Autor Wątek:  Kabina EU07 (wersja @ST44-003)  (Przeczytany 27337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kawu

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #60 dnia: 07 Stycznia 2008, 15:15:01 »
Może ktoś wrzucić pliki "radyjko.bmp" i "mome.bmp"?

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #61 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:31:36 »
Przeczytaj proszę mój post z godziny 7:40.
Jeżeli nie rozumiesz to zadam ci pytanie. Jaki powinien być wpis do scenerii dla EP07-408.
Bo moim zdaniem tak:
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
A efekt jest taki:


Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #62 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:59:03 »
ta tekstura jest z modelu barta  i na tym może polegać błąd.

Offline Kawu

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #63 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:02:47 »
ta tekstura jest z modelu barta  i na tym może polegać błąd.

Z innymi teksturami jest to samo. Oba modele są pod halogeny.

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #64 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:43:22 »
Przeczytaj proszę mój post z godziny 7:40.
Jeżeli nie rozumiesz to zadam ci pytanie. Jaki powinien być wpis do scenerii dla EP07-408.
Bo moim zdaniem tak:
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
A efekt jest taki:



No to inaczej ten wpis jest pod teksture eu07-408, a jak mi wiadomo to jest rozszerzenie TGA. Co za tym idzie wpis ma być taki
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408.tga 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #65 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:49:14 »
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Spróbuj jako model dać coś innego, np 303E-n, nie wiem co tam jest, nie ściągałem tej paczki.

A do innych mądrali: to nie błąd tekstury, ale niewłaściwie dobranego modelu.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Kawu

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #66 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:53:12 »
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #67 dnia: 07 Stycznia 2008, 18:11:27 »
No to inaczej ten wpis jest pod teksture eu07-408, a jak mi wiadomo to jest rozszerzenie TGA. Co za tym idzie wpis ma być taki
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408.tga 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Puknij się w główkę od czasu do czasu. Tekstura dla ep07-408 w wersji .tga jest pod model Barta, a co za tym idzie - różne części tekstury byłyby "rozrzucone" po całym modelu (czoło było by z boku itd). Poza tym, z tym wpisem, który wymieniłeś - model byłby cały biały (brak tekstury) ze względu, że dałeś złą nazwę tektury (na model Barta tekstura zwie się 303E-n-408.tga)

A do innych mądrali: to nie błąd tekstury, ale niewłaściwie dobranego modelu.
oraz
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.

Nic dodać, nic ująć.

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #68 dnia: 08 Stycznia 2008, 10:20:14 »
Cytuj
ta tekstura jest z modelu barta  i na tym może polegać błąd.
bzdura to jest zwykła tekstura z paczki 303E PACK.

Cytuj
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
dokładnie nic dodać nic ująć.

Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #69 dnia: 08 Stycznia 2008, 10:53:33 »
Cytuj
ta tekstura jest z modelu barta  i na tym może polegać błąd.
bzdura to jest zwykła tekstura z paczki 303E PACK.

Cytuj
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
dokładnie nic dodać nic ująć.

Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.

Po co powielasz coś, co już było napisane?
OT.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #70 dnia: 08 Stycznia 2008, 14:26:08 »
...Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.

A nie możesz sam sobie tego poprawić? Przecież wystarczy otworzyć plik 303e.mmd w notatniku i usunąć tą jedną, nieszczęsną literkę...
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #71 dnia: 08 Stycznia 2008, 14:51:52 »
Uwierz mi że jak bym wiedział jak to zrobić to bym zrobił, dla mnie to nie jest tak oczywiste jak dla ciebie. Naprawdę dopiero uczę się pewnych rzeczy i sam sobie tego nie poprawie ale to nie znaczy że nie chcę. Nie od razu Rzym zbudowano. Poza tym nie wymagam żeby ktoś to poprawiał, zauważyłem błąd więc to zgłosiłem, przecież nie pisze "PROSZĘ BŁAGAM MAM PROBLEM POMÓŻCIE MI!".

Pozdrawiam


Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #72 dnia: 08 Stycznia 2008, 14:52:28 »
@Przem70 czy mam cię tak zdrowo okrzyczeć?? Gdybyś wiedział tekstura EU07-408 jest pod model barta.
LINK: http://bart.eu07.pl/strona/podstrony/download/tabor_modele/303E-n_maxi.jpg

P.S.
P.S. W paczce EU07 nie było nigdy 07-408.

http://www.speedyshare.com/511649457.html
Poprawiona wersja 303E i 303E-M. Przyznam się, u mnie został wykryty ten błą za który przepraszam.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2008, 15:08:34 wysłana przez ST44-003 »

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #73 dnia: 08 Stycznia 2008, 18:53:03 »
Nie, @ST44 nie przejmuj się oni nie wiedzą że tekstura EU07-408 jest na model z ZEZEM!!!(303E-N)

Offline Kawu

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #74 dnia: 08 Stycznia 2008, 19:12:52 »
ST44-003, mógłbym prosić o dwa brakujące pliki - "radyjko.bmp" i "mome.bmp".

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #75 dnia: 08 Stycznia 2008, 19:57:19 »
Nie, @ST44 nie przejmuj się oni nie wiedzą że tekstura EU07-408 jest na model z ZEZEM!!!(303E-N)

Brawo wreście ktoś zauważył, a to oznacza ze jest to TYLKO POD MODEL BARTA!
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #76 dnia: 08 Stycznia 2008, 19:57:57 »
Przepraszam @ST44-003 nie wiedziałem, nigdy nie miałem w swojej maszynie modelu barta tego 303-N. Zawsze stosowałem tą teksture pod zwykły model 303E i działało.
Cytuj
W paczce EU07 nie było nigdy 07-408.
Myślałem że była, w takim razie nie wiem skąd ją mam.

Pozdrawiam

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #77 dnia: 08 Stycznia 2008, 20:09:13 »
Darth Luk:
Myślałem że sie domyślą...

przem710:
Tekstura bez modelu jest w paczce Krzyśka o ile się nie mylę.Bez Modelu!!!

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #78 dnia: 08 Stycznia 2008, 20:53:51 »
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3984.0.html
Tylko poszukać wystarczyło, są tam też inne tekstury i model zezuli (oczywiście stary, przerobiony dawno temu przeze mnie a nie model od Barta). Link działa bo przed chwilą sprawdziłem.
Pozdrawiam.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #79 dnia: 08 Stycznia 2008, 20:58:22 »
Sam screen mówi za siebie:-/.
"Wystarczy poszukać"- święta racja naszego forum!!!

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #80 dnia: 08 Stycznia 2008, 21:01:11 »
@Kawu, tekstura radyjka jest źle dopracowana także, (info dla wszystkich) radyjko nie jest potrzebne. Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #81 dnia: 08 Stycznia 2008, 21:10:48 »
Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)

Mome.bmp jak już. Ale mi się wydaje, że jemu chodzi o none.bmp... A symek wypisuje to, gdy w t3d napotka wpis none - czyli nic. Nie ma takiej tekstury + jest zbędna.

Offline Kawu

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #82 dnia: 09 Stycznia 2008, 01:13:53 »
Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)

Mome.bmp jak już. Ale mi się wydaje, że jemu chodzi o none.bmp... A symek wypisuje to, gdy w t3d napotka wpis none - czyli nic. Nie ma takiej tekstury + jest zbędna.

Skoro napisałem wyraźnie "mome.bmp" to o taki plik pytałem.
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07-303e\mome.bmp
Failed

Paczkę ściągałem z 2 różnych miejsc i od początku tego pliku nie ma. Sam plik jest oteksturowaniem jakiejś, jak mniemam, drabinki z modelu pojazdu.

Pewnie to pierdoła, ale bywam "detalistyczny" i skoro pytałem o jeden brakujący plik, to czemu nie zapytać o wszystkie. ;-)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #83 dnia: 09 Stycznia 2008, 11:13:56 »
To w modelu jest taki zły wpis.

Dla lewej drabinki jest taki:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: Ladder_L_02
Anim: false
Ambient: 100.0 100.0 100.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 200.0 200.0 200.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: mome
MaxDistance: 130
MinDistance: 0
Transform:

a dla prawej taki:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: Ladder_P_02
Anim: false
Ambient: 100.0 100.0 100.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 200.0 200.0 200.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 130
MinDistance: 0
Transform:

Offline jagoda

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #84 dnia: 12 Stycznia 2008, 18:13:04 »
W pliku 303e tam gdzie są parametry dla tej lokomotywy trzeba zmienic na początku wpis 303e-m na 303e.

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #85 dnia: 29 Stycznia 2008, 20:43:53 »
Cytat: ST44-003
Aby wywalić smugi należy w t3d danego modelu w notatniku, za pomocą klawiszy Shift + F, w opcji szukaj, wpisać light. W momencie gdy znajdzie od czegoś takiego ---> //--------------------------
usunąć kolejne sześć wpisów z nazwą light.
robie tak i mimo usunięcia wszystkich light światła są nadal mi mo, ze szukając w t3d już pojawia sie komunikat, że nie ma light (tyczy się to np EU07-503)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #86 dnia: 29 Stycznia 2008, 20:53:15 »
(tyczy się to np EU07-503)

A co to ma do rzeczy? EU07-503 - nie ma takiego modelu, jest tekstura.

Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:

//------------------------------------
Parent: HeadLamp11_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp11smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-10.00 60.00 0.400 0.0 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0

2
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0

4
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0
10.00 60.00 0.400 1.0 0.875

Przykładowy wpis smugi w 303e-m.t3d

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #87 dnia: 29 Stycznia 2008, 20:58:19 »
Cytat: ZiomalCl
Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
tak jaknajbardziej....i właśnie mnie trochę dziwi fakt, bo prawidłowo po usunieciu tych wpisów smug nie powinno byc....a jednak: suprise;/

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Kabina EU07 (wersja @ST44-003)
« Odpowiedź #88 dnia: 29 Stycznia 2008, 21:34:12 »
Cytat: ZiomalCl
Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
tak jaknajbardziej....i właśnie mnie trochę dziwi fakt, bo prawidłowo po usunieciu tych wpisów smug nie powinno byc....a jednak: suprise;/

Bo zapewnie usunąłeś smugi, ale nie w tym modelu loka, którego uruchamiasz w scenerii. Przykłady:

We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/eu07 oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/eu07/.

We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.

We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.

A, jeszcze jedno. W exe z diselpacka smugi są zdefiniowane na stałe. Uruchamiają się, gdy w scenerii jest wystarczająco ciemno.