- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: mookie w 28 Listopada 2006, 17:16:46
-
witam!
mam pewien problem- otóż kolega podesłał mi do testów nowy model pewnego loka i jego kabiny, nie podal mi wpisu do scenerii ani dynamic.dat tylko podał kawałek wpisu i stwierdzil zebym odpalił to z bata ;)
jak od podstaw stworzyć, a potem uzytkować ten plik?
dzieki za odpowiedz ;)
-
witam!
mam pewien problem- otóż kolega podesłał mi do testów nowy model pewnego loka i jego kabiny, nie podal mi wpisu do scenerii ani dynamic.dat tylko podał kawałek wpisu i stwierdzil zebym odpalił to z bata ;)
jak od podstaw stworzyć, a potem uzytkować ten plik?
dzieki za odpowiedz ;)
3 pliki... *.MMD, *.T3D i *.CHK ...
wpis w scenerii to:
node -1 0 ET21-422 dynamic PKP\Et21 ET21-422 3E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
kolorami:
biały - nazwa pojazdu ( moze byc dowolna... )
niebieski - katalog/folder docelowy
zolty - plik z tekstura ( tylko w przypadku replacable skin. jezeli tekstura jest podzielona na kilka plikow, przykladowo dzieła @kudłacza SM31-165, simms... wpisujemy w miejsce tekstury NONE.
czerwony - jest to nazwa pliku *.CHK.
To wszystko, zaden *.bat nie jest Ci potrzebny.
Acha w Dynamic.dat, zeby start.exe widzial pojazd nalezy wpisac:
3E
ET21
1
3E - oczywiscie nazwa CHK
ET21 - teksturka miniatury ( tylko dla start.exe )
1 - pojazd z kabina
Pozdro
-
A bata można skopiować już istniejącego, zmienić mu nazwę, kliknąć prawym przyciskiem myszy i dać Edytuj.
-
btw jak juz tak sie uparłes na tego batcha to prosty sposob:
robisz zwykly plik tesktowy ( w notatniku ) o dowolnej nazwie, przykładowo:
start.txt
w nim wpisujesz:
eu07.exe -s NAZWASCENERII.scn -v NAZWAPOJAZDU
zapisujesz i w totalcommanderze zmieniasz rozszerzenie z *.TXT na *.BAT
za pomoca klawisza F6.
plik uzytkujesz normalnie, tzn 2x click w celu uruchomienia symka, zmieniasz w nim parametry, czyli nazwa scenerii i nazwa pojazdu poprzez jego edycje.
co Ci po Batchu jak nie umiesz zrobic wpisu w scenerii ? NIC.
zeby uruchomic jakikolwiek pojazd w symku za pomoca batcha, musi byc on wpierw uwzgledniony w scenerii :>
HF
Dodano po 1 minutach:
Acha - edycja to tak jak napisal PEKAP.