- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Nicolass w 02 Grudnia 2003, 14:14:46
-
Tak więc jak ściągałem poprawkę do skopanego pliku z najnowszej aktualki, przy okazji przejrzałem reszte pliczków które były na tym serwku. Znalazłem plik o nazwie nebula.exe, ściągnąłem go, patrze... i mam na dysku pokaz możliwości nowego engine!
Teraz krótkie info dla wszystkich którzy chcą to pobrać:
1. Plansza bardzo mała, zawiera trochę budynków, kręcące się wiatraki i dzwig który przenosi węgiel (no i kupę drzewek). Mamy do dyspozycji tor, możemy podjechać kawałek do przodu i do tyłu.
2. Sterowanie: Nie udało mi się tego do końca rozgryźć ale... klawisze 4 i w dół - jazda do tyłu coraz szybciej, klawisze 6 i w górę - do przodu coraz szybciej, 5 - stop, mysza - ruchy kamery, delete i page down - chyba wychylanie sie z loka, lewy klawisz myszy - zoom (powiększanie obrazu), "a" i "b" zmiana widoku. Można spróbować różne kombinacje, mi sie nie chciało bawić.
Plik można pobrać z tąd: (czyli z tamtąd gdzie to znalazłem :-P )
http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe
PS: Jak ktoś wpadnie na to, jak sobie po mapie polatać to niech koniecznie napisze.
-
Trochę dodatkowych informacji:
Klawiszami F3 i F4 zmieniamy porę dnia dzień/noc a klawiszami F5 i F6 widok z loka/tryb lotu - wolna kamera. W trybie lotu poruszamy się myszką i klawiszami w/s (tył/przód), a/d (prawo/lewo) i q/e (góra/dół). Jeżeli ktoś wie jak włączyć światła niech pisze na forum! Załączam kilka screenów dla niedowiarków:
http://www.nicolass.friko.pl/kolej/index.htm
-
To jest ta najwcześniejsza wersja, którą Marcin_EU Woźniak udostępnił w sierpniu na kanale IRcowym. Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)
-
Mam pytanko do autorów: Jak się włącza światła w tej wersji na nebuli? Bo już się z tym męczę chyba z 4 dni, i nie moge ich włączyć a wszelkie poszlaki które znalazłem w katalogu z grą wskazują że włączyć je można.... I może jakieś info o innych mniej oczywistych a ciekawych rzeczych też by się przydało.
No i jeszcze jedno pytanie, jak zaawansowane są prace w pisaniu fizyki dla nebuli i kiedy można spodziewać się pierwszych beta wersji z działającymi lokami?
-
Mam pytanko do autorów: Jak się włącza światła w tej wersji na nebuli? Bo już się z tym męczę chyba z 4 dni, i nie moge ich włączyć a wszelkie poszlaki które znalazłem w katalogu z grą wskazują że włączyć je można.... I może jakieś info o innych mniej oczywistych a ciekawych rzeczych też by się przydało.
No i jeszcze jedno pytanie, jak zaawansowane są prace w pisaniu fizyki dla nebuli i kiedy można spodziewać się pierwszych beta wersji z działającymi lokami?
Co do swiatel... bawilem sie tym, nawet dosyc skutecznie, jak sobie przypomne to podesle.
Aby wlaczyc zielone (i przestawic zwrotke) nalezy wlaczyc konsole (ESC) i wklepac:
sel /usr/netscripts
przeb1.run
Mozna to zrobic zdalnie laczac sie z innego kompa pod port [zapomnialem jaki, jak sobie przypomne to tu wstawie]. To jest przygotowanie pod multiplayera.
Co do fizyki, prace sa... w toku, ale praktycznie dopiero zaczete, i posuwaja sie niezbyt szybko - McZapkie ma ostatnio nawal pracy i malo czasu. Pierwsze wersje... w lutym? [bez podtekstow ;]
-
en o fiza do siodemki moze w tym roku ;) zmobilizowalem fasole do robienia dostarcyzlem mu dtr 303E z hcp poznan i bedzie on robil stycznik po styczniku wiec model fizyczny bedize wrecz idealny (lacznie z pneumatyka) ;)
OlO_EU
-
Tylko niech robi tak aby to bylo kompilowalne w visual c++ czyli bez AnsiStringow czy funkcji z VCL.
-
spoko to jeszcze ugadamy na IRC :)
-
Hej i co niewiecie jak włączyć światła w nebuli ? Bo na http://www.normanet.pl/eu07new.jpg są włączone
-
Hej i co niewiecie jak włączyć światła w nebuli ? Bo na http://www.normanet.pl/eu07new.jpg są włączone
ZTCW w tej wersji swiatla nie dzialaja.
-
Mozna to zrobic zdalnie laczac sie z innego kompa pod port [zapomnialem jaki, jak sobie przypomne to tu wstawie]. To jest przygotowanie pod multiplayera.
12145
-
Szkoda tylko ze ktos wypieprzyl tego linka - i nebuli sciagnac nie mozna - mi link nie dziala.
-
Od ponad dwóch miesięcy można ściągać z mirrora.
http://www.gdynia.mm.pl/~serwer/eu07/nebula/
-
chlopie tpo mozna bylo sciagac caly czas ja to chyba 4 razy sciagalem do testow.......czemu 4 razy bo potem kasowalem bo nie mialem miejsca na inne rzeczy...a za kazdym razem jak sciagalem ponownie link dzialal
-
Ten nowy engine jest poprostu super!! Czekam z niecierpliwością na ukazanie się pierwszej oficjalnej wersji MaSzyny opartej na nowym engine'ie.
-
Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)
tylko jak to zrobić? bo sposób podany przez Wingera na przełożenie zwrotnicy NIE DZIAŁA!!!
-
To sobie w skrypcie przypisz klawisz do tej komendy
-
chciałem ściągnąć nebule do maszyny więc klikam w link http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe ale stronka niechce się uruchomić
-
chciałem ściągnąć nebule do maszyny więc klikam w link http://www.normanet.pl/winger/eu07/nebula.exe ale stronka niechce się uruchomić
w sumie nie dziwne skoro watek zostal odgrzany niemalze rowno po roku, spojrz na pierwszy post: grudzien 2003
-
heh.ja z irca pamiętam testy tej wersji.i testowaliśmy , że się tak ogólnie wyraże, tryb multiplayer :) .myśle że pare osób to jeszcze pamięta.
-
heh.ja z irca pamiętam testy tej wersji.i testowaliśmy , że się tak ogólnie wyraże, tryb multiplayer :) .myśle że pare osób to jeszcze pamięta.
Hehe, tak :)
Było miło...Taki mini-kurs na dyzurnych ruchu :)
-
Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)
tylko jak to zrobić? bo sposób podany przez Wingera na przełożenie zwrotnicy NIE DZIAŁA!!!
Dziala ale wpisujesz to jak wyjdziesz z tej sciezki: wpisuj sel .. az wyjdziesz z
tej sciezki nastepnie wpisz sel usr/netscripts i potem jak juz bedzie w tej sciezce wpisz przeb1.run.....
Mozna to tez zrobic inaczej: caly skrypt jest zdefiniowany w procu wiec wystarczy wpisac w konsoli po prostu przeb1 i tez zadziala ;) bez wychodzenia ze sciezki.......