Z ostatniej chwili.
Okazuje się, że doniesienia kolegi prof_klos'a są w 100% prawdziwe. PKP błyskawicznie ogłosiło (i równie błyskawicznie rostrzygnęło) przetarg na NG 80 lokomotyw typu 409Da. Jako, że zwycięzcami poszczególnych partii taboru są różne zakłady, a na dodatek nie ustalonego schematu malowania, efekt jest taki, jak poniżej:
Jednak awangardowa jak zwykle PKP Cargo S.A., poszła krok dalej - opracowała własny schemat malowania i we własnym zakresie wykonała NG ośmiu pierwszych lokomotyw, nadając im oznaczenia taborowe od nr 501 wzwyż
Tak więc, już niedługo, prawdopodobnie takie
składy ujrzymy na trasiach typu Warszawa-Berlin (tu PKP nadmienia, że rozwiąże to także od dawna uciążliwy problem zmiany lokomotywy na granicy z powodu różnicy napięcia w sieciach trakcyjnych.
ps. jak ktoś che, to moge wysłać te textury, tylko cargo jest do poprawy, bo tam jest niewiedzieć czemu inne mapowanie elementu za zderzakiem