« Odpowiedź #470 dnia: 19 Grudnia 2009, 20:18:57 »
Wszystko wyjdzie na taśmie... Jak Ci czuwak/SHP zwali powietrze z PG to masz przerąbane. Pamiętaj, że przy długim składzie towarowym to nie jest takie hop siup, że zatrzyma się i zaraz pojedzie dalej. Luzowanie w takim przypadku troszkę trwa. Następnie rozbujanie składu też trwa. Jak to się zsumuje to troszkę wychodzi. Gdyby nie taśma to można by było kombinować "bo mi człowiek na tor wyskoczył i musiałem dać w nagłe", "bo samochód na przejeździe się zatrzymał", ale taśma to taśma i potrafi być bezwzględna. Aczkolwiek to bardzo delikatny "materiał"... ;D
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76