Autor Wątek:  .bat - jak stworzyć i otworzyć plik  (Przeczytany 4702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mookie

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
    • http://www.hampel-fanclub.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
.bat - jak stworzyć i otworzyć plik
« dnia: 28 Listopada 2006, 17:16:46 »
witam!
mam pewien problem- otóż kolega podesłał mi do testów nowy model pewnego loka i jego kabiny, nie podal mi wpisu do scenerii ani dynamic.dat tylko podał kawałek wpisu i stwierdzil zebym odpalił to z bata ;)
jak od podstaw stworzyć, a potem uzytkować ten plik?
dzieki za odpowiedz ;)
Pomogłem?
Obok przycisku "Cytuj" jest taki mały plusik.
Wciśnij go !

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Re: .bat - jak stworzyć i otworzyć plik
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Listopada 2006, 18:20:50 »
Cytat: "mookie"
witam!
mam pewien problem- otóż kolega podesłał mi do testów nowy model pewnego loka i jego kabiny, nie podal mi wpisu do scenerii ani dynamic.dat tylko podał kawałek wpisu i stwierdzil zebym odpalił to z bata ;)
jak od podstaw stworzyć, a potem uzytkować ten plik?
dzieki za odpowiedz ;)


3 pliki... *.MMD, *.T3D i *.CHK ...

wpis w scenerii to:

node -1 0 ET21-422 dynamic PKP\Et21 ET21-422 3E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

kolorami:
biały - nazwa pojazdu ( moze byc dowolna... )
niebieski - katalog/folder docelowy
zolty - plik z tekstura ( tylko w przypadku replacable skin. jezeli tekstura jest podzielona na kilka plikow, przykladowo dzieła @kudłacza SM31-165, simms... wpisujemy w miejsce tekstury NONE.
czerwony - jest to nazwa pliku *.CHK.

To wszystko, zaden *.bat nie jest Ci potrzebny.

Acha w Dynamic.dat, zeby start.exe widzial pojazd nalezy wpisac:

3E
ET21
1

3E - oczywiscie nazwa CHK
ET21 - teksturka miniatury ( tylko dla start.exe )
1 - pojazd z kabina


Pozdro

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
.bat - jak stworzyć i otworzyć plik
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopada 2006, 18:30:58 »
A bata można skopiować już istniejącego, zmienić mu nazwę, kliknąć prawym przyciskiem myszy i dać Edytuj.
-//-

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
.bat - jak stworzyć i otworzyć plik
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Listopada 2006, 18:36:01 »
btw jak juz tak sie uparłes na tego batcha to prosty sposob:

robisz zwykly plik tesktowy  ( w notatniku ) o dowolnej nazwie, przykładowo:

start.txt
w nim wpisujesz:

eu07.exe -s NAZWASCENERII.scn -v NAZWAPOJAZDU

zapisujesz i w totalcommanderze zmieniasz rozszerzenie z *.TXT na *.BAT
za pomoca klawisza F6.

plik uzytkujesz normalnie, tzn 2x click w celu uruchomienia symka, zmieniasz w nim parametry, czyli nazwa scenerii i nazwa pojazdu poprzez jego edycje.

co Ci po Batchu jak nie umiesz zrobic wpisu w scenerii ? NIC.
zeby uruchomic jakikolwiek pojazd w symku za pomoca batcha, musi byc on wpierw uwzgledniony w scenerii :>

HF

Dodano po 1 minutach:

 Acha - edycja to tak jak napisal PEKAP.