A nie lepiej takie EU06 choćby wydzierżawić prywaciarzowi na dany okres czasu? Mnie tu nie chodzi o to, że dla mojej uciechy będą jeździć dalej Angliki, ale o to, że zysk ze złomowania na pewno nie dorówna temu co można by uzyskać za dzierżawę, bądź sprzedaż. A doszliśmy już do tego, że prywaciarz tabor tak czy inaczej gdzieś sobie kupi po ileś tam wyższych kosztach co niekoniecznie musi go "zrujnować". Może mi się zdaje, ale chyba widziałem gdzieś 182 CTLu wydzierżawioną Lotosowi (miała na czole nalepkę z logiem Lotos). Jeśli mi się nie zdaje to by znaczyło, że z punktu widzenia Cargo CTL oszalał. Nie mówiąc już o coraz częstszym wypuszczaniu przez koncerny samochodowe wspólnych modeli noszących różne nazwy w obrębie danej marki (Toyota Aigo, Citroen C1, Peugeot 107). Ci to dopiero zgłupieli tak konkurować. Ale przecież Cargo prowadzi tak skuteczną politykę, że cały świat się chowie... Z resztą co mnie to obchodzi, żaden ze mnie ekonomista.
Pozdrawiam!