Witam. A czy nie było by możliwe wykonanie na tą SP47 tekstury orginalnego malowania fabrycznego, jakie miała w latach 70_tych?? Czyli "kolor kremowy:ściany boczne i czołowe kabiny maszynisty, poręcze, stopnie wejściowe; kolor szary jasny: boczne ściany przedziałów maszynowych wraz z żaluzjami; kolor czerwono - brązowy ciemny: zewnętrze boki ostoi, poziomy pas wokół dolnej części kabin maszynisty, obudowy reflektorów, tuleje zderzaków; kolor brązowy jasny: pas dachu od górnego brzegu ściany bocznej do pierwszego załomu, ścina czołowa nad oknami; kolor aluminiowy: dach odejmowalny i nieodejmowalny nad pierwszym załomem; kolor pomarańczowy powierzchnie czołownic, dolne krawędzie odgarniaczy; kolor czerwony jasny: końcówki rączek zaworów i kurków hamulcowych; kolor biały: obręcze kół, brzegi tarcz zderzakowych i kolor czarny: wózek wraz z usprężynowaniem, ostoja od spodu, górna część odgarniaczy, zbiorniki pod podwoziem, sprzęgi zderzaki, armatura hamulcowa, znaki PKP, serii i numeru lokomotywy" [1]. To oczywiście propozycja, ale to pierwotne malowanie strasznie mi się podoba Pozdrawiam.
[1] Marek Ćwikła, Paweł Terczyński "Lokomotywy spalinowe produkcji HCP serii: SP45, SU46, SP47"