trzeba już ręcznie.
Przejrzę to jeszcze i wrzucę brakujące pliki na serwer, żeby program mógł je pobrać.
A, jeszcze jedno - czy się pojazdy dobrze wychylają na pochyleniach?
Zwrotnicowo- zamienić
tr/-LSTB1-3pD.inc na
tr/L-STB1-3pD.inc (L i minus zamienione miejscami) w pliku scenery/zwrotnicowo/zwrotnicowo-tr.inc, linia 13181.
SDR18w SCR18.SCN usunąć po jednym zerze z wpisów
camerascenery\Bizon\bd1.inc
scenery\bud\biurowiec1.inc
scenery\bud\biurowiec5.inc
- obydwa są w scenery\PM\ - raczej zmienić ścieżkę
scenery\bud\blok11.inc
- jest blok10 i blok12... szukać tego?
scenery\bud\stsdoladrewn02.inc
- powinno być scenery/bud/st
odoladrewn02.inc
scenery\images\strzesowiec.jpg
- tego chyba nie ma - usunąć z SCR18.SCN
scenery\PKP\przejazd1tRe45ss.inc.inc
- podwójny inc linia 27920, scenery/s-c-k/SDR46.scm
scenery\PM\blok01.inc
scenery\PS3pzbI
scenery\PS3pzbII
scenery\PS3pzbIII
scenery\PS3pzbk
- brakuje
.inc, plik scenery/s-c-k/sdr46.scm - ale to jest w komentarzu
scenery\slimson\wejtunel.inc
- tego nie znalazłem
scenery\SSd5zpcpbIbp.inc
- to jest w komentarzu, jakby było potrzebne, to wziąć z baltyk_pack.rar
textures\Chodnik1.tga
- no albo chodnik1.bmp, albo Chodnik2.tga (co autor miał na myśli?)
textures\pkp\dt37
textures\pkp\kow01
textures\pkp\ogM01
textures\pkp\OST34W01
textures\pkp\OT15W01
textures\pkp\OT15W02
textures\pkp\OT34W02
textures\pkp\s59W02
textures\PKP\SBL\581
textures\PKP\SBL\581N
textures\PKP\SBL\591
textures\PKP\SBL\591N
textures\PKP\SBL\592
textures\PKP\SBL\592N
textures\pkp\slinowa46
textures\pkp\snowa95
textures\pkp\sowa43
textures\pkp\spaowa94
textures\pkp\szi117W02
textures\pkp\szki129W02
textures\pkp\szle11W02
textures\pkp\szwe59W01
textures\pkp\szybki117W01
textures\pkp\szybki129W01
textures\pkp\szybki134
textures\pkp\szybki135
textures\pkp\szybki136
textures\pkp\szybki137
textures\pkp\W27_16.bmp
- jest w Bałtyk, Drawinowo
textures\pkp\zt35
textures\pkp\zt36
textures\PlatePlatform_side1.bmp
textures\PM\tablica_wost.bmp
textures\sck\ilowicamala.bmp
textures\Tm17
- jest w drawinowo_v1.2 albo eszelon
Quark_MCE,
Quark_EN57scenery\bud\0dombale03.inc
- jest w scenery\PM\0dombale03.inc
tor zerowy, linia około 123239
node -1 0 none track normal 20.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
1110.14 0.200012 -19468.7 0.0 //point 1
0.0 0.0 0.00195313 //control vector 1
0.0 0.0 -0.00195313 //control vector 2
1110.14 0.200012 -19468.7 0.0 //point 2
0
endtrackjeszcze był dubelt (dwa razy to samo) na rzece w okolicy Skwarek:
node -1 0 none track river 100.0 15.0 0.5 100 5 0 mountain vis
RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
373.355 -4.0 -7961.2 0.0 //point 1
-6.10831 0.0 15.5068 //control vector 1
6.10831 0.0 -15.5068 //control vector 2
355.03 -4.0 -7914.68 0.0 //point 2
0
velocity 1.0
endtrack
Nowy-Swiattextures\mc\blok4.bmp
- jest textures/tomi/blok4.bmp w Bałtyku...
textures\Rudawa-nastdysp.tga
- nie znalazłem
tor prawie zerowy (0.09mm), scenery/ns.scm, linia 253908
node -1 0 tor51 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-1.84516 0.2 895.706 0.0 //point 1
1.87159e-005 0.0 0.000183105 //control vector 1
-1.87159e-005 0.0 -0.000183105 //control vector 2
-1.84507 0.2 895.706 0.0 //point 2
0
endtrack
Bochniatextures\koniec1
- do modelu PKP/head1-r.t3d, powinno być Tz1
(include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;koniec1;;end)
include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;Tz1;;end scenery/bochnia/bochnia.scm, linia 6924
node -1 0 none track normal undefined 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
89.7151 0.2 3879.12 0.0
Rzecz jasna to nie wszystko, ale siedziałem nad tym 3h i na razie mam dosyć.