- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: XCorejag w 25 Grudnia 2007, 15:54:21
-
a jak jest z wpisami do dynamic.dat ???
-
Tak jak było zawsze, czyli te same.
-
a jak jest z wpisami do dynamic.dat ???
A po co ci wpisy do dynamic.dat :) sciągasz paczke wypakowujesz do folderu dynamic/pkp i tyle.
Jeżeli chodzi o kabine to jest cudowna i nareszczcie dostałem prezent na gwiazdkę na który czekałem i się doczekałem :) .
pozdrawiam moko_loko
-
a jak jest z wpisami do dynamic.dat ???
A po co ci wpisy do dynamic.dat :) sciągasz paczke wypakowujesz do folderu dynamic/pkp i tyle.
No nie zupelnie. Zrobilem tak i wywala mi takie cos: Cannot load dynamic object eu07-001 from pkp\eu07v2\eu074e\4eError=-8@0
-
spróbuj wypakować każdy model loka osobno do folderu PKP
Np.: dynamic/PKP/eu074e
Ja zrobiłem tak i mi działa.
-
Ja mam problem z eu06 gdyż w innych lokach z paczki na trasie kpp2 mam 80fpsa w angliku tylko 1 ( jak jestem w kabinie bo jak jestem poza to jest wszystko w porządku) no i wiadomo co wtedy się pojawia, lagi i nie ma przyjemności z jazdy. Może ktoś też ma taka sytuacje?
-
spróbuj wypakować każdy model loka osobno do folderu PKP
Np.: dynamic/PKP/eu074e
Ja zrobiłem tak i mi działa.
\no zrobilem tak. A mozesz mi podac jakis wpis do scn jaki Ty sobie wpisales???
-
@XCorejag, w zależności jaka paczke używasz.
Dla paczki z dedykacją dla nowych użtkowników przykładowy wpis jest taki:
node -1 0 EU07-001 dynamic PKP\EU07 eu07-001 4e 0.0 headdriver 3 0 <--- czyli taki jaki jest standardowo
Natomiast dla paczki zaawansowanej wpis się zmienia w zależności od loka:
ET41
node -1 0 ET41-xxx dynamic PKP\EU07v2\ET41 et41-xxx 4e 0.0 headdriver 3 0
EU06
node -1 0 EU06-01 dynamic PKP\EU07v2\EU06 eu06-01 4e 0.0 headdriver 3 0
EU074E
node -1 0 EU07-xxx dynamic PKP\EU07v2\EU074E eu07-xxx 4e 0.0 headdriver 3 0
EU07303E
node -1 0 EU07-xxx dynamic PKP\EU07v2\EU07303E eu07-xxx 303E (lub 303E-M) 0.0 headdriver 3 0
Tą drugą paczke należy mieć zatytuowaną właśnie EU07v2 gdyż jak zaznaczyłem jest to wersja gdzie są 4 różne kabiny ( w zależności od loka )
Co do EU06 jest to dziwne gdyż ja na zwierzyńcu nią jeździłem i normalnie chodziła.
Mój sprzęt: AMD Athlon 64 3200+ (1,8 GHz) 512Mb RAM i Geforce6600 128Mb.
-
node -1 0 eu07-007 dynamic PKP\eu074e eu07-007 4e 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 eu06-007 dynamic PKP\eu06 eu06-04 4e 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 eu07-007 dynamic PKP\eu07303e eu07-424 303e 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
-
Panowie stop, bo sie bałagan robi.
Podaje wpisy dla paczki zaawansowanej:
ET41
node -1 0 ET41-xxx dynamic PKP\EU07v2\ET41 et41-xxx 4e 0.0 headdriver 3 0
EU06
node -1 0 EU06-01 dynamic PKP\EU07v2\EU06 eu06-01 4e 0.0 headdriver 3 0
EU074E
node -1 0 EU07-xxx dynamic PKP\EU07v2\EU074E eu07-xxx 4e 0.0 headdriver 3 0
EU07303E
node -1 0 EU07-xxx dynamic PKP\EU07v2\EU07303E eu07-xxx 303E (lub 303E-M) 0.0 headdriver 3 0
Dla paczki przeznaczonej dla nowych użytkowników wpisy nie ulegają zmianie.
-
a teraz to zowu mi wywala takie cos w paczce dla "nowych": enddynamic statement missing
-
To znaczy że w którymś wpisie do scenerii zgubiłeś na końcu endddynamic. Błagam, nie zaśmiecajcie tego postu tylko idźcie z tym na Pomoc bo nas zachwile wywalą na Bocznice.
-
To znaczy że w którymś wpisie do scenerii zgubiłeś na końcu endddynamic. Błagam, nie zaśmiecajcie tego postu tylko idźcie z tym na Pomoc bo nas zachwile wywalą na Bocznice.
Ok. Juz mi sie udalo odpalic. Teraz moge powiedziec ze swietna kabina. Dobra robota. Pozdrawiam i Wesolych Swiat. Dzieki za pomoc!!!
-
Możnaby coś zrobić jeszcze w kierunku dużo ładniejszych modeli 303E z www.bart.eu07.pl. Stara kabina działała bez zarzutu, ale w nowej brakuje animacji nastawnika jazdy i jednego woltomierza.
-
@kurak: poco się powtarzasz? Przecież bylo napisane że wersja do modelu Barta wyjdzie później.
-
Witam Kolegów
Mam problem z dźwiękami, brakuje mi 4:
went_ep07.wav
trabka_et22-1.wav
trabka_et22-2.wav
trabka_et22-3.wav
No wiadomo trąbke to łatwo podmienić, tylko mnie zastanawia co podmienić do tego went_ep07.wav...
I stąd moje pytanie Czego to jest dźwięk went_ep07 ?
-
Witam Kolegów
Mam problem z dźwiękami, brakuje mi 4:
went_ep07.wav
trabka_et22-1.wav
trabka_et22-2.wav
trabka_et22-3.wav
No wiadomo trąbke to łatwo podmienić, tylko mnie zastanawia co podmienić do tego went_ep07.wav...
I stąd moje pytanie Czego to jest dźwięk went_ep07 ?
Przecież w dziale "Tabor" w temacie Kabina EU07, w pierwszym poście jest update z brakującymi dźwiękami i tam jest went_ep07.wav
Jak ściągniesz to sobie ten dźwięk w winampie odtwórz i będziesz wiedział co to jest.
-
Teraz ja kieruje pytanie do was. Czy u kogoś też wskazówka od tacho w drugiej kabinie ET41 jest w położeniu na 140KM/h??
-
Teraz ja kieruje pytanie do was. Czy u kogoś też wskazówka od tacho w drugiej kabinie ET41 jest w położeniu na 140KM/h??
U mnie wskazówka jest cały czas na zero i ani drgnie w czasie jazdy.
A i znalazłem jakieś smugi pod lokomotywą, pomimo zgaszonych świateł. Czyżby neony?
(http://img179.imageshack.us/img179/7972/etny4.th.jpg) (http://img179.imageshack.us/my.php?image=etny4.jpg)
Edit:
Ok. pobrałem łatkę i teraz wskazówka jest na 146km/h:/
-
@adsim, nie pobrałeś łatki do wskazówki. Znajduje się ona w dziale tabor. Ja sam również zdziwiłem się co to za smugi.
Lecz czy ktoś z was też ma coś takiego, że tacho w kabinie B wskazuje 140km\h??
-
Naprawiłem tacho w kabinie B, ale przy okazji znalazłem kolejny błąd
(http://img525.imageshack.us/img525/5664/befx8.th.jpg) (http://img525.imageshack.us/my.php?image=befx8.jpg)
i to samo się dzieje jak wlanczamy czerwone lampy.
Link do poprawionego tacho:http://www.sendspace.com/file/r2e5o7 (http://www.sendspace.com/file/r2e5o7)
-
http://www.speedyshare.com/117137291.html
Łatka kabiny plus poprawka update wskazówki tacho :)
-
Witam. Ja próbuje się uporać z problemem jazdy a konkretnie nastawnika, gdy wrzucam 1 poz. nastawnika na ekranie pojawia mi się komunikat:
"Wystąpił problem z aplikacją MaSzynaEU07-424 i zostanie ona zamknięta" ble, ble, ble......
Pzdr.
-
Dobra, ja mam problem rozwiązany, Bo w sprzęgiem miałem 23 0 zamiast 3 0 i wagony stawiały opór:)
-
Witam. Mi brakuje tekstury kubek.bmp oraz dźwięku hasler2.wav. Czy ktoś jest w posiadaniu? Ściągnąłem wszystkie paczki i poprawki i nic nie znalazłem.
Za pomoc z góry dziekuje.
-
zapisz sobie jako .bmp
hasler2.wav to możesz sobie skopiować z hasler.wav i dopisać tą dwójkę.
-
Zauważyłem, że w kabinie B nie działa lampka od ogrzewania. Ot szczególik.
-
JA natomiast zauważyłem, że w składzie w ET41 nie animuje się sprzęg :) Całość rusza a wygląda jakby był skład rozerwany...
-
Skreny:
(http://img339.imageshack.us/img339/7655/beztytuusddsssfq5.th.png) (http://img339.imageshack.us/my.php?image=beztytuusddsssfq5.png)
Jak to jest, że koledzy mają tekstury pod amperomierzami, a ja nie, pomimo kilkukrotnego ściągania kabin z różnych serwerów? Brakuję też tekstury tej "rurki"(?) zaznaczonej na screenie:
(http://img247.imageshack.us/img247/7383/beztytuuuh8.th.jpg) (http://img247.imageshack.us/my.php?image=beztytuuuh8.jpg)
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
-
Witam,
Ja mam natomiast problem z prędkościomierzem w kabinie B.
Mianowicie ma on bardzo dziwne tło (nie białe, lecz takie przyciemniałe, sczerniałe) i przez to bardzo ciężko jest odczytać chwilową szybkość. Poza tym działa bez zarzutów.
Nie wiem czy ktoś jeszcze ma ten problem, ale jakby ktoś wiedział, jak to załatwić, to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
-
Daj screena bo tak to nie wiemy za bardzo z czym mamy doczynienia.
-
@Daro, przekopiuj sobie podpisy z innego loka mojego atorstwa (z tych które pobrałeś oczywiście). A te rurki: hmm u mnie nie były oteksturowane.
@Rudy, najpierw napisz o jakiego loka ci chodzi, że nie działa ci tekstura w kabinie B.
Ludzie, to jest nie możliwe że macie aż takie błędy, sprawdzałem je po 10 razy przed wyemitowaniem i nie posiadały błędów.
-
Ja wiem o co mu chodzi , ja też mam ten sam problem ale mi to nie przeszkadza .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb8ed4a542d19ed5.html
-
Z ciekawości spytam. Które paczki pościągaliście ?. Bo faktycznie żeby aż tak się knociło... to raczej już błąd w użytkowaniu paczki. Ja z ciekawości ściągnąłem obie i jedną z nich wypakowałem do starego "folderu" EU07 (tzn nowe EU do "starego" EU) i faktycznie wtedy się kopało. Ale tak to miałem problemy jedynie z dźwiękami których nie było ;) i wskazówką na 140km/h.
Obecnie wszystko mi śmiga :).
-
Która to paczka i który lok. Bo widze coś tu się w tych paczkach po zchrzaniło...
Będzie wydana stosowna poprawka. Prosze o liste błędów jakie zauważyliście i dostrzegacie.
-
A u mnie żadnego z tych wszystkich błędów, chyba też od exe zależy.
Pzdr.
-
To napewno nie zależy od EXE.
-
@Moko, ja dostrzegłem że tobie brakuje kilku tekstur, np. włącznika od wycieraczek itd.
-
@Moko, ja dostrzegłem że tobie brakuje kilku tekstur, np. włącznika od wycieraczek itd.
Też tak myśle, ale mi to nie przeszkadza.
-
No więc ten błąd zauważyłem na pewno na EU07-485, 424 itp., czyli krótko mówiąc na 303E.
@moko-loko mam ten sam problem co ty.
Możliwe, że popełniłem błąd wgrywając tą paczkę do starej paczki EU07.
Zamienię ten folder na nowy, zobaczymy co będzie...
-
Koledzy, ja proponuje coś takiego. Pobierzcie obie paczki, z tym że wgracie tą która wam bardziej pasuje. Tam gdzie będzie wam brakować tekstur, skopiujecie je z którejś paczki. Moja propozycja jest taka, aby wywalić folder ze starą wersją kabiny i wgrać nową.
-
Problem rozwiązany.
Podmieniłem w plikach od kabiny B (t3d) nazwę tachoB.tga na tacho.tga
Teraz wszystko działa ok.
Pozdrawiam
-
Moja propozycja jest taka, aby wywalić folder ze starą wersją kabiny i wgrać nową.
Ja tak zrobiłem, jak wgrywałem paczke z kabiną pierwszy raz ...
-
Coraz większe mam przeczucie że to przez nadpisanie plików folderu EU07.
-
Coraz większe mam przeczucie że to przez nadpisanie plików folderu EU07.
Napisałem przecież post wyżej że usunołem folder EU07 i wkleiłem nowy folder z nową kabiną.
pozdrawiam
-
Ja mam natomiast taki problem. Po podmianie paczki za każdym razem gdy chce włączyć symka wyskakuje mi bład:
Cannot load dynamic object eu07-xxx from pkp/eu07/4e
i
Cannot load dynamic object eu07-xxx from pkp/eu07/303
Pokazuje się to za każdym razem gdy chce włączyć jaką kolwiek lokomotywe...w czym tkwi błąd??
-
Podaj wpisy do scenerii i paczkę którą używasz. To co napisałeś jest kompletnie nie jasne.
-
wpis mam taki:
node -1 0 EU07-503 dynamic PKP\Eu07 eu07-503 303E-M 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
jest to na trasie SDR18...jakiegokolwiek wpisu EU07 bym nie dał wywala ciągle ten sam błąd
paczkę ściągnąłem z najnowszymi kabinami którą wydałeś
-
Dobra, tyle że wystawionych były dwie paczki. I widze że pobrałeś tą dla początkujących. Tylko że zapomniałeś wywalić stary folder z EU07. Na tym polegają wasze błędy. Nie pousuwaliście (<--- [OT] czysto teoretycznie w tym słowie jest błąd [/OT]) starych kabin.
-
Ściągnąlem dla początkujących. Zrobiłem tak jak było napisane. Teraz wgrałem właśnie całą maszynę od nowa i pojawia się tym razem powiadomienie, że brakujje mi dźwięku "hasler2.wav." ma ktoś go może/?
-
W mmd. przy hasler2.wav usuń tą dwójkę i będzie ci hulało jak zaczarowane. Wystarczy dokładnie przeczytać dział pomoc ( w/w problemy zostały już opisane i poprawione). Wystarczy tylko chcieć użyć szukajke.
-
ST44-003
Mam pytanie : kabiny EU06 ,4E, 303E sa jednakowe ?
Jeszcze nie znalazlem czasu uporzadkowac u siebie te kabinki
-
Każda kabina ma różnice. Polegają one na pierdółkach:
EU06 - wyśw. czuwaka/shp posiada lampki a nie wyświetlacz, kubek z czhomikiem i maślanka, brak stolika, książki pokładowe, ham. ręczny kołowy.
EU074E - wyśw. czuwaka ekranowy nie lampkowy, stolik a na nim rozkazy itd, ham. ręczny nie kołowy.
EU07303E - wyświetlacz taki jak w 4E tyle że czerwony, stolik na nim kubek, rozkazy też gdzieś tam są, ham ręczny nie kołowy.
ET41 - Czajnik, kubek <PKP>, rozkazy, inne ułożenie rączek od syren w obu kabinach, ham. ręczny nie kołowy, inna podstawa pod rozkład,
EP08 - (nieszczęsna, jeszcze nie wyemitowana) włączniki od wycieraczek te z ET22, inne tacho, stolik.
To tyle.
Pozdrawiam :)
-
EU074E - wyśw. czuwaka ekranowy nie lampkowy, stolik a na nim rozkazy itd, ham. ręczny nie kołowy.
EU07303E - wyświetlacz taki jak w 4E tyle że czerwony, stolik na nim kubek, brak rozkazy też gdzieś tam są, ham ręczny nie kołowy.
jestes w stanie zrobic odmienne kabinki wersji EP ?
-
MuNiO napisz do mnie na gg 11623471, bo zrobiliśmy OT i nas za chwile Akvin albo inny admin nas okrzyczy za to. ;D
-
Mam problem z modelem 303E, mianowicie po wgraniu do scenerii wygląda to tak:
(http://img258.imageshack.us/img258/6685/89581434za1.th.jpg) (http://img258.imageshack.us/my.php?image=89581434za1.jpg)
Myślałem że coś na grzebałem wiec dziś rano zassałem sobie nową paczkę nadpisałem wszystkie pliki ale problem dalej jest.
Paczka której używam to EU07v2, a wpis do scenerii wygląda następująco:
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Wygląda na to że model 303E jest identyczny jak 303E-M, dodatkowo brakuje dźwięku pneumaticrelyeu07.wav ale z tym sobie poradziłem.
Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem? Czy u mnie jest coś nie tak?
-
zamiast 303E użyj 4E
303E pojawia się z reflektorami halogenowymi.
-
303E i 303E-M mają tą samą kabine. Nie bądzcie wymygający i nie każcie mi robić dwóch wersji kabin do 303E, bez przesady.
-
@ST44-003 wiem o tym że 303E i 303E-M mają tą samą kabinę i nikt ci nie każe żeby inaczej. Mi chodzi tylko o to że model 303E pokazuję się z reflektorami halogenowymi, a przecież tak nie powinno być. Czy można to jakoś naprawić, bo bardzo lubię pośmigać EP07-408:).
-
Naprawić w sensie że co??
303E - halogeny
303E-M - reflektory normalne
Nie rozumiem o co Ci chodzi.
-
Może ktoś wrzucić pliki "radyjko.bmp" i "mome.bmp"?
-
Przeczytaj proszę mój post z godziny 7:40.
Jeżeli nie rozumiesz to zadam ci pytanie. Jaki powinien być wpis do scenerii dla EP07-408.
Bo moim zdaniem tak:
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
A efekt jest taki:
(http://img258.imageshack.us/img258/6685/89581434za1.th.jpg) (http://img258.imageshack.us/my.php?image=89581434za1.jpg)
-
ta tekstura jest z modelu barta i na tym może polegać błąd.
-
ta tekstura jest z modelu barta i na tym może polegać błąd.
Z innymi teksturami jest to samo. Oba modele są pod halogeny.
-
Przeczytaj proszę mój post z godziny 7:40.
Jeżeli nie rozumiesz to zadam ci pytanie. Jaki powinien być wpis do scenerii dla EP07-408.
Bo moim zdaniem tak:
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
A efekt jest taki:
(http://img258.imageshack.us/img258/6685/89581434za1.th.jpg) (http://img258.imageshack.us/my.php?image=89581434za1.jpg)
No to inaczej ten wpis jest pod teksture eu07-408, a jak mi wiadomo to jest rozszerzenie TGA. Co za tym idzie wpis ma być taki
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408.tga 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Spróbuj jako model dać coś innego, np 303E-n, nie wiem co tam jest, nie ściągałem tej paczki.
A do innych mądrali: to nie błąd tekstury, ale niewłaściwie dobranego modelu.
-
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
-
No to inaczej ten wpis jest pod teksture eu07-408, a jak mi wiadomo to jest rozszerzenie TGA. Co za tym idzie wpis ma być taki
node -1 0 EP07-408 dynamic PKP\EU07303E EP07-408.tga 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Puknij się w główkę od czasu do czasu. Tekstura dla ep07-408 w wersji .tga jest pod model Barta, a co za tym idzie - różne części tekstury byłyby "rozrzucone" po całym modelu (czoło było by z boku itd). Poza tym, z tym wpisem, który wymieniłeś - model byłby cały biały (brak tekstury) ze względu, że dałeś złą nazwę tektury (na model Barta tekstura zwie się 303E-n-408.tga)
A do innych mądrali: to nie błąd tekstury, ale niewłaściwie dobranego modelu.
oraz
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
Nic dodać, nic ująć.
-
ta tekstura jest z modelu barta i na tym może polegać błąd.
bzdura to jest zwykła tekstura z paczki 303E PACK.
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
dokładnie nic dodać nic ująć.
Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.
-
ta tekstura jest z modelu barta i na tym może polegać błąd.
bzdura to jest zwykła tekstura z paczki 303E PACK.
Błąd "leży" w pliku 303e.mmd w którym jest przypisany model 303e-m zamiast 303e.
dokładnie nic dodać nic ująć.
Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.
Po co powielasz coś, co już było napisane?
OT.
-
...Pozostaje nam zwrócić się do autora(@ST44-003) o poprawienie błędu.
A nie możesz sam sobie tego poprawić? Przecież wystarczy otworzyć plik 303e.mmd w notatniku i usunąć tą jedną, nieszczęsną literkę...
-
Uwierz mi że jak bym wiedział jak to zrobić to bym zrobił, dla mnie to nie jest tak oczywiste jak dla ciebie. Naprawdę dopiero uczę się pewnych rzeczy i sam sobie tego nie poprawie ale to nie znaczy że nie chcę. Nie od razu Rzym zbudowano. Poza tym nie wymagam żeby ktoś to poprawiał, zauważyłem błąd więc to zgłosiłem, przecież nie pisze "PROSZĘ BŁAGAM MAM PROBLEM POMÓŻCIE MI!".
Pozdrawiam
-
@Przem70 czy mam cię tak zdrowo okrzyczeć?? Gdybyś wiedział tekstura EU07-408 jest pod model barta.
LINK: http://bart.eu07.pl/strona/podstrony/download/tabor_modele/303E-n_maxi.jpg
P.S.
P.S. W paczce EU07 nie było nigdy 07-408.
http://www.speedyshare.com/511649457.html
Poprawiona wersja 303E i 303E-M. Przyznam się, u mnie został wykryty ten błą za który przepraszam.
-
Nie, @ST44 nie przejmuj się oni nie wiedzą że tekstura EU07-408 jest na model z ZEZEM!!!(303E-N)
-
ST44-003, mógłbym prosić o dwa brakujące pliki - "radyjko.bmp" i "mome.bmp".
-
Nie, @ST44 nie przejmuj się oni nie wiedzą że tekstura EU07-408 jest na model z ZEZEM!!!(303E-N)
Brawo wreście ktoś zauważył, a to oznacza ze jest to TYLKO POD MODEL BARTA!
-
Przepraszam @ST44-003 nie wiedziałem, nigdy nie miałem w swojej maszynie modelu barta tego 303-N. Zawsze stosowałem tą teksture pod zwykły model 303E i działało.
W paczce EU07 nie było nigdy 07-408.
Myślałem że była, w takim razie nie wiem skąd ją mam.
Pozdrawiam
-
Darth Luk:
Myślałem że sie domyślą...
przem710:
Tekstura bez modelu jest w paczce Krzyśka o ile się nie mylę.Bez Modelu!!!
-
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3984.0.html
Tylko poszukać wystarczyło, są tam też inne tekstury i model zezuli (oczywiście stary, przerobiony dawno temu przeze mnie a nie model od Barta). Link działa bo przed chwilą sprawdziłem.
Pozdrawiam.
-
Sam screen mówi za siebie:-/.
"Wystarczy poszukać"- święta racja naszego forum!!!
-
@Kawu, tekstura radyjka jest źle dopracowana także, (info dla wszystkich) radyjko nie jest potrzebne. Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)
-
Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)
Mome.bmp jak już. Ale mi się wydaje, że jemu chodzi o none.bmp... A symek wypisuje to, gdy w t3d napotka wpis none - czyli nic. Nie ma takiej tekstury + jest zbędna.
-
Co do mamo.bmp... eee... co to jest mamo?? Ja czegoś takiego nie mam. :)
Mome.bmp jak już. Ale mi się wydaje, że jemu chodzi o none.bmp... A symek wypisuje to, gdy w t3d napotka wpis none - czyli nic. Nie ma takiej tekstury + jest zbędna.
Skoro napisałem wyraźnie "mome.bmp" to o taki plik pytałem.
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07-303e\mome.bmp
Failed
Paczkę ściągałem z 2 różnych miejsc i od początku tego pliku nie ma. Sam plik jest oteksturowaniem jakiejś, jak mniemam, drabinki z modelu pojazdu.
Pewnie to pierdoła, ale bywam "detalistyczny" i skoro pytałem o jeden brakujący plik, to czemu nie zapytać o wszystkie. ;-)
-
To w modelu jest taki zły wpis.
Dla lewej drabinki jest taki:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: Ladder_L_02
Anim: false
Ambient: 100.0 100.0 100.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 200.0 200.0 200.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: mome
MaxDistance: 130
MinDistance: 0
Transform:
a dla prawej taki:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: Ladder_P_02
Anim: false
Ambient: 100.0 100.0 100.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 200.0 200.0 200.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 130
MinDistance: 0
Transform:
-
W pliku 303e tam gdzie są parametry dla tej lokomotywy trzeba zmienic na początku wpis 303e-m na 303e.
-
Aby wywalić smugi należy w t3d danego modelu w notatniku, za pomocą klawiszy Shift + F, w opcji szukaj, wpisać light. W momencie gdy znajdzie od czegoś takiego ---> //--------------------------
usunąć kolejne sześć wpisów z nazwą light.
robie tak i mimo usunięcia wszystkich light światła są nadal mi mo, ze szukając w t3d już pojawia sie komunikat, że nie ma light (tyczy się to np EU07-503)
-
(tyczy się to np EU07-503)
A co to ma do rzeczy? EU07-503 - nie ma takiego modelu, jest tekstura.
Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
//------------------------------------
Parent: HeadLamp11_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp11smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-10.00 60.00 0.400 0.0 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0
2
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0
4
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0
10.00 60.00 0.400 1.0 0.875
Przykładowy wpis smugi w 303e-m.t3d
-
Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
tak jaknajbardziej....i właśnie mnie trochę dziwi fakt, bo prawidłowo po usunieciu tych wpisów smug nie powinno byc....a jednak: suprise;/
-
Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
tak jaknajbardziej....i właśnie mnie trochę dziwi fakt, bo prawidłowo po usunieciu tych wpisów smug nie powinno byc....a jednak: suprise;/
Bo zapewnie usunąłeś smugi, ale nie w tym modelu loka, którego uruchamiasz w scenerii. Przykłady:
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/eu07 oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/eu07/.
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.
A, jeszcze jedno. W exe z diselpacka smugi są zdefiniowane na stałe. Uruchamiają się, gdy w scenerii jest wystarczająco ciemno.