- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Charlie89 w 18 Sierpnia 2007, 20:43:13

Tytuł: Co to za wersja byka???
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 18 Sierpnia 2007, 20:43:13
Dziś przeglądałem sobie TWB i natrafiłem na takie oto zdjęcie, mam pytanie- czy to jest tylko testowy egzemplarz tak samo jak w przypadku ET22-2000 czy to w serii pójdzie????

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=28768
Tytuł: Co to za wersja byka???
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 18 Sierpnia 2007, 20:46:41
Chyba projekt lekkiego unowocześnienia, tak jak ET22-900.
Tytuł: Co to za wersja byka???
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 18 Sierpnia 2007, 21:04:02
Odpowiedź znajdziesz w tym wątku:
http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5400
W trzech czechowickich bykach zainstalowano połówkowe pantografy wyprodukowane przez firmę Stemmann (DSA200?). Numery loków to 093, 1118 i ostatnio zaobserwowany 079 (o ile się nie mylę). Mam nadzieję, że ten proceder się rozszerzy :). No i jest jeszcze wspomniany przez Mariusza ET22-900 ze Szczecina.
Pozdrawiam!
Tytuł: Co to za wersja byka???
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 18 Sierpnia 2007, 22:31:45
Aha, dzięki za wyjaśnienie sprawy:)
Tytuł: Co to za wersja byka???
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 18 Sierpnia 2007, 23:19:20
Oprócz wspomnianych połówkowych patyków byki te otrzymały czeską sygnalizację kabinową. Cała ta drobna modernizacja pozwala na wjazd tych byczków na teren Czech. Składy prowadzone nimi najczęściej jadą do Ostrava-Bartovice (koks dla Mittal Steel Ostrava) i z powrotem z Ostravy-Kunčic (prozne talboty z Mittala). Najdalej w głąb Czech wjechał 22-1118 aż 316km od granicy - miasto Kolín.