Witam dorzuce pare groszy.
Najprostszy przyklad po co jest wskaznik w27
Od trasy glownej na ktorej jest np. Vmax 100 odchodzi linia do pipidowa dolnego na ktorej jest Vmax 40 to za ostatnia zwrotka ustawia sie wskaznik aby maszynista wiedzial ze ma jechac 40 a nie 100. a w drodze powrotnej ze moze jcechac 100 a nie 40.
Tak, wiem, ale wiem teraz również, że można spokojnie te W27 zdjąć i wypadku nie będzie, bo mechanik ma służbowy rozkład jazdy czy inne tam takie i powinien sobie poradzić i bez W27.
Prośba skierowana do osób, kótre mają pojecie o Bydgoszczy.
kierunek Tczew: 60 km/h (przed Maksymilianowem kawałek 100 km/h i za wiaduktem 80 km/h aż do Smętowa)
z Tczewa: 120 km/h
kierunek Inowrocław: 120 km/h
z Inowrocławia: 120 km/h (a konkretnie: od Ina do Złotnik 120 km/h, Złotniki - Nowa Wieś Wlk. 60 km/h, Nowa Wieś Wlk. - Trzciniec 50 km/h, Trzciniec - Bydgoszcz Gł. 120 km/h)
kierunek Piła: 100 km/h
z Piły: 70 km/h (od Czyżkówka jest 70 km/h)
kierunek Toruń: 110 km/h (tylko do Łęgnowa i dalej 70 km/h)
z Torunia: 90 km/h
Widać tutaj, że 4 szlaki wchdzą/wychodzą z Bydgoszczy.
Pytanie, skąd i dokąd prowadzą tory zasadnicze główne na stacji (o ile istnieją takowe) Bydgoszcz Główna, gdyż powinny one chyba być niejako przelotem przez jakiś szlak, ale pytanie którego(ych), skoro jest ich 4?
Jaka będzie obowiązywała prędkość szlakowa na tych torach ?
P.J coś wspominał o 60 km/h. Jeżeli 60 km/h to przy wyjeździe na Tczew nie powinno być W27