Autor Wątek:  Co to za wersja byka???  (Przeczytany 2349 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Co to za wersja byka???
« dnia: 18 Sierpnia 2007, 20:43:13 »
Dziś przeglądałem sobie TWB i natrafiłem na takie oto zdjęcie, mam pytanie- czy to jest tylko testowy egzemplarz tak samo jak w przypadku ET22-2000 czy to w serii pójdzie????

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=28768
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Co to za wersja byka???
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Sierpnia 2007, 20:46:41 »
Chyba projekt lekkiego unowocześnienia, tak jak ET22-900.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Co to za wersja byka???
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:04:02 »
Odpowiedź znajdziesz w tym wątku:
http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5400
W trzech czechowickich bykach zainstalowano połówkowe pantografy wyprodukowane przez firmę Stemmann (DSA200?). Numery loków to 093, 1118 i ostatnio zaobserwowany 079 (o ile się nie mylę). Mam nadzieję, że ten proceder się rozszerzy :). No i jest jeszcze wspomniany przez Mariusza ET22-900 ze Szczecina.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Co to za wersja byka???
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Sierpnia 2007, 22:31:45 »
Aha, dzięki za wyjaśnienie sprawy:)
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Co to za wersja byka???
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Sierpnia 2007, 23:19:20 »
Oprócz wspomnianych połówkowych patyków byki te otrzymały czeską sygnalizację kabinową. Cała ta drobna modernizacja pozwala na wjazd tych byczków na teren Czech. Składy prowadzone nimi najczęściej jadą do Ostrava-Bartovice (koks dla Mittal Steel Ostrava) i z powrotem z Ostravy-Kunčic (prozne talboty z Mittala). Najdalej w głąb Czech wjechał 22-1118 aż 316km od granicy - miasto Kolín.
www.et22.pl - zapraszam