1. Czy kran Knorra też miał pozycje hamowania EP?
2. Jakie pozycja miał kran Knorra w EN57 (kran Oerlikona w EZT ma inne niż w zwykłych lokomotywach)?
ad1. Ma ale nie może współpracować z hamulcem EP jednostki która ma kran oerlikona
ad2.
Zawór FVEL6 (system Oerlikon)
I luzowanie ep, jazda pn
II jazda ep, jazda pn
III hamowanie ep, jazda pn
IV jazda pn IV odcięcie (podwójna trakcja)
V ustalenie stopnia hamowania pn
VI hamowanie służbowe pn (i hamowanie nagłe)
VII odcięcie (podwójna trakcja)
Zawór St113 (system Knorr)
I napełnianie i luzowanie pn
II luzowanie ep, jazda pn
III hamowanie ep, jazda pn
IV odcięcie (podwójna trakcja)
V ustalenie stopnia hamowania pn
VI hamowanie służbowe pn
VII hamowanie nag
Aby włączyć hamowanie (luzowanie) EP w knorrze musimy ustawić dźwignie w położeniu hamowanie (luzowanie) EP i wcisnać przycisk pod rączką.
tu to dobrze widać .