Autor Wątek:  Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny  (Przeczytany 22083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« dnia: 02 Grudnia 2003, 14:14:46 »
Tak więc jak ściągałem poprawkę do skopanego pliku z najnowszej aktualki, przy okazji przejrzałem reszte pliczków które były na tym serwku. Znalazłem plik o nazwie nebula.exe, ściągnąłem go, patrze... i mam na dysku pokaz możliwości nowego engine!
Teraz krótkie info dla wszystkich którzy chcą to pobrać:
1. Plansza bardzo mała, zawiera trochę budynków, kręcące się wiatraki i dzwig który przenosi węgiel (no i kupę drzewek). Mamy do dyspozycji tor, możemy podjechać kawałek do przodu i do tyłu.
2. Sterowanie: Nie udało mi się tego do końca rozgryźć ale... klawisze 4 i w dół - jazda do tyłu coraz szybciej, klawisze 6 i w górę - do przodu coraz szybciej, 5 - stop, mysza - ruchy kamery, delete i page down - chyba wychylanie sie z loka, lewy klawisz myszy - zoom (powiększanie obrazu), "a" i "b" zmiana widoku. Można spróbować różne kombinacje, mi sie nie chciało bawić.

Plik można pobrać z tąd: (czyli z tamtąd gdzie to znalazłem :-P )

http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe

PS: Jak ktoś wpadnie na to, jak sobie po mapie polatać to niech koniecznie napisze.
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Grudnia 2003, 17:53:30 »
Trochę dodatkowych informacji:
Klawiszami F3 i F4 zmieniamy porę dnia dzień/noc a klawiszami F5 i F6 widok z loka/tryb lotu - wolna kamera. W trybie lotu poruszamy się myszką i klawiszami w/s (tył/przód), a/d (prawo/lewo) i q/e (góra/dół). Jeżeli ktoś wie jak włączyć światła niech pisze na forum! Załączam kilka screenów dla niedowiarków:

http://www.nicolass.friko.pl/kolej/index.htm
Pozdrawiam, Nicolass

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Grudnia 2003, 02:47:06 »
To jest ta najwcześniejsza wersja, którą Marcin_EU Woźniak udostępnił w sierpniu na kanale IRcowym. Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Grudnia 2003, 19:12:10 »
Mam pytanko do autorów: Jak się włącza światła w tej wersji na nebuli? Bo już się z  tym męczę chyba z 4 dni, i nie moge ich włączyć a wszelkie poszlaki które znalazłem w katalogu z grą wskazują że włączyć je można.... I może jakieś info o innych mniej oczywistych a ciekawych rzeczych też by się przydało.
No i jeszcze jedno pytanie, jak zaawansowane są prace w pisaniu fizyki dla nebuli i kiedy można spodziewać się pierwszych beta wersji z działającymi lokami?
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Grudnia 2003, 19:39:38 »
Cytat: "Nicolass"
Mam pytanko do autorów: Jak się włącza światła w tej wersji na nebuli? Bo już się z  tym męczę chyba z 4 dni, i nie moge ich włączyć a wszelkie poszlaki które znalazłem w katalogu z grą wskazują że włączyć je można.... I może jakieś info o innych mniej oczywistych a ciekawych rzeczych też by się przydało.
No i jeszcze jedno pytanie, jak zaawansowane są prace w pisaniu fizyki dla nebuli i kiedy można spodziewać się pierwszych beta wersji z działającymi lokami?


Co do swiatel... bawilem sie tym, nawet dosyc skutecznie, jak sobie przypomne to podesle.
Aby wlaczyc zielone (i przestawic zwrotke) nalezy wlaczyc konsole (ESC) i wklepac:
sel /usr/netscripts
przeb1.run

Mozna to zrobic zdalnie laczac sie z innego kompa pod port [zapomnialem jaki, jak sobie przypomne to tu wstawie]. To jest przygotowanie pod multiplayera.

Co do fizyki, prace sa... w toku, ale praktycznie dopiero zaczete, i posuwaja sie niezbyt szybko - McZapkie ma ostatnio nawal pracy i malo czasu. Pierwsze wersje... w lutym? [bez podtekstow ;]
Pozdrawiam,
Winger

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Grudnia 2003, 21:39:47 »
en o fiza do siodemki moze w tym roku ;) zmobilizowalem fasole do robienia dostarcyzlem mu dtr 303E z hcp poznan i bedzie on robil stycznik po styczniku wiec model fizyczny bedize wrecz idealny (lacznie z pneumatyka) ;)

OlO_EU

Marcin_EU

  • Gość
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Grudnia 2003, 21:54:00 »
Tylko niech robi tak aby to bylo kompilowalne w visual c++ czyli bez AnsiStringow czy funkcji z VCL.

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Grudnia 2003, 22:54:34 »
spoko to jeszcze ugadamy na IRC :)

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 88
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Stycznia 2004, 19:01:27 »
Hej i co niewiecie jak włączyć światła w nebuli ? Bo na http://www.normanet.pl/eu07new.jpg są włączone

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Stycznia 2004, 21:29:45 »
Cytat: "SQT"
Hej i co niewiecie jak włączyć światła w nebuli ? Bo na http://www.normanet.pl/eu07new.jpg są włączone

ZTCW w tej wersji swiatla nie dzialaja.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Stycznia 2004, 23:40:55 »
Cytat: "Winger"
Mozna to zrobic zdalnie laczac sie z innego kompa pod port [zapomnialem jaki, jak sobie przypomne to tu wstawie]. To jest przygotowanie pod multiplayera.

12145
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Seiec

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Link?
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Lutego 2004, 18:26:19 »
Szkoda tylko ze ktos wypieprzyl tego linka - i nebuli sciagnac nie mozna - mi link nie dziala.

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Lutego 2004, 00:58:05 »
Od ponad dwóch miesięcy można ściągać z mirrora.
http://www.gdynia.mm.pl/~serwer/eu07/nebula/

łukasz

  • Gość
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Lutego 2004, 17:37:47 »
chlopie tpo mozna bylo sciagac caly czas ja to chyba 4 razy sciagalem do testow.......czemu 4 razy bo potem kasowalem bo nie mialem miejsca na inne rzeczy...a za kazdym razem jak sciagalem ponownie link dzialal

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Grudnia 2004, 19:31:37 »
Ten nowy engine jest poprostu super!! Czekam z niecierpliwością na ukazanie się pierwszej oficjalnej wersji MaSzyny opartej na nowym engine'ie.
Bartek

Offline Jacek-57122

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Grudnia 2004, 20:17:31 »
Cytat: "mixer"
Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)
tylko jak to zrobić? bo sposób podany przez Wingera na przełożenie zwrotnicy NIE DZIAŁA!!!

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Grudnia 2004, 15:17:32 »
To sobie w skrypcie przypisz klawisz do tej komendy
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Offline Vasilkov

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Pytanie o link do nebulki
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Grudnia 2004, 15:57:13 »
chciałem ściągnąć nebule do maszyny więc klikam w link http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe  ale stronka niechce się uruchomić

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Pytanie o link do nebulki
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Grudnia 2004, 16:13:47 »
Cytat: "Vasilkov"
chciałem ściągnąć nebule do maszyny więc klikam w link http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe  ale stronka niechce się uruchomić

w sumie nie dziwne skoro watek zostal odgrzany niemalze rowno po roku, spojrz na pierwszy post: grudzien 2003

Offline Marcin E2rD

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
    • http://ag.bocznica.org/
  • Otrzymane polubienia: 9
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Grudnia 2004, 18:56:15 »
heh.ja z irca pamiętam testy tej wersji.i testowaliśmy , że się tak ogólnie wyraże, tryb multiplayer  :) .myśle że pare osób to jeszcze pamięta.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Zobacz jak chodzi nowe engine - beta wersja nowej MaSzyny
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Grudnia 2004, 19:15:22 »
Cytat: "Marcin E2rD"
heh.ja z irca pamiętam testy tej wersji.i testowaliśmy , że się tak ogólnie wyraże, tryb multiplayer  :) .myśle że pare osób to jeszcze pamięta.

Hehe, tak :)
Było miło...Taki mini-kurs na dyzurnych ruchu :)

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
pomoc
« Odpowiedź #21 dnia: 06 Stycznia 2005, 17:21:29 »
Cytat: "Jacek-57122"
Cytat: "mixer"
Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)
tylko jak to zrobić? bo sposób podany przez Wingera na przełożenie zwrotnicy NIE DZIAŁA!!!


Dziala ale wpisujesz to jak wyjdziesz z tej sciezki: wpisuj sel .. az wyjdziesz z
tej sciezki nastepnie wpisz sel usr/netscripts i potem jak juz bedzie w tej sciezce wpisz przeb1.run.....

Mozna to tez zrobic inaczej: caly skrypt jest zdefiniowany w procu wiec wystarczy wpisac w konsoli po prostu przeb1 i tez zadziala ;) bez wychodzenia ze sciezki.......
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl