Autor Wątek:  Angliki  (Przeczytany 17911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #30 dnia: 23 Marca 2007, 15:25:00 »
Cytat: "mannek"
będę z tobą gadał, bo jesteś tak prosty jak kierunkowskazy do kosy

Wiesz co kolego, idź lepiej do kąta, powiedz sobie na głos że jesteś głupi, zrób 10 przysiadów, wróć i dopiero wówczas będziemy mogli gadać...
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Angliki
« Odpowiedź #31 dnia: 23 Marca 2007, 15:28:28 »
Dobra rada i napewno poskutkuje. Chociaż nie wiem czy na głupote jest jakieś lekarstwo.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #32 dnia: 23 Marca 2007, 15:45:46 »
Cytat: "kruger"
Oczywiscie, wiec nie rozumiem dlaczego pekap strzela focha i woli zamienic anglika na polsilver zamiast sprzedac nieuzywany tabor. I wilk bylby syty i owca cala.


Wilk nie byłby syty bo kupić EU06 to zaden problem - sa zaklady które zrobia NR, czesci też sie znajdzie a co najważniejsze nie potreba robić homologacji! Wiec PKP nie bedzie ułatwiać im zadania i oddawac za poł darmo sprawne lokomotywy a przy okazji podcinać gałąź na której siedzi.

Dziecinne macie podejście i tyle...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline mannek

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #33 dnia: 23 Marca 2007, 15:57:17 »
SZCZERZE MÓWIĄC NIC NIE WIDZIAŁEM ABY NA TYM FORUM BYŁO COŚ PISANE NA TEN TEMAT

Dodano po 1 minutach:

 
Cytat: "Radkos07"
Cytat: "mannek"
będę z tobą gadał, bo jesteś tak prosty jak kierunkowskazy do kosy

Wiesz co kolego, idź lepiej do kąta, powiedz sobie na głos że jesteś głupi, zrób 10 przysiadów, wróć i dopiero wówczas będziemy mogli gadać...
to co ty mi wyskakujesz z takimi tekstami

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Angliki
« Odpowiedź #34 dnia: 23 Marca 2007, 16:32:15 »
A Czechy dostały homologację na całe serie, czy tylko pojedyncze egzemplarze dostają? Napiszcie może w czym przejawia się ta wyższość naszego starego taboru nad czeskim? Bo patrząc choćby na przykład EP05 mam poważne wątpliwości co do tej wyższości.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Angliki
« Odpowiedź #35 dnia: 23 Marca 2007, 17:51:40 »
Cytat: "Profeta"
A Czechy dostały homologację na całe serie, czy tylko pojedyncze egzemplarze dostają?


Z tego, co się orientuję to na serię. Nie chodzi tutaj o żadną wyższość, tylko o fakt, jak pisał @EU07-483, uzyskania homologacji do poruszania się po polskich torach - zawsze jest to jakieś odwleczenie w czasie i dodatkowe koszty. W przypadku taboru ex PKP nie ma takiej potrzeby.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #36 dnia: 23 Marca 2007, 20:43:20 »
Cytat: "EU07-483"
Wilk nie byłby syty bo kupić EU06 to zaden problem - sa zaklady które zrobia NR, czesci też sie znajdzie a co najważniejsze nie potreba robić homologacji! Wiec PKP nie bedzie ułatwiać im zadania i oddawac za poł darmo sprawne lokomotywy a przy okazji podcinać gałąź na której siedzi.
Nie wiem, nie znam sie na tego typu procedurach, ale lepiej w takim razie zeby tabor poszedl na zlom ? prywaciarz i tak sobie zalatwi tabor, z pomoca pekapu lub tez bez. To juz lepiej zeby ten tabor zostal przekazany do jakichs skansenow, muzeow itp.

Cytat: "EU07-483"
Dziecinne macie podejście i tyle...
Bo ?

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #37 dnia: 23 Marca 2007, 20:43:43 »
Cytat: "EU07-457"
Cytat: "Profeta"
A Czechy dostały homologację na całe serie, czy tylko pojedyncze egzemplarze dostają?


Z tego, co się orientuję to na serię.


Pawle masz rację homologacja wystawiana jest na daną serię z tym że chyba każda firma musi osobno za nią zapłacić. Przykładowo firma X jako pierwsza ściągneła sobie maszyne serii 181 wysłała je na testy by uzyskać homologację. Takowa została wystawiona. kolejno firma Y ściagneła 2 sztuki 181 - oni również muszą wykupić homologację by tabor z ich firmowym logiem mógł poruszać się po sieci PLK.
www.et22.pl - zapraszam

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #38 dnia: 23 Marca 2007, 20:56:40 »
Cytat: "kruger"
Cytat: "EU07-483"
Wilk nie byłby syty bo kupić EU06 to zaden problem - sa zaklady które zrobia NR, czesci też sie znajdzie a co najważniejsze nie potreba robić homologacji! Wiec PKP nie bedzie ułatwiać im zadania i oddawac za poł darmo sprawne lokomotywy a przy okazji podcinać gałąź na której siedzi.
Nie wiem, nie znam sie na tego typu procedurach, ale lepiej w takim razie zeby tabor poszedl na zlom ? prywaciarz i tak sobie zalatwi tabor, z pomoca pekapu lub tez bez. To juz lepiej zeby ten tabor zostal przekazany do jakichs skansenow, muzeow itp.


Ale bez pomocy PKP zrobi to wiekszym kosztem, dluzszym czasem itp. Tak więc:
TAK, LEPIEJ ŻEBY TEN TABOR SZEDŁ POD PALNIK.

Cytat: "kruger"
Cytat: "EU07-483"
Dziecinne macie podejście i tyle...
Bo ?

Bo myslicie ze w zarządzaniu firma prowadząca przewozy chodzi o to żeby wspierac konkurencje, utrzymywać niepotrzebny tabor ku uciesze MK no i gromadzic setki lokomotyw w skansenach.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Marca 2007, 21:05:26 »
[ironia]
Zeby jeszcze ta firma prowadzila jakies przewozy
[/ironia]
co chwila uwalaja linie i kursy, nierzadko o zapelnieniu 100%. Skoro nie moga/nie sa w stanie realizowac pewnych rzeczy niech przynajmniej nie szkodza tym ktorzy chca.

Widze ze najlepiej pekapowi wychodzi zachowywanie sie jak pies ogrodnika, sam nie zje i drugiemu nie da.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Angliki
« Odpowiedź #40 dnia: 23 Marca 2007, 21:08:20 »
Z punktu widzenia MK z pewnością lepszym rozwiązaniem byłoby sprzedanie do "prywaciarza" - przynajmniej tam by jeszcze maszyny pojeździły. Jednak to nie idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem, tym badziej teraz, gdy PKP Cargo traci cały czas rynek na rzecz prywatnych operatorów, więc nie ma się co dziwić, że lokomotywy są złomowane. Nikt nie będzie zaciskał sobie pętli na szyi. Niestety, ale trzeba te 2 rzeczy rozgraniczyć.

@kruger, musisz rozgraniczyć PKP PR a PKP Cargo to 2 odrębne spółki i "uwalanie" pociągów pasażerskich nie ma tutaj nic do rzeczy. Czy Ty, mając np. 10 autobusów (z czego 2 stare) sprzedałbyś jeden lub dwa z nich innemu nowemu przewoźnikowi wchodzącemu na rynek, który zacząłby jeździć po "Twojej" linii i odbierać pasażerów? Nie sądzę...

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #41 dnia: 23 Marca 2007, 21:10:36 »
Cytat: "kruger"
[ironia]
Zeby jeszcze ta firma prowadzila jakies przewozy
[/ironia]
co chwila uwalaja linie i kursy, nierzadko o zapelnieniu 100%. Skoro nie moga/nie sa w stanie realizowac pewnych rzeczy niech przynajmniej nie szkodza tym ktorzy chca.


To są PRZEWOZY REGIONALNE, a my teraz mówimy o Cargo.

Cytat: "kruger"
Widze ze najlepiej pekapowi wychodzi zachowywanie sie jak pies ogrodnika, sam nie zje i drugiemu nie da.


Tak, lepiej samemu dać się zjeść coby drugi głodny nie chodził.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #42 dnia: 23 Marca 2007, 21:11:09 »
@EU07-457 zgadzam sie, ale (wiem, latwo sie mowi) niech w koncu sie wezma za konkurowanie z prywaciarzami, a nie lache robia w kolko.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Angliki
« Odpowiedź #43 dnia: 23 Marca 2007, 21:21:29 »
A nie lepiej takie EU06 choćby wydzierżawić prywaciarzowi na dany okres czasu? Mnie tu nie chodzi o to, że dla mojej uciechy będą jeździć dalej Angliki, ale o to, że zysk ze złomowania na pewno nie dorówna temu co można by uzyskać za dzierżawę, bądź sprzedaż. A doszliśmy już do tego, że prywaciarz tabor tak czy inaczej gdzieś sobie kupi po ileś tam wyższych kosztach co niekoniecznie musi go "zrujnować". Może mi się zdaje, ale chyba widziałem gdzieś 182 CTLu wydzierżawioną Lotosowi (miała na czole nalepkę z logiem Lotos). Jeśli mi się nie zdaje to by znaczyło, że z punktu widzenia Cargo CTL oszalał. Nie mówiąc już o coraz częstszym wypuszczaniu przez koncerny samochodowe wspólnych modeli noszących różne nazwy w obrębie danej marki (Toyota Aigo, Citroen C1, Peugeot 107). Ci to dopiero zgłupieli tak konkurować. Ale przecież Cargo prowadzi tak skuteczną politykę, że cały świat się chowie... Z resztą co mnie to obchodzi, żaden ze mnie ekonomista.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #44 dnia: 23 Marca 2007, 21:29:18 »
Cytat: "EU07-483"
To są PRZEWOZY REGIONALNE, a my teraz mówimy o Cargo.
Kargule tez nierzadko lache robia, a to w niedopusczaniu do ruchu innych, a to w kosmicznych cenach za 'tiry na tory'...

Cytat: "EU07-483"
Tak, lepiej samemu dać się zjeść coby drugi głodny nie chodził.
Nie napisalem ze dac sie samemu zjesc, tylko 'primum non nocere' :D ok, nie mam zamiaru sie klocic, wiem ze prawa rynku sa nieublagalne...

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #45 dnia: 23 Marca 2007, 21:31:12 »
Cytat: "kruger"
Nie napisalem ze dac sie samemu zjesc, tylko 'primum non nocere' :D


Niby tak, tyle że w wersji rynkowej to po pierwsze nie szkodzić SOBIE, a konkurencji? Im bardziej tym lepiej.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Angliki
« Odpowiedź #46 dnia: 23 Marca 2007, 22:19:24 »
Cytat: "kruger"
Nie napisalem ze dac sie samemu zjesc, tylko 'primum non nocere' :D ok, nie mam zamiaru sie klocic, wiem ze prawa rynku sa nieublagalne...


Czasem żeby pomóc (sobie) trzeba zaszkodzić (innym).
Porównanie:
* nowotwór - konkurencja
* zdrowa tkanka - my

Strategia jest taka: podajemy cytostatyki (chemioterapię) - niszczymy nowotór (konkurencję - nie dajemy im maszyn, niech sami się męczą z UTK i innymi) a sami tracimy część zdrowych komórek (lokomotywa, którą zezłomujemy), ale jesteśmy zdolni do regeneracji - wystarczy nam lokomotyw żeby obsłużyć zamówione pociągi.
Fakt, że czasem zdarzają się komplikacje ;)

PS. Sorry za prównanie, ale to takie zboczenie, zwłaszcza, że drugi dzień z rzędu produkowałem się nt. nowotworów ;)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Angliki
« Odpowiedź #47 dnia: 24 Marca 2007, 04:56:49 »
typopowo medyczny punkt widzenia ;-D

Dodano po 6 godzinach 28 minutach:

 Czasem żeby pomóc (sobie) trzeba zaszkodzić (innym).
Porównanie:
* SPT - konkurencja
* MaSzyna - my

Strategia jest taka: rozwijamy stara MaSzyne majac jej zrodla(cos tam) - niszczymy SPT (konkurencję - nie dajemy im zrodel, niech sami się męczą z czyms tam) a sami sie oszukujemy ze to bedzie dobre ;)(zrodla ktorych za nic im nigdy ine damy, zniszczymy a i tak jakims cudem wyciekna), ale jesteśmy zdolni do regeneracji - wystarczy RecoveryMyFiles coby wszystko wrocilo do porzadku ...
Fakt, że czasem zdarzają się komplikacje ;)

PS. Sorry za prównanie, ale wypowiedz kolegi Aandy'ego mnie rozwalila ;), zwłaszcza, że drugi dzień z rzędu ulepszam  exe ;)

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #48 dnia: 25 Marca 2007, 00:39:22 »
Cytat: "Profeta"
A nie lepiej takie EU06 choćby wydzierżawić prywaciarzowi na dany okres czasu? Mnie tu nie chodzi o to, że dla mojej uciechy będą jeździć dalej Angliki, ale o to, że zysk ze złomowania na pewno nie dorówna temu co można by uzyskać za dzierżawę, bądź sprzedaż.


Wyjdzie na to samo praktycznie co odsprzedanie, z tym, że nawet gorsze w skutkach dla Cargo, ponieważ oni będą musieli zadbac o późniejszą naprawę danego taboru (dzierżawa tego nie obejmuje).

Cytat: "Profeta"

Może mi się zdaje, ale chyba widziałem gdzieś 182 CTLu wydzierżawioną Lotosowi (miała na czole nalepkę z logiem Lotos). Jeśli mi się nie zdaje to by znaczyło, że z punktu widzenia Cargo CTL oszalał.


Tak, CTL dzierżawi do Lotosu kilka swoich maszyny, podobnie od STK. Prawda jest taka że prywatne spółki pomagają sobie w konkurowaniu z gigantycznym monopolem jakim jest PKP Cargo. Zobacz taki CTL wspomoże Lotos, któremu to brakuje maszyn do obsługi jakiś zamówień, Lotos zdobędzie zamówienie wykorzysta tabor CTL i obie spółki mają zysk, dodatkowo zadowolonego klienta, który przy następnym zleceniu wybieże znowu Lotos co da kolejny zysk dla CTLu. Mniej więcej na takiej zasadzie budowana jest broń zagłądy Cargo.
www.et22.pl - zapraszam

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Angliki
« Odpowiedź #49 dnia: 25 Marca 2007, 01:58:14 »
Nie mówiąc o tym że sam CTL dzierżawi 182 od czechów :). Lotos nie tylko od CTl dzierżawi lokomotywy. od innych prywaciazy też.

Wczym EU06 jest lepsza od Czecha? Szczerze mówiąc chyba tylko w wygodzie jazdy i obsługi. Jazda czechem to koszmar. Natomiast Atut Cargo to lokomotywy ET41, ET22. Szczególnie ET41 bo silna i nie ma zakazów wjazdu na niektóre linie ale i tak wole ET22 :)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #50 dnia: 25 Marca 2007, 10:33:17 »
Hmm a czy czasem w dzierżawie nie chodzi też o to że Lotos dzierżawiacy 182 od CTL nie musi posiadać homologacji? Bo homologacje musi posiadać tylko własciciel pojazdu - a tutaj nadal włascicielem jest CTL, tyle ze uzytkuje ja Lotos.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Angliki
« Odpowiedź #51 dnia: 25 Marca 2007, 11:17:01 »
Jeśli tak to CTL też nie musi mieć homologacji bo tez je tylko dzierżawi a właścicielem są Czesi.

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #52 dnia: 25 Marca 2007, 11:25:39 »
Cytat: "EU07-483"
Hmm a czy czasem w dzierżawie nie chodzi też o to że Lotos dzierżawiacy 182 od CTL nie musi posiadać homologacji? Bo homologacje musi posiadać tylko własciciel pojazdu - a tutaj nadal włascicielem jest CTL, tyle ze uzytkuje ja Lotos.


Dokładnie tak jak piszesz. Prawnym posiadaczem jest CTL, dlatego na jego homologacji jeździ Lotos.


Cytat: "hejnal"
Jeśli tak to CTL też nie musi mieć homologacji bo tez je tylko dzierżawi a właścicielem są Czesi.


Muszą mieć z racji tego że posiadają oni maszyny 182 własnościowe, nie wszystkie mają dzierżawione.
www.et22.pl - zapraszam

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Angliki
« Odpowiedź #53 dnia: 25 Marca 2007, 11:32:27 »
chyba że tak. Ale to jest dobry sposób. po co kupować skoro można se wydzierżawić, zarobić na tym i nie płacić za homologacje. Cargo naprawde jest głupie.

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Angliki
« Odpowiedź #54 dnia: 25 Marca 2007, 12:44:22 »
Cytat: "hejnal"
chyba że tak. Ale to jest dobry sposób. po co kupować skoro można se wydzierżawić, zarobić na tym i nie płacić za homologacje. Cargo naprawde jest głupie.


Pamiętaj też o tym, że każda nowa seria nawet dzierżawiona musi posiadać polską homologacje o dopuszczeniu jej do ruchu. Przykładowo firma x wydzierżawi od czeskiej firmy lokomotywę serii 130, by mogła ona poruszać się po sieci PLK musi mieć ważna, polską homologacje na tą serię.
www.et22.pl - zapraszam

Offline Maniakus

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Angliki
« Odpowiedź #55 dnia: 28 Marca 2007, 21:07:49 »
Pytanie za milion zotych !!! Czy to prawda że oprucz EU06-07 i 10 pozostałe angliki mówią nam papa?? Bo takie cóś wyczytałem gdzieś na necie...
Jestem dyslektykiem dysgrafikiem i dysortografikiem i jeśli zrobę błąd prosze o poprawe :D

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Angliki
« Odpowiedź #56 dnia: 28 Marca 2007, 21:31:21 »
Prawda - pisalem w tym watku nawet.
Jak będę duży zostanę maszynistą!